Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Træt af krisen? Selvstændig i 2012? (MLM)

Side 8 ud af 9 (84 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Praha
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 517
Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:
man skal overholde det  http://www.forbrugerombudsmanden.dk/Love-og-regulering/Retningslinjer-og-vejledninger/Markedsfoeringsloven/mlm som forbrugerombudsmanden skriver , det mener jeg og holder på det til enhver tid man skal overholde den lov


Læser du overhovedet hvad jeg skriver eller hvad du selv skriver? ....  Lov og meninger er 2 forskellige ting, det ved du godt ikke? .... jeg giver op....

God søndag

Venligst
Dennis Gram - Freelance Webdesigner

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Dennis Nielsen -:

Mikael christiansen:
man skal overholde det  http://www.forbrugerombudsmanden.dk/Love-og-regulering/Retningslinjer-og-vejledninger/Markedsfoeringsloven/mlm som forbrugerombudsmanden skriver , det mener jeg og holder på det til enhver tid man skal overholde den lov


Læser du overhovedet hvad jeg skriver eller hvad du selv skriver? ....  Lov og meninger er 2 forskellige ting, det ved du godt ikke? .... jeg giver op....

God søndag

jeg mener man skal overholde det, jeg det giver aldrig op hvad forbrugerombudsmanden lov er  skal man altid overholdes man får for mange problemer vis man ikke overholder de skriver der og som iværksættere må man hjælpe hinanden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Praha
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 517
Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:
jeg mener man skal overholde det jeg giver aldrig op hvad forbrugerombudsmanden lov skal man altid overholdes 


Nogen gange skal man bare lade være med at udtale sig om noget man ikke ved noget om, eller ikke ved nok om Mikael...   du er nødt til at forstå en ting.... meninger og retningslinier er ikke det samme som lovgivning, og hvis du ikke kan forstå det, så er det håbløst at du kaster om dig med links, du ikke kender indholdet af...

Og hvad er forbrugerombudsmandens lov? ..

Hvis du derimod mener at man bør følge alle forbrugerombudsmandens meninger... så good luck med det!

Venligst
Dennis Gram - Freelance Webdesigner

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Dennis Nielsen -:

Mikael christiansen:
jeg mener man skal overholde det jeg giver aldrig op hvad forbrugerombudsmanden lov skal man altid overholdes 


Nogen gange skal man bare lade være med at udtale sig om noget man ikke ved noget om, eller ikke ved nok om Mikael...   du er nødt til at forstå en ting.... meninger og retningslinier er ikke det samme som lovgivning, og hvis du ikke kan forstå det, så er det håbløst at du kaster om dig med links, du ikke kender indholdet af...

Og hvad er forbrugerombudsmandens lov? ..

Hvis du derimod mener at man bør følge alle forbrugerombudsmandens meninger... så good luck med det!

jeg ved udmærket hvad jeg skriver men jeg mener , jeg har fattet det ikke er lov , men den lov der skrives på den side skal overholdes indenfor mlm , det mener jeg hans henvisninger de skal overholdes ,jeg forstår du mener man ikke skal følge den lov der skrives der inden 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Dennis Nielsen -:

Mikael christiansen:
jeg mener man skal overholde det jeg giver aldrig op hvad forbrugerombudsmanden lov skal man altid overholdes 


Nogen gange skal man bare lade være med at udtale sig om noget man ikke ved noget om, eller ikke ved nok om Mikael...   du er nødt til at forstå en ting.... meninger og retningslinier er ikke det samme som lovgivning, og hvis du ikke kan forstå det, så er det håbløst at du kaster om dig med links, du ikke kender indholdet af...

Og hvad er forbrugerombudsmandens lov? ..

