Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ingenco2

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Ringsted
Tilmeldt 12. Jan 11
Indlæg ialt: 177
Skrevet kl. 17:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvad betyder det at man kan købe en pakke med 500000 visninger, på www.ingenco2.dk

Vh jan

Mvh. Jan Christiansen

Jeg leverer effektiv og billig hulmursisolering på Sjælland.

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Oct 11
Indlæg ialt: 112
Fra  Clickmate ApS Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis jeg husker rigtigt får du et banner til din egen hjemmeside som viser at du side er CO2 neutral. Det er en god måde vis ansvarlighed på som virksomhed.

Brugervenligt CRM system på dansk. Tjek det ud, Clickmate CRM, et online SalgsSystem

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er det som i fagsprog kaldes "Snakeoil" og det er noget de sælger med to formål, a: at tjene penge, b: at du skal føle dig en lille smule mere ansvarlig.

I realiteten er det varm luft.

Fra Århus
Tilmeldt 15. Sep 10
Indlæg ialt: 160
Fra  Designunivers Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Mikjær Christensen:

Det er det som i fagsprog kaldes "Snakeoil" og det er noget de sælger med to formål, a: at tjene penge, b: at du skal føle dig en lille smule mere ansvarlig.

I realiteten er det varm luft.

Jeg er meget uenig i, at det er varm luft. Man betaler for den CO2 ens hjemmeside udleder. Nogle af disse penge går herefter til miljøforbedrende formål. Hjemmesiden udleder selvfølgelig stadig samme mængde CO2, men man støtter op omkring fx. forskningen til at gøre miljøet bedre og andre gode tiltag.

Jeg har selv logoet på min hjemmeside designunivers.dk (kan ses i nederste højre hjørne). Man kan få deres oprindelige grønne logo eller selv skabe det i de farver, der passer til ens hjemmeside. Jeg har den derfor i hvid.

Samtidig er der selvfølgelig en signalværdi i at deltage i projektet og selvfølgelig er der da også nogle, der skal have penge for at drive initiativet. Det skal diverse nødhjælpsorganisationer jo også.

Mvh. Michael Storm

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Sparetips på Sparefeber.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)