Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HJÆLP! Jeg skal finde det bedste online univers til møder og mindre webinars

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 8. Jan 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Jeg har afprøvet GoToMeeting og Adobe Connect og jeg er ikke tilfreds med nogle af dem, desværre. Det jeg leder efter er en service, der kan håndtere følgende:

  • Gruppemøder med op til 10 deltagere og hvor alle deltagere har egen mikrofonadgang og kan deltage med webcam. Det skal desuden være muligt let at vise præsentationer og andre dokumenter, når man er host.

  • Webinars med op til ca. 50 deltagere, som alle skal kunne se og høre hosten, deltage med spørgsmål til hosten og få åbnet for mikrofonen en af gangen.

Indtil videre er det største problem at lydkvaliteten simpelthen er for ringe, når mikrofonen skal være åben for flere deltagere på een gang. ( Adobe Connect er væsentligt forringet ved bare 4 deltagere).

Da jeg skal bruge det til nogle vigtige kundeprodukter, har jeg brug for en løsning som jeg kan stole på - og som kvalitetsmæssigt er i orden. Samtidig kan det ikke nytte noget, hvis hele fortjenesten ryger på at betale en bondegård for det heller.

Hvad kender I til på dette område?

Bedste hilsner

Tanja Lewis, leder & performance coach, Somduvil

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 10
Indlæg ialt: 364
Fra  Søren Sjøgren, foredragsholder Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tanja

Vi bruger Cicso WebEx i forbindelse med fjernundervisning. Det fungerer ganske glimrende og er let at bruge. Der er mulighed for at deltage i møderne via sin PC, via tablet eller smartphones eller ved at ringe til et nummer, som stiller en ind til mødet. Om det så kan håndtere at mange mennesker taler samtidig ved jeg ikke. Vi bruger en del energi på at lede møderne og give taletid.

De gange jeg har deltaget i telefonkoncerencer, har der også været behov for en stram mødeledelse, hvor kun en taler.

Håber du kan bruge det.

Søren

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)