Hvis du derimod mener at man bør følge alle forbrugerombudsmandens meninger... så good luck med det!

hvad er det lige du ikke forstår det er kun henvisninger den lov som skrives inden på den siden, jeg forstår dig ikke , de henvisninger der skrives om den lov er jo ikke direkte en lovgivning 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Praha
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 517
Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:
jeg ved udmærket hvad jeg skriver men jeg mener , jeg har fattet det ikke er lov , men den lov der skrives på den side skal overholdes indenfor mlm , det mener jeg hans henvisninger de skal overholdes ,jeg forstår du mener man ikke skal følge den lov der skrives der inden 


Jeg skrev for flere indlæg siden at markedsføringsloven skal overholdes Mikael.....  og det er den som henvises til på det link du har givet... lov skal naturligvis overholdes til enhver tid.... men det er markedsføringsloven.... ?  at du mener at man skal følge hans henvisninger og leve efter hans anbefalinger er da fint for dig, det er dit personlige valg, det tror jeg godt andre kan finde ud af selv...

Og nej du har netop ikke forstået noget du skriver

Mikael christiansen:
jeg forstår du mener man ikke skal følge den lov der skrives der inden 


Det mener jeg præcis jeg har sagt man skal gøre... nemlig markedsføringsloven, og det gentager jeg gerne igen... hvor mange gange skal jeg skrive det ?  .... du roder tingene sammen....


Venligst
Dennis Gram - Freelance Webdesigner

Fra Praha
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 517
Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:
hvad er det lige du ikke forstår det er kun henvisninger den lov som skrives inden på den siden, jeg forstår dig ikke , de henvisninger der skrives om den lov er jo ikke direkte en lovgivning 


Jeg lader den ligge.... jeg har ikke tid til det pjat...

Venligst
Dennis Gram - Freelance Webdesigner

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Dennis Nielsen -:

Mikael christiansen:
jeg ved udmærket hvad jeg skriver men jeg mener , jeg har fattet det ikke er lov , men den lov der skrives på den side skal overholdes indenfor mlm , det mener jeg hans henvisninger de skal overholdes ,jeg forstår du mener man ikke skal følge den lov der skrives der inden 


Jeg skrev for flere indlæg siden at markedsføringsloven skal overholdes Mikael.....  og det er den som henvises til på det link du har givet... lov skal naturligvis overholdes til enhver tid.... men det er markedsføringsloven.... ?  at du mener at man skal følge hans henvisninger og leve efter hans anbefalinger er da fint for dig, det er dit personlige valg, det tror jeg godt andre kan finde ud af selv...

Og nej du har netop ikke forstået noget du skriver

Mikael christiansen:
jeg forstår du mener man ikke skal følge den lov der skrives der inden 


Det mener jeg præcis jeg har sagt man skal gøre... nemlig markedsføringsloven, og det gentager jeg gerne igen... hvor mange gange skal jeg skrive det ?  .... du roder tingene sammen....

Boys...det vælter ind med emails...tror i bund og grund i er enige....Bare at der er nogle få ord der skal ændres.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Dennis Nielsen -:

Mikael christiansen:
jeg mener man skal overholde det jeg giver aldrig op hvad forbrugerombudsmanden lov skal man altid overholdes 


Nogen gange skal man bare lade være med at udtale sig om noget man ikke ved noget om, eller ikke ved nok om Mikael...   du er nødt til at forstå en ting.... meninger og retningslinier er ikke det samme som lovgivning, og hvis du ikke kan forstå det, så er det håbløst at du kaster om dig med links, du ikke kender indholdet af...

Og hvad er forbrugerombudsmandens lov? ..

Hvis du derimod mener at man bør følge alle forbrugerombudsmandens meninger... så good luck med det!

siden starter ud med dette her vis du læser på siden og der står en del tekst og man kan vurdere lovligheden  af multi level marketing/pyramidespil , prøv lige en gang til og læse på siden

Forbrugerombudsmandens vejledning om multi level marketing/pyramidespil kan bruges som hjælp til at vurdere lovligheden af de mange multi level marketing arrangementer, der tilbydes helt almindelige forbrugere.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 8 ud af 9 (84 indlæg)