Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til WordPress

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 11. Dec 11
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Aminoer

Jeg er i gang med at lave en hjemmeside i wordpress og har sat alt design op som det skal være, men er nået til en ting jeg simpelthen ikke kan løse, har også prøvet google søgning men synes ikke det gav et svar jeg kunne bruge.

Mit problem er: Når jeg laver nye blog posts og jeg tilføjer et billed så bliver billedet kun vist på forsiden, men ikke i kategorien hvor posten er lagt ind under, der vises kun overskrift. Nogen der ved hvordan billed bliver vist i kategorierne?

Håber i kan hjælpe og jeg har formuleret mig godt nok, ellers må i endelig spørge.

Online bilmagasin BilPress.dk - Biltests, bilnyheder og en masse andet. Kort sagt - Alt om biler!

Fra København
Tilmeldt 10. Jul 11
Indlæg ialt: 491
Fra  Confocus ApS Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej MrKK - hvilket tema anvender du? Og har du angivet billedet som thumbnail der vises for indlægget? Eller har du blot sat et billede ind i dit indlæg?

mvh

thasje

The best way to predict the future is to create it. Se min profil her: Thomas Astrup 

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kræver, at dit template viser thumbnails - evt. at du aktivt selv laver dem.

Tilmeldt 11. Dec 11
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har blot sat billedet ind i indlægget

Online bilmagasin BilPress.dk - Biltests, bilnyheder og en masse andet. Kort sagt - Alt om biler!

Tilmeldt 11. Dec 11
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Og jeg bruger dette template: http://www.wpskins.org/themes/9906/Car-One/

Online bilmagasin BilPress.dk - Biltests, bilnyheder og en masse andet. Kort sagt - Alt om biler!

Fra København
Tilmeldt 10. Jul 11
Indlæg ialt: 491
Fra  Confocus ApS Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

MrKK:

Og jeg bruger dette template: http://www.wpskins.org/themes/9906/Car-One/

Hej igen. 

Prøv at opret et indlæg - og typisk vil du ovre til højre i siden - lidt nede - se et punkt der hedder "Indlæggets Thumbnail" hvor du har mulighed for at vælge et billede.

Gør du dette, vil både kategorier mv. højst sandsynligt vise dette :-)

Skriv bare igen hvis det ikke virker, eller der er noget du er i tvivl om (eller du slet ikke kan finde det)

mvh

thasje

The best way to predict the future is to create it. Se min profil her: Thomas Astrup 

Tilmeldt 11. Dec 11
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for hjælpen men den funktion har mit template ikke.

ved du evt hvordan man selv integrerer det?

Online bilmagasin BilPress.dk - Biltests, bilnyheder og en masse andet. Kort sagt - Alt om biler!

Fra København
Tilmeldt 10. Jul 11
Indlæg ialt: 491
Fra  Confocus ApS Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :

MrKK - Funktionen med at vælge thumbnail til dit indlæg har intet med dit tema at gøre (dit tema kan dog afgøre om det skal vises eller ej)

Prøv følgende:

Gå ind i Kontrolpanel -> Indlæg -> Tilføj nyt

Herefter vil du få følgende muligheder ovre i din højre side af skærmen:

Ved indlæggets thumbnail siger du så "Vælg indlæggets thumbnail" og tilføjer det billede du ønsker. Bemærk at du inde på billedevisningen får en menu der ser således ud:

Her er det du skal vælge "Brug som indlæggets thumbnail" 

- Det er i hvert fald en start. Virker dette ikke, efter du har gjort som beskrevet, så skriv blot igen :-)

mvh

thasje

The best way to predict the future is to create it. Se min profil her: Thomas Astrup 

Tilmeldt 11. Dec 11
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Min menu mangler "indlæggets thumbnail". Den ser sådan ud:

 

Måske du kan prøve at downloade templatet selv og se om du kan finde ud af noget hvis du har tid og lyst?

Endnu en gang tak :)

Online bilmagasin BilPress.dk - Biltests, bilnyheder og en masse andet. Kort sagt - Alt om biler!

Fra København
Tilmeldt 10. Jul 11
Indlæg ialt: 491
Fra  Confocus ApS Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Alright. 2 sek :-)

The best way to predict the future is to create it. Se min profil her: Thomas Astrup 

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)