Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skyd min webshop i sænk!

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa derude, 

Er ved at producerer en webshop, og vil gerne høre jeres mening. Den er ikke åben endnu, så i kan desværre ikke lave nogle ordre, hvis i falder over noget :-)

Men jeg vil gerne høre jeres mening omkring design, brugervenlighed, osv. Skyd den gerne helt ned - Jeg når nok ikke at få alt på plads før den åbner, men alle jeres meninger vil blive noteret grundigt. 

Og ignorer venligst fejlene, som f.eks. at der kommer billeder af blomster hvis i trykker de forkerte steder, der mangler meget tekst, osv. 

Vil som sagt gerne have jeres holdning til design og brugervenlighed. Jeg har selv MANGE ændringer jeg kunne tænke mig at lave, men jeg har højst sandsynlig overset en del! 

På forhånd tak

Jesper

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det ville være rart med et link ? ;-)

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ser meget normal ud, hvis jeg skulle lave noget om, ville jeg have undermenuerne delt op som på forsiden, det ser pænere ud synes jeg.

Der kommer forhåbentligt lidt mere information omkring hvem der står bag siden ?

Den grønne farve kan jeg rigtig godt lide.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Syntes selv navnet er super, men måske jeg har set mig blind på det også, så det må også gerne kommenteres.:)

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Fra Odense
Tilmeldt 10. Feb 10
Indlæg ialt: 709
Fra  . . Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jesper

Du skal endelig ikke tage det her som en personlig kritik, men som input der kan gavne dig og din shop:

Få styr på nutids- og flertals-R.

Fra dit indlæg: "Er ved at producere[r] en webshop" og vil gerne høre jeres mening. Den er ikke åben endnu, så i kan desværre ikke lave nogle ordre[r], hvis i falder over noget :-)

Fra Handelsbetingelser:"På alle ordre[r] over 500 kroner får du gratis levering - Ellers koster det 40 kroner."

Enkeltstående er det småting, men på den lange bane vil det være en kæmpe fordel hvis du ikke skal have andre til at læse korrektur på dine tekster.

//Kristian

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Klitgaard:

Hej Jesper

Du skal endelig ikke tage det her som en personlig kritik, men som input der kan gavne dig og din shop:

Få styr på nutids- og flertals-R.

Fra dit indlæg: "Er ved at producere[r] en webshop" og vil gerne høre jeres mening. Den er ikke åben endnu, så i kan desværre ikke lave nogle ordre[r], hvis i falder over noget :-)

Fra Handelsbetingelser:"På alle ordre[r] over 500 kroner får du gratis levering - Ellers koster det 40 kroner."

Enkeltstående er det småting, men på den lange bane vil det være en kæmpe fordel hvis du ikke skal have andre til at læse korrektur på dine tekster.

//Kristian

Hej Kristian,

Intet personligt der - det er fuldt forståeligt. Jeg har altid været ringe til korrektur, og det skal helt sikkert ordnes inden siden går online officielt. Mange tak.

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Fra Viby J
Tilmeldt 6. Feb 09
Indlæg ialt: 549
Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa

Her var lige et par umiddelbare inputs:

 

Bortset fra dette synes jeg den er rigtig fed! 

Held og lykke med den :)

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Uffe -> 

Det sjovt du lige nævner de områder, de 3 første punkter er nemlig også nogle jeg selv tygger på. Især det med den mørke farve i siderne, og indhold i midterfelterne. Det er i helt sikkert noget som jeg får fixet, i hvert fald til version 2. Mange tak :-)

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Fra Viby J
Tilmeldt 6. Feb 09
Indlæg ialt: 549
Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Klitgaard:

Få styr på nutids- og flertals-R.

Fra dit indlæg: "Er ved at producere[r] en webshop" og vil gerne høre jeres mening. Den er ikke åben endnu, så i kan desværre ikke lave nogle ordre[r], hvis i falder over noget :-)

Fra Handelsbetingelser:"På alle ordre[r] over 500 kroner får du gratis levering - Ellers koster det 40 kroner."

Et lille trick jeg lærte tilbage i folkeskolen er at indsætte et andet ord istedet. Jeg bruger meget ordene "spiser" og "lamper"  til at finde ud af om ordet skal ende på r eller ej. Ex:

- Er ved at producere[r] --> Er ved at "spise - der kan jeg tydeligt hører at der ikke er r på til sidst, derfor bliver det --> Er ved at producere (uden r).

- I kan desværre ikke lave nogle ordre[r] --> I kan desværre ikke lave nogle lamper - der kan man tydeligt hører at der er r på, derfor bliver det --> I kan desværre ikke lave nogle ordrer (med r).

Blot hvis det kunne hjælpe lidt. Ved ikke om det holder hver gang, men jeg kan heller ikke høre det, så det er måden jeg gør det :o)

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)