Køb et Amino Sponsorlink
Hej Amino
Jeg skulle forleden dag ind på Amino, da jeg kom til at trykke ".com" istedet for ".dk".
Jeg røg så en på en side, jeg lagde mærke til var til salg. Så fik jeg en idé. Der er sikkert andre der har fået den samme, men skriver den nu alligevel.Amino burde købe "Amino.com" og lave en engelsk/amerikansk udgave. Jeg tror sagtens den kunne generere en masse trafik, hvis bare den var halvt så gennemført som "Amino.dk". Der er jo tonsvis af upcomming iværksættere/iværksættere rundt om i verden, der kunne bruge Amino!Er der nogle andre der har tænkt på det? Endelig skriv hvis du har nogle kommentarer til idéen.
- Jonathan
Facebook nicheside med over 200.000 "likes" sælges. Stiger med over 1.000 "likes" om dagen.
Jeg er den stolte medejer af TapeDay!
TIl info omkring prisen på domænet:
Ja, har set det, men tænkte at Amino vel har kapital til det.. :-)- Jonathan
Ja præcis. Det kommer lidt an på om Amino vil holde sig indenfor landets grænser. Fordi så kan jeg godt følge Amino, at det er unødvendigt med .com.
Ellers ville det efter min mening, være fordelagtigt at benytte sig af amino.com.
Men det må være op til Amino, hvad deres strategi er. :)
Mvh
Alan
Han vil ikke sælge for 10.000 Euro, det er bullshit.Han vil have 2 millioner dkr.
Få gratis e-bog om hvordan man sælger mere på nettet. Hent E-pusher Light i dag - Klik her
Det er da også en slags penge ;)
Facebook siden for alle som cykler: Tips og tricks til alle cyklister
Hjemmesiden for den kommende friskole i Kværs som skal erstatte Kværs Skole når denne lukker august 2013.
Jep og han er ikke til at hugge eller stikke i.Jeg har forsøgt i flere år.
Et hestehoved i sengen..
Søgemaskineoptimering i København fra Visibile.dk. Hør om referencer !
Vicevært - snerydning - rengøringsfirma - Dette er mit andet firma - Aktiv 3
Køreskoler - du kan stole på - En portal for stabile køreskoler i Odense, København og Århus. Også mit
Find din køreskole på Amino Bizz
Giver han ikke en anden pris til en spansk stråmand?
Se og prøv på www.søgekorrektur.dk
Martin Thorborg: Jep og han er ikke til at hugge eller stikke i.Jeg har forsøgt i flere år. De bedste hilsnerMartin
De bedste hilsnerMartin
Er det en Dansker? 2 millioner, det var alligevel en vild pris!
Mala's amino profil