Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ansvarlig og erfaren revisor søges

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folkens,

Jeg er havnet i en lidt træls situation med min forhenværende revisor, som ikke har lavet eller afleveret årsregnskab for mit ApS, og derfor står selskabet til at kunne/skulle tvangsopløses.

Dette vil jeg naturligvis gerne undgå, og skal derfor gerne have revideret et årsregnskab hurtigst muligt, og inden jul.
Det har desværre ikke kunnet lade sig gøre før nu, da jeg først har modtaget alle tidligere bilag etc. retur fra min nu forhenværende revisor i denne uge.

Så derfor:

Findes der nogen revisorer derude, der vil byde ind på at revidere et regnskab med en omsætning på ca. 4-500.000,-, hvor al bogføring er foretaget og div. rapporter leveres fra Navision, og blot omhandler ca. 150 bilag.

Opgaven er en her og nu opgave, men jeg vil naturligvis gerne have en revisor fremadrettet, så det er bestemt stor sandsynlighed et fremadrettet samarbejde.

Ser frem til jeres henvendelser og råd omkring relevante revisorer, og jeg vil kontakte jer hurtigst muligt.

På forhånd tak.

Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Skylder måske lige at sige, at jeg befinder mig i København, så jeg så gerne at min kommende revisor ligger inden for en overskuelig afstand, så Storkøbenhavn, Hovedstadsområdet, Nord-, Vest, Sydsjælland etc.

Ikke at jeg vil diskrimere alt øst for Storebælt, er født og opvokset derovre, men tænker bare lidt praktisk her og nu. :)

Så kom frisk...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Vi kan muligvis godt hjælpe dig.........!

Kan lige nævne, at der også er brug for en mellembalance, der er bogført op til generalforsamlingsdatoen,

idet selskabebs egenkapital skal vurderes på dette tidspunkt ifm. genoptagelsen.

Du er velkommen til at kontakte os.

 

MvH

Peter

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 18:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Som jeg opfatter det, så kan der være tale om et 30/6 regnskab, hvor rykkerne fra styrelsen giver frist til hhv. den 16/12 eller 19/12.

Hvis selskaber er oversendt til skifteretten, så har Peter ret.

Tonny

Tilmeldt 13. Dec 11
Indlæg ialt: 44
Fra  Pixel IT Skrevet kl. 18:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Bruger selv følgende, han er smadderdygtig og har styr på sine ting og kan godt finde på at holde sig vågen til sent om natten for at blive færdig med tingene til tiden. Han har adresse på Frederiksberg, prøv at ringe ham op her:

53232424

Smile !

Fra Nærum
Tilmeldt 24. Aug 11
Indlæg ialt: 332
Fra  Det hemmelige rum bag reolen Skrevet kl. 18:53
Hvor mange stjerner giver du? :

AST:
Ser frem til jeres henvendelser og råd omkring relevante revisorer, og jeg vil kontakte jer hurtigst muligt

Hej AST,

Jeg vil foreslå dig at tage fat i Martin E. Jensen fra 123Regnskab.dk, hvis du klikker på linket kommer til hans profil herinde.

Jeg garanterer selvfølgelig ikke at han kan hjælpe dig, men jeg har kun haft gode erfaringer med ham.

Held og lykke med at løse dit problem, der er ikke noget værre end af få den forkerte til at håndtere sit regnskab.

Med venlig hilsen

Tommy Nitz

Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Tak for svar og henvendelser... Jeg kontakter jeg lige og tager en dialog, for at se om vi kan finde et match. Vil gerne være tryg ved min kommende revisor, når nu min gamle ikke var er særligt godt bekendtskab.

Så skulle der være flere derude, så henvend jer endelig... Skal nok give besked så snart jeg har fundet det jeg søger.

Igen tak herfra. :)

Tilmeldt 17. Dec 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej AST

Jeg er revisor og du er velkommen til at ringe til mig, så jeg kan høre nærmere om opgaven.

 

Jeg er på 22 17 80 84

Mvh

Michael

Fra København
Tilmeldt 22. Jun 11
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :

PRO|CFO hjælper gerne. Vi er bosiddende i København. Kontakt mig for et uforpligtende tilbud på 28187901 eller se mere på www.procfo.dk

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)