Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ugens tidsspilde

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Andre, der har problemer med regnskab 2.0 i virk.dk?

Ringede i mandags til EogS(ventetid 1-1/2 time)angående summation i balancen, som forsvinder ved

opdatering.

Fik fat i den ansvarlige for teknisk afdeling. HAN VILLE CHECKE, HVAD DER VAR GALT.

Han ringede dog ikke igen.

Har nok brugt en 6-8 timer på at indtaste årsrapporten, som delvis bare forsvinder ved opdatering.

Har så igen rykket idag...(ventetid 1 time), og får at vide at han vil ringe tilbage, idet jeg stadig har

samme problem. mon han gør det?

Han har stadig ikke ringet..og nu er telefonerne lukkede for i dag.

Det er jo bare skønt, når man skal lave en årsrapport, der kører på dagbøder!!

Jeg er ved at være godt sur på SKAT og EogS med deres lange telefonkøer og langsommelige

behandling.

Hvad synes er i andre?

 

MvH

Peter

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Tja...der er så meget jeg ikke forstår.

Når man er i telefonkø som nr. 4 og venter..hvordan kan det være, at der pludselig er en medarbejder

i den anden ende, der tager telefonen, præsenterer sig, og så bare smækker røret på.

Forfra i køen.....du er nr. 9 i køen ventetid 20-25 minutter.

Og mit problem er stadig ikke løst...på fjerde dag nu.

 

MvH

Peter

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter,

Det er ikke til at holde ud med den behandling, men der snart ingen virksomheder hvor man får en person i røret med det samme og slet ikke SKAT.

Men som gammel sælger har jeg altid haft den vinkel på dette - nemlig at komme for sekretæren - som vi kaldte det - så at sige her komme forbi deres til tider lange automatiske telefonsvare med lange kæder af nr. valg. Så det jeg har opnået nu er en kontakt til en supporter med et direkte tlf. nr. der er behjælpelig med det hele og kan henvise til et direkte nr. !

Hun er i Korsør måske du kan få hjælp derigennem - skriv en PM hvis du vil vide mere !

mvh

john sommer 

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen.

Tja...ved ikke om EogS læser med på Amino.

1/2 time efter jeg postede indlægget her, blev jeg kontaktet af teknisk afdeling.

De arbejder på sagen, og dagbøder er blevet slettet i 4 uger.

 

MvH

Peter

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Peter

Jeg har selv lagt en del årsregnskaber ind v.h.a. Regnskab 2.0 i denne uge uden problemer, men skal dog sige, at det ofte fejlerTongue Tied

Jeg har dog i denne forbindelse haft held med at skifte browser, idet det umiddelbart ser ud til at gå lettere i Internet Explorer fremfor Firefox. Kun et forslag.

Tonny

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Tonny Skov Pedersen:
Jeg har dog i denne forbindelse haft held med at skifte browser, idet det umiddelbart ser ud til at gå lettere i Internet Explorer fremfor Firefox. Kun et forslag.

Af en eller anden sindsyg grund - virker de fleste offentlige sider kun i IE - det er til at rive sig i håret over, når man af ren vane benytter sin ikke-IE-browser.

Det er forhåbentlig snart fortid efterhånden som IE mister terræn på markedet....

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)