Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kender du en god gratis HTML-editor?

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 21. Sep 05
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil ligeledes anbefale Notepad++ (ikke at forveksle med den indbyggede notepad i Windows).

Og så vil jeg anbefale at du installerer plugin'en NppFTP, som understøtter SFTP (hvilket de fleste andre editorer desværre ikke gør).

Med venlig hilsen

Martin Poulsen, Driversnote

Fra Horsens
Tilmeldt 21. Jul 09
Indlæg ialt: 668
Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Har været bruger af PSPad i en del af efterhånden. Notepad++ og PSPad skulle vist minde om hinanden.

PSPad kan varmt anbefales.

/Anders

Fra 8722
Tilmeldt 25. Oct 10
Indlæg ialt: 33
Fra  WEBSEC v/ Claus Dittrich Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej - som en følge af dit spg. og det at jeg også var ude efter en HTML editor der var lidt klog - kiggede jeg på svarene og downloadede codelobster.

Hold da helt op hvor er den go - når man altså er sådan en "begynder" som jeg er !!  Så den anbefaler jeg. Hilsen Claus

Velkommen til

min verden

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Notepad++ og Netbeans er fantastiske! 

Fra Odense C
Tilmeldt 16. Aug 11
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Nerløe:

Hej.

Min normale HTML-editor er på mystisk vis gået i udur her til formiddag, og mens jeg venter på svar fra supporten, er min tanke at fortsætte i en gratis HTML-editor (gerne open source, hvis det findes).

Kender du en god, gratis HTML-editor, som er lige til at downloade? Jeg håndkoder selv min HTML+PHP, så det skal ikke være WYSIWYG.

Tak.

NetBeans er et udemærket program til at programmere i.

ellers kan du bruge Vim editor.

Fra Randers
Tilmeldt 11. Nov 10
Indlæg ialt: 85
Fra  Bitfabrikken.dk / Freelance Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Bruger også notepad++. Den kan bare det jeg har brug for og mere til. Særligt syntax highlighting til selv de mest obskure ting, plugins m.v. 

Især plugin til editering af filer "direkte" på ftp'en, er super super nice. 

Dan Kronholm, Bitfabrikken - udvikling af spil, apps og web-ting.

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg burger også Notepad ++

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Aarhus
Tilmeldt 6. Apr 11
Indlæg ialt: 486
Fra  Beneath » digital design Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper,

Jeg kender det fra mig selv - en html-editor behøver da ikke at koste noget...

Men efter at have kastet de 'sølle' 400 kr. i Espresso (mac sorry) er jeg gladere (kodemæssigt ;)) end nogensinde før.

Jeg mener det er prislejet for de små, men gode, editorer derude - er det ikke at tage en 14 days trial og og finde 'the one and only' og så bruge de 8 fadøl på det? Jeg kan ihvertfald anbefale det.

Happy hunting!

:) Kim

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for svarene. Jeg skulle kun bruge en midlertidig editor, og valgte CodeLobster, men kunne lige så godt have valgt en af de andre, der blev foreslået.

Det vigtigste var dog, at jeg fik et forslag til en midlertidig afløser, indtil min primære editor blev fikset - det forslag fik jeg via denne tråd, og tak for det :o)

Fra Assens
Tilmeldt 9. Jun 10
Indlæg ialt: 839
Fra  S17 Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Nerløe:

Mange tak for svarene. Jeg skulle kun bruge en midlertidig editor, og valgte CodeLobster, men kunne lige så godt have valgt en af de andre, der blev foreslået.

Det vigtigste var dog, at jeg fik et forslag til en midlertidig afløser, indtil min primære editor blev fikset - det forslag fik jeg via denne tråd, og tak for det :o)

Selvom du allerede har valgt en, vil jeg lige komme med mit bud på en god editor til Windows.

http://aptana.com/ - Aptana Studio

Den bedste editor jeg har brugt, indtil jeg skiftede til Mac og Espresso. Den har indbygget FTP, og en masse andre fede ting.

De bedste hilsner

Frederik

Følg med på min blog omkring økonomi, crowdlending og det at være ung investor

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)