Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Markedsføring af nystartet webshop!

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Støvring
Tilmeldt 21. May 11
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej!

Så er jeg gået online med min webshop, www.de-lujo.dk hvor jeg sælger børnetøj med Disney motiver.

Mit problem er bare at jeg ikke rigtig har noget salg og kunne godt bruge nogle gode råd i den retning.

Jeg har forsøgt med forskellige søgeord på adwords, sat plakater op i skolerne og annonceret på facebook.

Kan se der har været en del inde og kigge på min shop og det er selvfølgelig en start, men ville jo også gerne have noget af det solgt.

Min webshop er en dandomain platform for mit kenskab til webshops er virkelig begrænset og jeg synes enda det har været svært nok, tror jeg har været igennem hele følses registeret flere gange, men synes siden er blevet okay nu.

Hvor lang tid skal man regne med der går før man får noget salg?

Håber at der er nogen der er nogen der vil smide nogle gode råd denne vej, for jeg kan virkelig godt bruge dem.

på forhånd tak :-)

 

Tilmeldt 19. Mar 11
Indlæg ialt: 178
Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Pia.

 

Jeg arbejdede i en lille herretøjsbutik for nogle år siden. Vores hjemmeside blev først populær efter halvandet år.

Det krævede en del tålmodighed skulle jeg hilse og sige hehe.

Men det kom med tiden.

 

Jeg håber du får held med det.

 

Mvh

Jannik

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

links til siden kun 1 til siden ifølge denne her service http://www.opensiteexplorer.org/links?site=http%3A%2F%2Fwww.de-lujo.dk

lige her et par enkel ideer

du kunne lave alt dette

masser lange gode unikke artikler

få en masse google plus og facebook synes om

vær aktiv over alt og hav den vildeste iværksættere passion giv den fuld energi

få givet jeres billeder titler og tags

få en blog med rss - feed på siden kan være nogle vil abonner på jeres nyheder vis i skriver gode nyheder skriv løs

lav en ordbog og lav interne links hver gang et kerne ord nævnes linker du til den siden og denne side starter med h1

vær aktive over alt i forummer med din viden videre formidle gerne din side hvor det passer ind

skriv løs med presss meddelser og lav nyhder konstant

få gerne videoer på siden og gerne massevis

skriv lange unikke produkt beskrivelser der videre formidler en god troværdig viden om produktet

her er Lidt ekstra tips

http://www.amino.dk/forums/t/137716.aspx?PageIndex=1

http://www.amino.dk/forums/t/139885.aspx?#941809

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Viby J
Tilmeldt 6. Feb 09
Indlæg ialt: 549
Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Pia Kjær:
Håber at der er nogen der er nogen der vil smide nogle gode råd denne vej, for jeg kan virkelig godt bruge dem.

Måske kunne dette være en mulighed: http://www.amino.dk/forums/t/145411.aspx  (:

Held og lykke med det..

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg synes dine billeder er for dårlige - især dem, hvor der er børn som modeller. Flere af dem er taget ovenfra, så ungerne fremstår med meget store hoveder - og det virker ikke særligt professionelt.

Derudover er udvalget ikke voldsomt stort - og når man handler i en webshop er det (for mig) vigtigt, at jeg kan købe flere ting samme sted, så portoen "kan betale sig" og den følelse får jeg ikke når udvalget er så begrænset, som det er her. Jeg er ellers i din målgruppe med mindreårige disneyfreaks i husstanden, men jeg finder ikke nok, der er interessant, til at få lyst til at trykke på køb-knappen.

Jeg ved godt det er et urimeligt krav at stille til nystartede webshops, men børnetøj er et hårdt marked, og så er udvalget ikke uden betydning.

Fra Århus
Tilmeldt 16. Dec 10
Indlæg ialt: 614
Fra  JatilROI Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Pia Kjær:

Hej!

Så er jeg gået online med min webshop, www.de-lujo.dk hvor jeg sælger børnetøj med Disney motiver.

Mit problem er bare at jeg ikke rigtig har noget salg og kunne godt bruge nogle gode råd i den retning.

Jeg har forsøgt med forskellige søgeord på adwords, sat plakater op i skolerne og annonceret på facebook.

