Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Netværk i Aalborg

Side 1 ud af 7 (62 indlæg)
Fra 9550
Tilmeldt 14. Jan 11
Indlæg ialt: 129
Fra  www.webskribenten.com Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer

Jeg vil høre om nogle kender til netværk i Aalborg, nogle der har prøvet eller ønsker at skabe netværk i Aalborg eller omegn? Blot aktive erhvervsdrivende - til samling en gang månedligt eller lignende for at sparre med hinanden m.m. Betaling på dagen. Findes der sådan noget??? Det kan også være forum, foredrag m.m.

mvh. Anja

Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Oct 09
Indlæg ialt: 292
Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anja.

Hvis du selv ønsker at oprette et netværk, vil jeg meget gerne deltage heri. Jeg kommer selv fra Aalborg af og vil gerne dele ud af mine erhvervsmæssige erfaringer :D

 

Fra 9550
Tilmeldt 14. Jan 11
Indlæg ialt: 129
Fra  www.webskribenten.com Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen det lyder jo godt. Jeg var som sådan ikke ude efter at være tovholder, men dukker der mange nok op på tråden her kan vi eventuelt mødes på en café eller muligt erhvervslokale alle mand og drøfte muligheder og beliggenhed for netværk - dog bliver det nok ikke med mig som tovholder af tidsmæssige årsager.

Lad os se, hvad denne tråd bringer. Jeg tilføjer dig til mig netværk og så kan vi lige samle op på det på et tidspunkt.

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Apr 05
Indlæg ialt: 736
Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er med på engang imellem at mødes på en café, få en kop kaffe og bitche over Told & Skat, affaldsgebyr, besværlige kunder m.m. Wink

Bedste hilsner

Morten

Fra 9550
Tilmeldt 14. Jan 11
Indlæg ialt: 129
Fra  www.webskribenten.com Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen det er jo fantastisk - så er vi allerede 3 Smile.

Bliver vi flere og kan opdrive et lokale eller én, der stiller gratis lokale til rådighed, så kan man jo som netværksdeltager, skiftes til at lave små relevante brugbare oplæg for hinanden, hvis lysten er der. Medbringe lidt vand/sodavand og bestille en sandwich udefra. Der kan de fleste vist være med.

Der er betalingsnetværk nok, men min problematik er at man ikke nødvendigvis har tiden til altid at deltage eller får det ud af et netværk som man forventede og så ender med at betale store summer for noget, der løber ud i sandet.

På denne måde kan folk med interesse jo tilmelde sig fra gang til gang og betale for eget forbrug (sandwich/øl/vand) :-).

Jeg tilføjer dig mit netværk. Måske jeg må bede om en emailadresse. Send mig bare en pb.

mvh. Anja

Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Oct 09
Indlæg ialt: 292
Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Anja Nielsen:

Jamen det er jo fantastisk - så er vi allerede 3 Smile.

Bliver vi flere og kan opdrive et lokale eller én, der stiller gratis lokale til rådighed, så kan man jo som netværksdeltager, skiftes til at lave små relevante brugbare oplæg for hinanden, hvis lysten er der. Medbringe lidt vand/sodavand og bestille en sandwich udefra. Der kan de fleste vist være med.

Der er betalingsnetværk nok, men min problematik er at man ikke nødvendigvis har tiden til altid at deltage eller får det ud af et netværk som man forventede og så ender med at betale store summer for noget, der løber ud i sandet.

På denne måde kan folk med interesse jo tilmelde sig fra gang til gang og betale for eget forbrug (sandwich/øl/vand) :-).

Jeg tilføjer dig mit netværk. Måske jeg må bede om en emailadresse. Send mig bare en pb.

mvh. Anja

 

Det lyder som en rigtig god idé. Lad os først se hvor mange der har lyst til at deltage - derefter kan vi drøfte formaliteterne.

Fra Nørager
Tilmeldt 2. Nov 11
Indlæg ialt: 244
Fra  Tinglyseren.dk Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Der findes flere større netværk i Aalborg - dog kan nogle af dem virke utilgængelige eller omkostningstunge.

F.eks.

Rotary

JCI

BNI

 

Hvis det bliver et mindre netværk, så kan det være at jeg også gerne vil være med.....

 

Tinglysning af dokumenter tilbydes - f.eks. skøder, skifteretsattester, bodelinger osv.

Se mere på www.tinglyseren.dk

Fra Grindsted
Tilmeldt 8. Jan 11
Indlæg ialt: 320
Fra  CRC Scriptor Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil også gerne være med i et netværk...

Kender også flere af de lidt tungere netværk, er spændt på hvad der sker her

Carsten

Vil du gerne have stærke, konvertérbare tekster - klikker du her 

Fra 9550
Tilmeldt 14. Jan 11
Indlæg ialt: 129
Fra  www.webskribenten.com Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

De der har lyst må gerne sende mig pb med email, så kan vi samle op senere, hvis interessen er stor nok Smile

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1291
Fra  Conseo Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anja

Jeg er også med på at mødes en gang i mellem i et uformelt forum.
Så er der også en til at holde ham Vadskær i ørerne hvis han bitcher for meget :)

Side 1 ud af 7 (62 indlæg)