Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Slagelse FHs Youtube account trues med lukning

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Nov 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg er indehaver af Youtubeprofilen der har samtlige af Håndboldliga klubben Slagelse FHs videointerviews liggende.

Følgende mail kom, og det irriterer mig meget at jeg ikke kan finde frem til den løsning Youtube selv skiver..

Mailen virker ægte nok - Men jeg kan simpelthen ikke finde rundt i dette.. Jeg har indsat lidt af de ting jeg har fået tilsendt, som jeg ikke kan finde held til at løse..

Jeg håber nogle folk herinde kan guide mig gennem problemet.. Da Youtube profilen indeholder rigtig mange videoer som vi i Slagelse FH absolut ikke vil se slettet.. - http://www.youtube.com/user/Renelystrup4200?feature=mhee

The YouTube account for rene_lystrup@xxx.dk will be deleted on Dec 10, 2011 if you do not click the link below to upgrade your account:

http://www.youtube.com/signin?username=renelystrup&feature=neup3

As a reminder, you created a YouTube account for rene_lystrup@stofanet.dk but haven't completed the signup process. Complete your registration and upgrade your account by clicking the link above.

Once you've upgraded, you'll be able to login to YouTube using the same account you use for all other Google sites.

If you're having trouble and need some help, please visit the YouTube help center.

Thank you,
The YouTube Team 

hlintrup has posted an answer to the question "YouTube Account Upgrade Final Reminder":

Hej.
At opgradere din Youtube-konto betyder at linke den med din Google-konto.
Prøv at logge ud af youtube og klikke på linket og logge ind igen.
Så vil du blive præsenteret for en guide til at linke din youtube- og google-konto.
I min kilde er det dog lidt interessant, at Google-supporteren skriver følgende:
"Basically, we emailed you because your YouTube account isn't yet linked to a Google Account. All YouTube accounts must link to a Google Account; in fact, you won't be able to log into your YouTube account until you link to a Google Account.
Linking pretty straight forward: just go to YouTube, click "sign in" and enter your username and password. You'll then be prompted to link to a Google Account."
Der står jo, at du slet ikke kan logge ind, med mindre du har linket din youtube og google konto.
Jeg har fået samme mail og mine to konti *er* linket sammen.
Her er min kilde: http://www.google.com/support/forum/p/youtube/thread?tid=25b0a6c6f42914f5&hl=en
Læs den hellere; jeg kan have taget fejl af indholdet.


Fra Mern
Tilmeldt 21. Apr 08
Indlæg ialt: 144
Fra  bar-udlejning.dk Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Det virker reelt nok. Google har jo opkøbt youtube - og hvis jeg er logget på min gmail, er jeg også automatisk logget på Youtube.

Men hold lige for en sikkerheds skyld øje med det link du bliver sendt ind på - der er dælme mange phishing forsøg, og de er ret kreative.

Udlejning af bartendere til din fødselsdag, firmafest, julefrokost eller bryllup.

Tilmeldt 28. Nov 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan fortælle at jeg hvis jeg logger ind med min mail som jeg bruger på Google kommer jeg ind på Youtube, og logger jeg ind med min normale Youtube kode kommer jeg også ind på Youtube.. Så jeg er faktisk ret så lost.. Håber nogle herinde har haft samme problem og kan hjælpe..

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)