Kan se der har været en del inde og kigge på min shop og det er selvfølgelig en start, men ville jo også gerne have noget af det solgt.

Min webshop er en dandomain platform for mit kenskab til webshops er virkelig begrænset og jeg synes enda det har været svært nok, tror jeg har været igennem hele følses registeret flere gange, men synes siden er blevet okay nu.

Hvor lang tid skal man regne med der går før man får noget salg?

Håber at der er nogen der er nogen der vil smide nogle gode råd denne vej, for jeg kan virkelig godt bruge dem.

på forhånd tak :-)

Hej Pia, og tillykke med din nye shop.

Som nævnt af andre, så opnås succes med en webshop ikke "over night". Det er en lang og til tider krævende proces. 

Jeg har arbejdet med mange webshops med børnetøj og konkurrencen er benhård. Det kan være svært for nye webshops, at "stjæle" kunder fra de etablerede shops.

Min kæreste har netop handlet børnetøj online i dag og jeg har viste hende din shop, men hendes respons var ikke god desværre. Hun blev på ingen måde "tændt" af din forside og havde ingen interesse i at surfe videre på din shop. 

Jeg har lidt samme oplevelse. Udseende af shoppen matcher simpelthen ikke de produkter du gerne vil sælge. Kan være det lyder lidt hårdt (håber du tager det positivt), men den ser ud som et hobby-projekt, der ikke er brugt meget tid på. Der er simpelhen for mange små "skønhedsfejl" med farver, billeder, tekst m.m. Så mange besøgende vil nok mangle en tryghedfornemmelse og derfor forlade din side uden køb.

Kan ikke se en Google Analytics installeret på din shop - det skal du få gjort. Den vil give dig en masse information omkring din trafik og hvorledes de besøgende agerer på din shop. Jeg er bange for, at du vil opleve en afvisningsprocent der er alt for høj.

Så spørg 10 af dine potentielle kunder (fx. veninder) om deres ærlige umiddelbare mening og respons på din shop. Det giver helt sikkert noget konstruktivt feedback.

Jeg vil mene, at du skal arbejde mere med hele designet af shoppen, bedre og mere imødekommende farver, billeder, tekst osv.

Med venlig hilsen

Johannes

Fra Århus
Tilmeldt 16. Dec 10
Indlæg ialt: 614
Fra  JatilROI Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis en admin kan flytte den post fra "ikke internet" til det rettet sted, vil det helt sikkert komme flere indlæg med god feedback!

Johannes

 

Fra Støvring
Tilmeldt 21. May 11
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg vil bare sige tak for jeres input, det har givet stof til eftertanke.

 

mvh Pia Kjær

Fra Støvring
Tilmeldt 21. May 11
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Johannes Helleland:
Jeg har lidt samme oplevelse. Udseende af shoppen matcher simpelthen ikke de produkter du gerne vil sælge. Kan være det lyder lidt hårdt (håber du tager det positivt), men den ser ud som et hobby-projekt, der ikke er brugt meget tid på. Der er simpelhen for mange små "skønhedsfejl" med farver, billeder, tekst m.m. Så mange besøgende vil nok mangle en tryghedfornemmelse og derfor forlade din side uden køb.

Hej Johannes!

Tak for din mening og jeg tager det helt konstruktivt, ved godt min side ikke hører til de alt for smarte og der er sikker nogen ting der kunne være bedre.

Som sagt har jeg siddet med det hele selv og jeg syntes det har været rigtig svært, især fordi jeg har ingen forstand på kodning eller hjemmesider i det hele taget, så det er rart at få andres øjne på.

Mit buget har jo også været begrænset, men vil overveje om ikke jeg skulle få en professionel til at kigge på siden også.

er slet ikke inde i seo google analytics og hvad det nu ellers hedder man skal have koblet på sin side.

men tak for dit svar.

Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Pia
Det er muligt at få budskabet ud omkring din nye webshop i iværksættermagasinet www.startopmagasinet.dk

Nu ved jeg ikke om du er nystartet men der er også ekstra rabat til iværksættere med nyt CVR.
Se websiten.

De Bedste Hilsner
Ronni

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)