Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er dette korrekt seo tekst?

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Ahhh nu foirstår jeg :) I mit cms står det som Meta Title. Den har jeg nu ændret. Tusind tak for hjælpen :)

 

Hilsen Morten

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :

ikke kun tekst betyder noget på den ene siden , hvordan den kommer til at ranke

med en god interne links også mod siden både indgående links og interne links kan man sagtens ranke på en side med 100 vis ord vis laver gode under titler og overskrifter

du laver en lang god unik tekst med  gode titler og beskrivelser på siden og du vil se ske ting sager vis også har orden i det både interne links og indgående med korrekt kerne ord

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej mikael

Tak for din feedback Smile

Jeg ved godt at links også har kæmpe betydning, og det skal jeg helt sikkert også til at arbejde med, men jeg skulle jo starte et sted, og det blev så med teksten. Så nu skal jeg til at læse Amino igennem for gode SEO råd, så det kan blive rigtig godt :)

Hilsen Morten

Tilmeldt 11. Oct 11
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten,

i forbindelse med SEO-tekster bør du også forholde dig til noget, der hedder Keyword Density. Keyword Density dækker over, hvor mange gange dit udvalgte søgeord forekommer i teksten. Det SEO-firma jeg tidligere arbejdede for anbefalede en KD på 4-7% og tekstlænger på mindst 200 ord.

Held og lykke med optimeringen :-)

Nicolai

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolai Soya Bølstad:

Hej Morten,

i forbindelse med SEO-tekster bør du også forholde dig til noget, der hedder Keyword Density. Keyword Density dækker over, hvor mange gange dit udvalgte søgeord forekommer i teksten. Det SEO-firma jeg tidligere arbejdede for anbefalede en KD på 4-7% og tekstlænger på mindst 200 ord.

Held og lykke med optimeringen :-)

Nicolai

Hey Nicolai.

Vil det betyde at på en tekst på 200ord må elcykel max forekomme 8 til 14 gange??? og på 300ord 12 til 21 gange???

Er dette så inklusiv title h1 h2 h3 osv? eller kun selve teksten?

 

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 09:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael R. Gertz:

Vil det betyde at på en tekst på 200ord må elcykel max forekomme 8 til 14 gange??? og på 300ord 12 til 21 gange???

Er dette så inklusiv title h1 h2 h3 osv? eller kun selve teksten?

Godt spørgsmål Michael - det vil jeg også meget gerne vide, for så tror jeg at der er lidt for mange "elcykler" i min tekst.....

@ Nicolai

Er det noget du kan svare på? Foriøvrigt tusind tak for din feedback. Det er sådan noget der gør Amino alle pengene værd :))

Hilsen Morten

Tilmeldt 23. Dec 10
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolai Soya Bølstad:

Hej Morten,

i forbindelse med SEO-tekster bør du også forholde dig til noget, der hedder Keyword Density. Keyword Density dækker over, hvor mange gange dit udvalgte søgeord forekommer i teksten. Det SEO-firma jeg tidligere arbejdede for anbefalede en KD på 4-7% og tekstlænger på mindst 200 ord.

Held og lykke med optimeringen :-)

Nicolai

Som de andre spørger om. Er det inklusiv overskrifter osv ? :)

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu må i ikke give Morten som er importør af eGObike el-cykler for mange ideer, så ryger jeg i søgeresultaterne :-)

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Martintb:

Som de andre spørger om. Er det inklusiv overskrifter osv ? :)

Det er en rettesnor og ikke en eksakt videnskab. Det betyder ikke det store, om du skriver 200 ord med eller uden overskrifter. Jeg skriver 300 ord som minimum, når webshopejere og andre bestiller optimerede tekster. Har dog set, at mindre også kan gøre det i praksis. Det endelige resultat afhænger af et langt større regnestykke.

Jeg bekymrer mig ikke selv om keyword density. Det skulle gerne komme helt af sig selv, når du skriver. Medmindre du altså får skrevet en hel artikel om et helt andet emne. Brug som tommelfingerregel, at det skal holdes naturligt. Synes du selv, det er fedt, når du læser en tekst, hvor personen bruger det samme ord igen og igen og..? Husk på, at dine tekster først og fremmest skal læses af mennesker. 

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Sep 07
Indlæg ialt: 445
Fra  LOEVGAARD ApS Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du skriver en god lang tekst på 200-300 ord, som du rent faktisk selv gad at læse, så er du langt længere end at tænke på keyword density, -proximity osv.

Hvis du f.eks. skriver din artikel efter journalisttrekanten, hvor det vigtigste er først og du uddyber senere - lidt ligesom BZR skriver, så kan du ikke gå galt i byen :)

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)