Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

MyButler.dk - find, sammenlign og book lokale services..

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 8. Dec 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg har mange gange før brugt Amino, og det er fantastisk med så meget viden og inspiration samlet et sted. Vi har lige fået skudt vores nye Internet Service I gang (MyButler.dk), og tænkte at der ikke kunne være et bedre sted end Amino at spørger om meninger ift. design og brugervenlighed.

Vi vil meget gerne høre fra alle, så uanset om du er teknisk anlagt eller ej, er dine meninger absolut guld værd. Ingen meninger er for små, store, simple eller for meget - det er din ærlige mening som tæller, og vi værtsætter hver sekund du bruger på at hjælpe os :)

Det eneste du skal gøre er at gå ind på www.MyButler.dk, og efterfølgende fortælle din mening om specielt design og brugervenlighed. Om du sender en PM eller efterlader et svar I tråden, er helt op til dig.

Lidt om visionen…

Vores vision er at revolutionere den måde man finder, sammenligner og booker lokale services på. Om du har brug for en barnepige, håndværker, handyman, fotograf, fitness instruktør eller andet, så har vi samlet dem alle et sted. Det eneste du skal gøre er at beskrive din opgave, så finder vi de bedste match til dig, og du skal efterfølgende blot vælge det tilbud der matcher dig/din opgave bedst.

 

PS. Nu er i selv iværksættere mange af jer, så mener I jeg kan bidrage med noget ift. jeres forretning eller ide, så sig endelig til, jeg vil meget gerne hjælpe hvor jeg kan.

  

Håber I vil dele jeres mening om design og brugervenlighed på MyButler.dk :)

De bedste hilsner,

Thomas Rønne

Fra Randers
Tilmeldt 19. Apr 10
Indlæg ialt: 217
Fra  LindFoto.dk Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej butler...

Det ser ud til at man også kan melde sig som serviceudbyder (sådan er det beskrevet når man læser betingelserne) - jeg er selv fotograf.
Men ved tilmelding kan man kun angive navn og postnummer - så hvordan tilmelder en serviceudbyder sig ?

Der må også være noget økonomi i det - skal jeg som serviceudbyder betale en andel af ordren til jer ??

Så alt i alt mangler der lidt serviceudbyder-info.

Tilmeldt 8. Dec 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dirch,

Mange tak for din tilbagemelding. Du har helt ret i at der mangler noget serviceudbyder info, og det er noget af det vi har i pipen for de kommende måneder - så din pointe er meget relevant :)

Du kan sagtens gå ind og tilmelde sig som leverandør. Du skal blot vælge "registrering" og udfylde en bruger (http://www.mybutler.dk/signup). Efterfølgende vælger du "leverandør", og tilføjer dine virksomhedsinformationer. Så snart dette er sket har vi registreret dig som leverandør.

Pt. har vi to forskellige modeller når det kommer til økonomien, og det er sat ud fra branche. Som fotograf er det dog helt gratis, så du betaler hverken for opgaver eller for ordre.  På sigt, når vi er ude af BETA, vil der komme lidt økonomi ind i billedet, og i den forbindelse laver vi en model som vi kontakter alle vores leverandører omkring.

Håber at se dig som leverandør på MyButler.dk. Har du nogle spørgsmål? - så tager du blot fat i mig :)

Dbh.

Thomas Rønne

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :

teksten

meget svær at læse på lys baggrund lidt lys tekst type og det mørke i bunden lidt lys grå farve grå er ikke let at læse på mørk baggrund.

overskrifter

husk udnyt google viser op til 67 tegn og husk ligger nummer 1 med med dit domæne navn lav en lang sigende om siden og få flere klik til siden

kontakt siden

den kan jeg ikke finde med adresse info og cvr nummer og telefon nummer og gerne en kontaktformular derved lettere at kontakte dig.

betingelserne og priser

få hurtigste mulig priser og betingelser på siden derved ved hvad man går ind i 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 8. Dec 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikael,

Fedt du har taget dig tid til at gå igennem MyButler.dk, og mange tak for nogle super gode punkter.

Flere af dine punkter er lige i skabet, og ligger klar til at blive tilrettet hen af vejen. Det at du nævner dem også, bekræfter os i at vi ikke er helt ved siden af :)

Mht. betingelser fremgår det i øjeblikket kun når man opretter en opgave, samt når man opretter sig som bruger/leverandør. Syntes du de skal fremgå på forsiden?

Igen, tak for super god feedback...

Ha´ en god weekend

Dbh.

Thomas Rønne

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:12
Hvor mange stjerner giver du? :

MyButler.dk:

Hej Mikael,

Mht. betingelser fremgår det i øjeblikket kun når man opretter en opgave, samt når man opretter sig som bruger/leverandør. Syntes du de skal fremgå på forsiden?

Igen, tak for super god feedback...

Ha´ en god weekend

Dbh.

Thomas Rønne

jeg ville ligge den på forsiden ved siden af registrering bruger , det er jo ikke lige frem meget menu på siden til andre undersider der er plads til det og desuden er linket lille på siden register bruger , ikke noget man ligger mærke til med det samme også på den side

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Århus
Tilmeldt 15. Feb 07
Indlæg ialt: 286
Fra  Webkontoret Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg kommer med lidt omkring forsiden, da forsiden jo danner det første indtryk af jer.

Sætningen øverst på siden: "Vi har samlet dem alle et sted" - her ville jeg sætte apostrof over et = ét sted

Jeg synes, det er en skam, at I har 4 tastefejl på forsiden - her er de:

- netop din opgaven – GRATIS = netop din opgave - GRATIS
- så du spare tid = så du sparer tid
- du syntes bedst om = du synes bedst om
- mens du sparer dine.. = mens du sparer dine (der er dobbelt punktum).

Der mangler en prik over i'et i ordet "Find" på forsiden, og teksten længere nede er ikke så god at læse, da den er lidt for lysegrå.

I har et lille, bitte og svært læseligt punkt øverst på forsiden, der hedder registrering, men det fremgår ikke, HVEM der skal registrere sig. Når man klikker ind på "Registrer", kan man læse lidt omkring regler for bruger og serviceudbyder. Der står, det er gratis for brugeren at benytte servicen, da det er serviceudbyderen, der betaler, men er det meningen, at både brugere og serviceudbydere skal kunne registrere sig - det kan jeg ikke umiddelbart finde ud af? Hvis dette er tilfældet, hvilke services må så udbydes, og hvad er prisen for at udbyde services? Alt dette synes jeg bør fremgå meget tydeligere.

Ellers synes jeg, det er en pæn side og en smart service.

Mvh. Kitt

www.webkontoret.dk - enkle og prisbillige hjemmesider med fokus på design og brugervenlighed

Fra Randers
Tilmeldt 19. Apr 10
Indlæg ialt: 217
Fra  LindFoto.dk Skrevet kl. 01:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Her Thomas

Nu har jeg oprettet en udbyderprofil - og det var jo nemt :-)

MEN..den beskrivelse jeg har lavet kommer til at stå 2 gange efter hinanden i profilen - med helt samme ordlyd - det virker ikke særlig smart.

I den offentlige profil står der så tilgengæld, at jeg endnu ikke har oprettet kompetencer og specialer - men det er der ingen steder jeg kan gøre...
Jeg har ikke mulighed for at gøre det - men det kommer for kunderne til at se ud som om jeg mangler at gøre min profil færdig. Heller ikke så fikst.

Tilmeldt 8. Dec 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kitt,

Mange tak for din grundige gennemgang af vores forside, vi er super glade for dine punkter.

I teksten kan der pt. fremkomme et par småfejl. Det er noget vi vil få tilrettet indenfor kort tid, så alle detaljerne er helt på plads også.

Mht. registrering, så kan man både som ny bruger og serviceudbyder blive registreret. Pt. er proceduren at man som serviceudbyder skal benytte sig af registrering - først opretter man en bruger og efterfølgende vælger man blot Leverandør, hvis man har en service man ønsker at udbyde. Som bruger får man automatisk en konto første gang man opretter en opgave, så man hele tiden kan logge ind og se tilbud mv.

Med serviceudbyder menes alle der udbyder en service. Det kan være alt fra hundeluftning, lektiehjælp, mindre handyman opgaver til store håndværker eller it opgaver. 

Vi vil ikke sætte begrænsningerne, men åbne op for mulighederne og gøre det så simpelt som overhovedet muligt, at finde det bedste match til en given opgave - uanset opgave. 

Igen, mange tak for dit skarpe øje, og tak for dine pæne ord :)

Dbh.

Thomas Rønne

Tilmeldt 8. Dec 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dirch,

Det lyder rigtig godt, og velkommen til.

Vi har en række af punkter vi er i gang med at få helt styr på, og du har helt ret med beskrivelsen, den bliver tilrettet snarest :)

Mht. specialer, er vi på vej med en løsning. Pt. er det noget vi selv sidder og får registreret, men ikke noget der fremgår af profilen. Når vi åbner op for udfyldelse af specialer for serviceudbyderen, får alle registreret serviceudbydere besked herom, så man selv kan tilfører og tilrette som man ønsker.

Også til dig, mange mange tak for din grundige gennemgang og den tid du har lagt i det, det er vi rigtige glade for :)

Har du spørgsmål eller andet, så ved du hvor du kan fange mig.

Dbh.

Thomas Rønne

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)