Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er du tilfreds med dit webhotel?

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)
Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:
jeg ville blive super glad vis kunne optimere siden så fart hurtigere på min side, hvad har du af ideer så siden loader hurtigere?

http://www.host-tracker.com

4 sekunder fra holland?

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

Andreas:

Mikael christiansen:

Andreas:

Mikael christiansen:

samme pris og telefon support , jeg kan ikke helt finde ud ad lidt ad det og e-mail support er nogle gange svært

jeg har haft lidt problemer finde ud ad hvordan jeg klikker og ikke får alle de mails jeg ønsker at modtage

billigere pris vil altid være bedre og kun mig helt selv på server selv om jeg har pro er der vis enkel på samme server , men prisen er yderste billige når man tænker over det

Hvis dette er det eneste som gør du IKKE giver dem 10/10. Så synes jeg sagtens meebox kan tage det som en 10'er. Hvis du selv tror du kan være alene på en server af den kaliber som de har, med det setup de nu har for den pris > måske endda billigere så har du ikke set hvad det koster at have servere. 

RETTELSE:
Det er sjovt du siger din side skal være hurtig.. Jeg synes overhovedet ikke stripdanmark.dk er hurtig.  

ja men trafik og mange på siden samme tid gør siden langsom og der er andre domæner på samme server som stripdanmark  kan selvfølgelige også opdateres andre ting men hoved ting er jo trafik og det er ikke gratis med egen server og jeg ved godt server koster kroner med jeg ville så gerne have det gik hurtigere og samme pris

dog også det lille problem med mail jeg prøver finde ud ad gør det er svært at give 10 , der skulle stå ikke ønsker at modtage af mail i mit indlæg

Allright..

Jeg kan finde 13 områder som du kan optimere, hvis din side skal køre hurtigere. Det er selvfølgelige respektable optimeringer og 100% realistiske. 

Eftersom at Meebox siger de ikke overloader deres servere, burde du ikke opleve en merkant forskel eller påvirkning af andre brugere. Det kan ikke undgåes, men det burde være så lidt at det ikke har betydning. + de sider du ligger sammen med på serveren ikke virker som de tunge drenge alligevel. 

jeg ville blive super glad vis kunne optimere siden så fart hurtigere på min side, hvad har du af ideer så siden loader hurtigere?

Nu vil jeg ikke komme med den helt store ligning her, da jeg lever af at hjælpe virksomheder med netop dette. Dette sparer rigtig mange på trafikken, loadtiden og ofte kan man omstruktere lidt kode og give den bedre semantik. 

Jeg kan sige nogle af de ting jeg ville kigge på

  1. Brug CSS sprites
  2.  
  3. undgå billeder som baggrunde. Din side er enkel og minimalistisk, hvorfor overhovedet bruge billeder som baggrundsbilleder? Det er faste størrelser og billederne er ikke gennemsigtige. 
  4.  
  5. Reducer dit CSS og genbrug regler i samme class's og ID'er (jeg anbefaler du ikke bruger så mange class og ID'er, eller i bedste fald undgår dem så meget som muligt)
  6.  
  7. Brug mindre billede filer og tænk over hvilket format disse skal være i. 
Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:
jeg ville blive super glad vis kunne optimere siden så fart hurtigere på min side, hvad har du af ideer så siden loader hurtigere?

din side, 4 sekunder fra holland (et knudepunkt i europa)

den her

http://scandinavianparty.com  (samme type site, dynamisk genereret osv)

0.129 sekunder

gider ikke fortælle dig hvor den ligger for du kender svaret...

måske du skulle gå til meebox og bede om en forklaring?

 

 

 

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Søren.Pedersen:

Mikael christiansen:
jeg ville blive super glad vis kunne optimere siden så fart hurtigere på min side, hvad har du af ideer så siden loader hurtigere?

din side, 4 sekunder fra holland (et knudepunkt i europa)

den her

http://scandinavianparty.com  (samme type site, dynamisk genereret osv)

0.129 sekunder

gider ikke fortælle dig hvor den ligger for du kender svaret...

måske du skulle gå til meebox og bede om en forklaring?

Jeg tjekkede nogle af de andre sider som ligger på samme server. De er også langsomme :)

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Andreas:
Jeg tjekkede nogle af de andre sider som ligger på samme server. De er også langsomme :)

så gælder det jo om at ligge på den samme server som scandinavianparty.com, men det er jo en anden udbyder der driver det

lader til meebox er ved at havne i hullet med for mange kunder og for lidt kapacitet, eller?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Søren.Pedersen:

Mikael christiansen:
jeg ville blive super glad vis kunne optimere siden så fart hurtigere på min side, hvad har du af ideer så siden loader hurtigere?

din side, 4 sekunder fra holland (et knudepunkt i europa)

den her

http://scandinavianparty.com  (samme type site, dynamisk genereret osv)

0.129 sekunder

gider ikke fortælle dig hvor den ligger for du kender svaret...

måske du skulle gå til meebox og bede om en forklaring?

 

 

 

 

det ser ud til din siden nærmeste ikke besøges din har alexa rank ikke ranket det betyder 1 den er ikke særligt besøgt set i forhold mange andre sider og selv om skal have alexa rank bar på computer for det tæller med men social medier trækker det også op den bruger dog meste efter hvad folk har alexa bar på computer og siden der  besøges sammentid af mange og samme script trækker i load tiden

http://www.alexa.com/siteinfo/stripdanmark.dk# jeg synes dog også amino.dk har problemer nogle gange , men de arbejder også på load tiden

jeg skal mere sammenligne mig med sider med samme trafik og selvfølglige bedste også samme cms med mere

jeg vil ikke bede dem om en forklaring måske skulle jeg satse på en hel egen server og optimere siden load , egen server det koster penge det er af tingene der gøres det næste år

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Så - lad mig lige være sikker på, at jeg har forstået det her korrekt... Trådstarter spørger folk, om de er tilfredse med deres webhotel, samt hvorfor. Så har Mikael skrevet han er glad ved at være kunde hos Meebox, og skrevet hvorfor han er det.

Herefter kommer to personer - hvoraf den ene ejer sin egen webhoteludbyder, og er derfor hamrerende utroværdig, og den anden antager en masse ting uden faktisk at have indblik i det - og rakker ham ned fra en side af. Alt imens siden, som der er tale om, svarer på ~1 sek +/- det løse og scripts udefra som det venter på.

Hvor er det synd og skam, at det ender sådan her, hver gang nogen nævner "webhotel" på amino. Jeg håber, at I lader den ligge her, så trådstarter kan komme videre med det, som han faktisk spurgte om.

Vh Anders Eiler

Founder @herodesk.io

 

Herodesk er et simplere og billigere helpdesk system til danske iværksættere og webshops.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

Søren.Pedersen:

Mikael christiansen:
jeg ville blive super glad vis kunne optimere siden så fart hurtigere på min side, hvad har du af ideer så siden loader hurtigere?

din side, 4 sekunder fra holland (et knudepunkt i europa)

den her

http://scandinavianparty.com  (samme type site, dynamisk genereret osv)

0.129 sekunder

gider ikke fortælle dig hvor den ligger for du kender svaret...

måske du skulle gå til meebox og bede om en forklaring?

 

 

 

 

det ser ud til din siden nærmeste ikke besøges din har alexa rank ikke ranket det betyder 1 den er ikke særligt besøgt set i forhold mange andre sider og selv om skal have alexa rank bar på computer for det tæller med men social medier trækker det også op den bruger dog meste efter hvad folk har alexa bar på computer og siden der  besøges sammentid af mange og samme script trækker i load tiden

http://www.alexa.com/siteinfo/stripdanmark.dk# jeg synes dog også amino.dk har problemer nogle gange , men de arbejder også på load tiden

jeg skal mere sammenligne mig med sider med samme trafik og selvfølglige bedste også samme cms med mere

jeg vil ikke bede dem om en forklaring måske skulle jeg satse på en hel egen server og optimere siden load , egen server det koster penge det er af tingene der gøres det næste år

Michael, skal jeg komme et godt råd? LAD VÆR MED AT KØB DIN EGEN SERVER!

Du har slet slet slet ikke behov for det. Hvis du endelig skulle ud i noget mere, så overvej en anden udbyder (eller tag en snak med din nuværende) 

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Er da mere interesseret i hvorfor det kører så langsomt nu i måned efter måned har brællet ud med hvor godt det hele er. Det er sådan i verden at stikker du snuden ud får du slag på den hvis tingene ikke er som de skal være.

ved ikke hvem det er du mener er utroværdig, kan umuligt være mig du hentyder til, kan du specificere det nærmere?

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:
op den bruger dog meste efter hvad folk har alexa bar på computer og siden der  besøges sammentid af mange og samme script trækker i load tiden

og så skal det være 40 gange langsommere? den holder ikke en meter

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)