Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

YouTube - en effektiv vej til søgemaskineoptimering!

Side 1 ud af 6 (59 indlæg)
Fra Horsens
Tilmeldt 24. May 11
Indlæg ialt: 280
Fra  Marketing analytiker, Lars Grove Mortensen Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 7 person

YouTube videoer er et meget effektivt værktøj, når du skal lave Google søgemaskineoptimering (SEO) og anden markedsføringinternettet:



Her forklarer marketing analytiker Lars Grove Mortensen, hvordan videoer på YouTube kan bruges til søgemaskineoptimering (SEO) på Google.

Hvis dine videoer tager sig godt ud blandt søgeresultaterne på Google, så er der en høj chance for, at de potentielle kunder klikker sig videre til dine videoer, før de overhovedet bemærker konkurrenten - dét selvom konkurrenten har en højere placering blandt søgeresultaterne. Dét er effektiv søgemaskineoptimering, SEO og markedsføring på internettet!

...og husk at ligge alle din virksomheds videoer på YouTube, for selvom det måske ikke decideret er en reklamefilm, så bliver den stadig indekseret af Google - og videoerne giver ofte god trafik videre til din hjemmeside, mens dine videoer i øvrigt giver god reklameeffekt for din virksomhed. Derfor virker alle dine videoer på YouTube effektivt i forhold til din søgemaskineoptimering.

Ide og manuskript: Marketing analytiker Lars Grove Mortensen

Kamera og teknik: Thomas Nielsen, Bragefilm

// Lars Grove Mortensen, marketing analytiker

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad koster et sådan koncept ?

  • F.eks. introduktion af firma
  • Eks. Tapetopsætning

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

hvad jeg ved er det bedre videoer ligger på egen server og de tillader vis ikke erotik strip lidt fræk er det ikke korrekt

men jeg mangler da nogle videoer på min strip side , det arbejder jeg dog mod at få min sideBig Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Kalundborg
Tilmeldt 14. May 05
Indlæg ialt: 539
Fra  HosKejser Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :

@ Mikael: hvis tøserne ikke smider top og bund er det tilladt

Supply Chain blæksprutte

Fra Horsens
Tilmeldt 24. May 11
Indlæg ialt: 280
Fra  Marketing analytiker, Lars Grove Mortensen Skrevet kl. 00:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

kejseren:
@ Mikael: hvis tøserne ikke smider top og bund er det tilladt

Ja, der findes mange strip-relaterede videoer på YouTube, også en del der "går ret tæt på".

Men det var nu ikke en genre, jeg lige havde med i overvejelserne. Men men... eksemplet er udemærket og jeg tror skam også på, man kan have meget god reklameeffekt med YouTube-videoer, hvis man driver sin forretning på strip.

 

// Lars Grove Mortensen, marketing analytiker

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 01:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Fik du lige reklame penge fra Sadolin ? :D

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Horsens
Tilmeldt 24. May 11
Indlæg ialt: 280
Fra  Marketing analytiker, Lars Grove Mortensen Skrevet kl. 01:55
Hvor mange stjerner giver du? :

AngryBird:
Fik du lige reklame penge fra Sadolin ? :D

Hahaha... Interessant at det lige er dét, du bemærker! Smile

Jeg må indrømme, at der lige gik lidt tid, før det gik op for mig, hvad du henviste til... Men jeg går ud fra, at det er den nederste del af "Til leje" skiltet i slutningen af videoen... og nej, jeg har ikke modtaget nogen reklamemidler fra Sadolin, men det kan da godt være, jeg burde overveje en lille indkomst på "product placement" i mine videoer :-D

Nej, det skilt blev valgt som baggrund på den sekvens, fordi jeg jo snakker om dét med, at hvis ikke man er synlig for kunderne, så risikerer man at virksomheden lider sin undergang. I den forbindelse tænkte jeg, at det var ganske relevant at stille sig foran et kæmpe stort "til leje"-skilt - som symbol for en virksomhed der er "gået under"... og selv har vi ikke tænkt meget over, at Sadolin var nævnt på skiltet.

Men det er da meget pudsigt, at det lige var dem, der kom med - for ved hurtig undersøgelse lader det ikke lige umiddelbart til at være dét firma i dén branche, der har gjort mest ud af søgemaskineoptimering af deres hjemmeside (på queries som "maling" og "malervarer") - mens eks.vis Flügger ser ud til at have gjort lidt mere ud af deres søgemaskineoptimering.

Men... haha... det er nu meget sjovt, at det lige er dét med "Sadolin", du bemærker i videoen Smile

 

// Lars Grove Mortensen, marketing analytiker

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 02:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var bare at det store skilt tog alt fokus fra dig :)

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Horsens
Tilmeldt 24. May 11
Indlæg ialt: 280
Fra  Marketing analytiker, Lars Grove Mortensen Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikael christiansen:
hvad jeg ved er det bedre videoer ligger på egen server

Hej Mikael

Tak for feedback på vores video! Smile

Det er meget interessant, hvad du skriver i ovennævnte citat! ...Så du mener altså, at det giver bedre ranking i Googles SERP, hvis videoerne ligger på din egen server frem for YouTubes (der jo ejes af Google). Vil du uddybe dét en smule?

Mikael christiansen:
men jeg mangler da nogle videoer på min strip side

Jamen jeg kan i så fald varmt anbefale: http://www.bragefilm.dk/reklamefilm.htm

 

// Lars Grove Mortensen, marketing analytiker

Tilmeldt 25. Jun 08
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Erotik og keramik krus harmonerer vist ikke så godt, og dog en stor svedig delvist afklædt muskuløs fyr med et stort krus i hånden foran sin Harley

Side 1 ud af 6 (59 indlæg)