Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du lyst til at sætte nye mål for 2012? (MLM)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Jun 11
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 23:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Hejsa

Nogen nye mlm´er (eller andre som overvejer at gå ind i denne business) der har lyst til at mødes og få præsenteret en multi-level-marketing forretning? Det er jo meget godt at vide hvad man siger nej til!?

Måske skal du arbejde med denne mulighed og forhåbentligt i samarbejde med mig og andre entusiaster.

God jul og godt nytår til alle.

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 09:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Nye mlm'er som overvejer skal som du siger i overskriften sætte nye mål. Hvad er dine mål for 2012 ?

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 09:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Lækkert med en grundig og dybdegående præsentation Nana - det skal nok skaffe dig masse nye henvendelser Yes , og endnu mere goodwill til mlm.

Tilmeldt 25. Jun 11
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror det er vigtigt med mål og delmål.

Mit første delmål er at kunne leve af det til juni 2012. Så har jeg været i gang i et år. Derefter kommer mine nye mål. Ud over det er mit mål at hjælpe min downline til at opfylde deres  mål.

Tilmeldt 25. Jun 11
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :

DU siger til hvis du vil høre mere!?  Jeg synes det er meget mere optimalt at tale sammen over telefon eller mødes face to face så man kan have en personlig snak om mål for egen forretning og derefter danne end realistisk plan i forhold til hvor meget man vil lægge i det. Og hvad man overvejer at arbejde indenfor. Yes

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nana,

Tillykke med din beslutning om at starte noget for dig selv. Wink

Og undlad som du jo også gør, at lade dig drive for meget rundt i manegen. 

Det er jo ikke nødvendigt at svare på alle spørgsmål der vedrører dig og din forretning så som omsætningsmål, hvornår du vil gå fuld tid ect. - og vær realistisk i dine forventninger herom!

Det er derimod meget vigtigt at forholde sig til såkaldte medicinske påstande - det kan give store problemer at udtale sig om helbredende virkninger ved indtagelse af produkterne - når der er tale om produkter der ikke er lægemidler! - Det er nævnt i tråden her før, men du bør være agtpågivende heroverfor dette.

Det bør du afklare med din team-manager (Up-Line) før du markedsføre dig yderligere. Der er mange eks. på hændelser der ikke er godt for branchen.

Og få styr på din økonomistyring fra starten af - du kan finde bogføringsprogrammer der er FREEWARE på nettet jeg bruger WinFinans et godt program med styring af debitorer, kreditor samt lager og udskrivning af faktura - med hensyn til lager så styr hårdt på din lagervaremængde pas på den ikke bliver for stor - begejstringen løber nogle gange af med os og kan være større end afsætningen i starten!

Jeg arbejder selv med min konsulentvirksomhed over temaet Iværksætter med Network Marketing. Se mere i min profil herom!  

Hvis du vil vide mere om mine erfaringer på dette område så skriv en mail til mig!

Og om produkter og firma kan du se mere på min web-site! 

mvh

john sommer 

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :
nanawinther:

Hejsa


Nogen nye mlm´er (eller andre som overvejer at gå ind i denne business) der har lyst til at mødes og få præsenteret en multi-level-marketing forretning? Det er jo meget godt at vide hvad man siger nej til!?


Måske skal du arbejde med denne mulighed og forhåbentligt i samarbejde med mig og andre entusiaster.


God jul og godt nytår til alle.




Hej Nana
Overskrift og indlæg hænger ikke sammen... ;)
Jeg har intet imod at høre andres forretnings præsentationer, men det bør gælde begge veje.

Jeg syntes dog overskriften er spændende...hvorfor ikke dele ens målsætning med andre...behøver ikke være MLM, og behøver ikke kun at være økonomiske mål...f.eks. 10 mål for det kommende år...
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)