Køb et Amino Sponsorlink
Det havde jeg også, efter mange år i network branchen
så havde jeg en drøm om et koncept, en mulighed hvor
alt gik op i en højere enhed.
Jeg drømte om et firma hvor jeg ikke var begrænset af en
bestemt kollektion eller x antal services, hvor kunden ikke
skulle vænes til at bruge et andet produkt end de plejede.
Jeg drømte om et firma der havde alle typer vare og service
uanset hvad der var på mode eller om trenden skiftede.
Der kunde levere varerne direkte til kunderne i hele verden
til den bedste pris.
Et firma der samlede det bedste fra nettet, og som skabte en reel
værdi for kunden, og som belønnede dem for at anbefale andre kunder.
Et system hvor din indtægt ikke var afhængig af hvor meget din downline
kunne sælge eller om de stoppede.
Hvor folk i hele verden kunne handle i de shops de plejede, men hvor du ville
få en bid af kagen- hver gang.
Men det er jo bare en drøm…..ja indtil i dag.
Dette er min virkelighed, det firma findes.
Minder det om din drøm, så gnid søvnen ud af øjnene og send mig en
mail, så kan jeg måske hjælpe dig.
teamfuture05@gmail.com
Resten er op til dig….
Mvh. Jan
Jeg har muligvis misforstået dit indlæg, men mener du at Martin Luther King var med i noget pyramidespil? :-)
Tømrerfirmaet AB: www.andersbruun.dk
Jan: Et system hvor din indtægt ikke var afhængig af hvor meget din downline kunne sælge eller om de stoppede.
Vil det sige man ikke får noget ud af at finde andre sælgere i det firma du hentyder til?
BruunRasmussen: Jeg har muligvis misforstået dit indlæg, men mener du at Martin Luther King var med i noget pyramidespil? :-)
Se dét humor :D
Go lørdag.
mvh
thasje
Jeg arbejder med brugskunst (se efter en gave til Mors dag der er lige om hjørnet.)
Jan:Det havde jeg også, efter mange år i network branchenså havde jeg en drøm om et koncept, en mulighed hvoralt gik op i en højere enhed. Jeg drømte om et firma hvor jeg ikke var begrænset af enbestemt kollektion eller x antal services, hvor kunden ikkeskulle vænes til at bruge et andet produkt end de plejede. Jeg drømte om et firma der havde alle typer vare og serviceuanset hvad der var på mode eller om trenden skiftede.Der kunde levere varerne direkte til kunderne i hele verdentil den bedste pris.Et firma der samlede det bedste fra nettet, og som skabte en reelværdi for kunden, og som belønnede dem for at anbefale andre kunder. Et system hvor din indtægt ikke var afhængig af hvor meget din downlinekunne sælge eller om de stoppede.Hvor folk i hele verden kunne handle i de shops de plejede, men hvor du villefå en bid af kagen- hver gang. Men det er jo bare en drøm…..ja indtil i dag. Dette er min virkelighed, det firma findes. Minder det om din drøm, så gnid søvnen ud af øjnene og send mig enmail, så kan jeg måske hjælpe dig.teamfuture05@gmail.com Resten er op til dig…. Mvh. Jan