Køb et Amino Sponsorlink
Vi står og mangler et PR firma som er gode til at få omtale i de medier virksomheder læser.
Vi er på vej på det danske marked med nogle webservices som vi gerne vil sælge til virksomheder.
Kan du anbefale nogle firmaer som er gode til at få deres udsendelser publiseret?
Mvh Thomas Kjærgaard, NemTilmeld.dk
hej
reklamebanken.dk kan stille en konsulent til råddighed. hvad er jeres budget?
med venlig hilsen
reklamebanken.dk
50.000 fordelt over et år. 20-30 udsendelser.
Btw, der er ikke meget objektiv anbefaling i at skrive om sig selv.
he he nej det er der ikke
men vi kan hjælpe jer hvis i ønsker det.
Er der andre der kan anbefale nogle?
Hej Thomas. Der er en mand/et firma der har erfaring med den slags opgaver - også af tungere kaliber. De er dog ikke at finde her på amino.www.added-value-communication.dk mener jeg linket er. Tjek evt referencerne hvis ikke du vil tage direkte kontakt. Jeg kender intet til priserne, men ved at manden har arbejde nok uden at gøre reklame for sig selv et eneste sted. Det gør hans kunder for ham:) du kan jo tjekke det ud. Mvh Thasje
Jeg arbejder med brugskunst (se efter en gave til Mors dag der er lige om hjørnet.)
Tak, det kigger jeg lige på.
Hej Thomas
Jeg har til andre PR opgaver med stor glæde og tilfredshed brugt SAYS WHO (er også at finde her på amino. jeg mener det er www.sayswho.dk
Holder til i Århus. Kasper og Nikolaj er et par fornuftige, kreative og - set med mine øjne - dygtige til deres job. Men hvordan deres kompetencer lige netop til dit behov er, det har jeg ikke prøvet af.
Mvh
Birger
Thomas Kjærgaard: Tak, det kigger jeg lige på.
Det synes jeg i hvert fald du burde.
De har da lavet B2B PR for Dansk Erhverv bl.a. :-)
Omend ikke alt håber jeg du finder lige præcis den leverandør til din ydelse du skal bruge.
Og i øvrigt lykke til med jeres lancering :-) (Lad os høre mere om det senere hen her på amino)
mvh
thasje