Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  E-handel, Internet & Online marketing

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Affiliate marketing hjælp & gode råd"

Hvad vil du betale for et godt LEAD?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg) < Forrige 1 2
Amino-karma 259
Fra København
Tilmeldt 8. jan 09
Indlæg ialt: 55
Amino Plus Amino Ekspert
Babar Baig
Skrevet 30-11-2011 kl. 11:00

Hej Flemming. 

Jeg arbejder en del med affiliate netværk - blandt andet Google Affiliate netværk, hvor jeg typisk er villig til at give 12 USD for en betalende kunde til vores forretning. 

mvh

Babar

Amino-karma 3.868
Fra esbjerg
Tilmeldt 29. aug 09
Indlæg ialt: 999
Amino Plus
flemming.dk
Fra Neozones
Skrevet 30-11-2011 kl. 11:11

Babar,

Hvordan fungerer det i praksis? I store træk

Professionel Tekstforfatter i Neozones- et ambitiøst tekstbureau.

Hvad vil det betyde for din virksomhed, hvis kommunikationen fik et markant løft?

Amino-karma 259
Fra København
Tilmeldt 8. jan 09
Indlæg ialt: 55
Amino Plus Amino Ekspert
Babar Baig
Skrevet 30-11-2011 kl. 11:19

Hvis du henviser en kunde vores side og lad os antage at de tilmelder sig vores service og laver en betaling. (alt dette kan trackes via url etc) Herefter tilfalder 12 USD til dig - i og med, at du har henvist en betalende kunde til os. 

mvh

Babar

Amino-karma 2.795
Fra Brande
Tilmeldt 24. feb 09
Indlæg ialt: 657
Amino Plus
Michael Haahr
Skrevet 30-11-2011 kl. 11:21

Hej Flemming.dk

Mener du at hvis jeg har et produkt jeg gerne vil sælge, til et stort firma, og tjene kassen på den éne ordre, så kan du skaffe kontakten og måske "smøre" dem lidt, så de køber mit produkt?

Kan du sælge mit nye produkt: 3D vægpaneler, til Bestsellers 1100 butikker, så skriv endelig til mig, så er jeg frisk Yes

Eller mener du, hvis du kan skaffe et job til en arbejdsløs person, som så skal give dig 15% af hans første månedsløn, for dit arbejde? Om det kan lade sig gøre rent praktisk?

Det findes allerede! De kaldes "Headhuntere" og der er lavet en film om dem Wink

Dbh

Michael Haahr

Jeg driver dagligt malerbiksen I/S som er et malerfirma der sætter kvaliteten højere, end prisen.

Sammen med malerfirmaet har jeg webshoppen maler-maling.dk hvor jeg sælger den gode kvalitetsmaling fra Beck & Jørgensen, som bliver produceret i Søborg Danmark.

Ud over at have billig maling og træbeskyttelse, har jeg også et stort udvalg af billige stuklister og rosetter, billig tapet og fototapet samt billige fotostater.
Se også vores nye 3D vægpaneler.

Amino-karma 3.868
Fra esbjerg
Tilmeldt 29. aug 09
Indlæg ialt: 999
Amino Plus
flemming.dk
Fra Neozones
Skrevet 30-11-2011 kl. 12:35

Babar, aha ikke uinteressant..

Michael, jeg mener begge dele. Både BtB - Jeg skaffer lead til dig fx. Og ift at skaffe lead til jobsøgende.

Altså, jeg prøver at udforsk begrænsninger og muligheder for LEADS, er ikke erfaren på området. Derfor kan indspark fra aminoer være med til kaste lys over gråzonerne..

Ja, filmen headhunterne er go. Mit projekt er lidt at bruge de "metoder" eliten benytter sig af for at begunstige forretningen eller få ny karrierejob, og modellere det lidt så det passer til et mere normalt niveau, og finde ud af om LEADS kan bruges ml. aminoer fx.. 

Professionel Tekstforfatter i Neozones- et ambitiøst tekstbureau.

Hvad vil det betyde for din virksomhed, hvis kommunikationen fik et markant løft?

Amino-karma 7.644
Fra Vejle
Tilmeldt 24. jan 10
Indlæg ialt: 1.831
Amino Plus
Phillip Dyhr Hobbs
Fra Virtual Ninja Ltd.
Skrevet 30-11-2011 kl. 20:39

flemming.dk:

Hvad vil DU betale for et godt LEAD til DIN forretning?

10% of their invoices FOREVER MINIMUM Big Smile

Start Her  support@your-virtual-ninja.com  

Amino-karma 397
Fra Aalborg
Tilmeldt 12. okt 10
Indlæg ialt: 99

Anders
Fra iMania.dk
Skrevet 05-12-2011 kl. 09:34
Jeg vil typisk gerne betale 20kr for et salg, men betaler i øjeblikket 15% i stedet, hvilket bliver nogenlunde det samme med en gennemsnitlig ordreværdi på 150kr
For et signup til nyhedsbrev tilbyder jeg dog kun 2kr - selvom det muligvis er mere værd er det sat lavt for at undgå misbrug.
Det hele gennem PartnerAds.

iMania.dk - iPhone 4 cover iPhone tilbehør og meget mere. Billigst i Danmark - med prisgaranti!

Side 2 ud af 2 (17 indlæg) < Forrige 1 2

RSS-feed

E-handel, Internet & Online marketing er venligst sponseret af: