Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO konkurrence - Hjælp Amino

Side 4 ud af 11 (101 indlæg)
Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1752
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Big Smile Super ide.

 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

I know there's a lot of people that will probably disagree with this,

but…

I strongly believe that will help you to open up an English version of amino.

We all know and so does Martin that amino is the best forum of this kind possibly in the world

I have definitely not found anything better and I am truly on the lookout for something better in English

If you do this, then I think it will greatly help you although I am no expert, but why not take over the world??

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror såmænd fjernelse af 20.000 forskellige eksterne links vil bidrage positivt til rangeringen.

En tråd der handler om f.eks tryk af flyers, vil jo ranke højere hvis der ikke var 50 forskellige signatur links til diverse meget irrelevante sites ( altså irrelevante i lige den sammenhæng, men yderst brugbare i en anden sammenhæng)

Jeg vil give dig 100% ret i, at linkjuicen i mange tilfælde er drivekraften og signaturen benyttes meget aktivt som markedsføring -og måske også grunden til Aminos popularitet.


Måske en mindre blød politik på området, kunne være gavnligt for os alle ? Jeg synes f.eks ikke stripper links høre hjemme her. (de gavner i hvert fald ikke rangeringen)

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas Jørgensen:

Spørg folk, hvad de kommer her på Amino for, jeg tror ikke mange promille siger " for at læse nyheder og aktiekurser"

-og hvis nu et af modulerne er ufatteligt sløvt og faktisk 80% af grunden til den sløve load tid, så kunne det måske være værd at overveje, ja i det mindste at se på det, frem for at afvise det blankt !

Først og fremmest tror jeg ikke på at det kan være det der gør det, hvis det var det, var der nok lavet noget ufatteligt forkert i de moduler, hvilket jeg ikke tror på kan være tilfældet. Men man skal selvfølgelig aldrig sige aldrig.

Ud over det så prøv at tænke over når en bruger søger på nettet, vil brugeren i de fleste tilfælde ikke lande som det første på forsiden af Amino, men i stedet på det indlæg som omfatter det brugeren søger efter. Er det ikke tilfældet er det nok her Amino bør gøre noget, altså at få dirigeret power ud til de rigtige sider.

Men jeg tror som sagt stadig at de kan gøre rigtig meget for hastigheden, hvis man gør noget ved alle filer som en bruger skal hente. Sammenlæg filerne hvad enten det er javascript, css eller grafik. Grafik har i gjort lidt ved kan jeg se, men ikke helt nok.

Og hvis man samtidig også bruger CSS frem for billeder/baggrunde så vil man hente yderligere hastighed.

Det siger jo lidt sig selv at jo mere data en bruger skal hente, jo længere tid tager det og jo flere huller kan der opstå, hvilket så spæder endnu flere sekunder til. Fejlen behøver jo ikke kun være på Aminos servere, men minimere man de fejl som kan ske hos brugeren, virker det for brugeren også som om det går hurtigere.

Men martin, som jeg vidst også tilbød sidst, kan jeg sagtens tage et kig på hvor der mere specifikt kan gøres noget i forhold til hastigheden. for der kan vitterlig godt blive gjort en helt del set fra hvor jeg sidder.

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er skam heller ikke sikkert.

Men jeg tænker bare, at det er et rigtig godt sted, at finde lidt hastighed.

De grafiske reklamer loader f.eks ret langsom hos mig = måske leverandørens server er sløv, måske hosting af banners selv var en mulighed osv.

Men jeg må sige at din løsning på CSS området virker yderst relevant at se på.

Ja og så noget url rewriting, så der kommer lidt bedre url`s

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Det bedste i kan gøre (efter min overbevisning) er at fremskynde udviklingen af en ny debat kerne. Selvom det er en stor mundfuld, der kræver meget arbejde, og vil afføde mange irritationer. Jo før jo bedre :-).

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
  • Lav et par linkbytte/interessesamarbejde med andre lignende monstrøst store portaler med links fra alle deres interne sider til jeres landing pages, det skal nok give en hel del ekstra. Tjek evt rejsenetværkenes måde at linke internt som eksempel http://www.startour.dk/ og deres moderselskab TUI, samtlige sites linkes sammen i footeren, dvs de deler den enorme linkjuice de tiltrækker i hvert land.
  • Simple footerlinks med optimeret ankertekst til jeres landingpages.
  • Kør nogen profilerede kampagner og kampagner og snak med jeres journalistvenner gerne i forbindelse med konkurrencer og kontroversielle forslag til kampagne undersider. Få en masse mentions på velbesøgte blogs og lav derefter en 301 redirect fra kampagne siden til jeres landingpages.
  • Udskift ord som i gør nu automatisk i teksten men link til landing pages i stedet for Wiki.
  • Udvikl widgets til blogs fx med 'Amino Certificeret Ekspert Blogger' og lignende.
  • Indgå aktivt i blogmiljøet, giv fx gratis Amino Plus medlemskaber til aktive bloggere.
  • Køb et par PR6 links og opefter hos autoritetsider
  • Ansæt mig til 10,000 kr i timen
Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 16:48
Hvor mange stjerner giver du? :

<a href="http://rapid.searchmetrics.com/en/seo-tools/site-analysis/website-speed-test,46.html" title="Rapid Searchmetrics: Website Speed Test">Website Speed Test</a>

Her kan loadtiderne på de forskellige elementer ses, ja eller en del af dem.

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12287
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Mht. hastighed er jeg 100% enig i at den skal være bedre.
Vi fik en masse fine forslag fra jer sidst og min opfattelse er, at alt hvad der gav mening, blev lavet.
Men jeg har bedt Peter fra 1902 og vores alle sammens Jacob om at kommentere lidt på jeres forslag.

Kom endelig med mere, vi læser alt igennem og om et par dage, skal jeg nok finde vindere!

Tak af hjertet :-)

De bedste hilsner

Martin

 

Fra London
Tilmeldt 4. Nov 11
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

I am kind of new here still, so I don't know if this is already being done.....

With the big amount of frequent users you have here at Amino, I would definitely ask those users to help promote the website. Offer some kind of badge that people can add to their websites or to their blogs for example. Maybe you can do something that people could use on their Facebook site as well? 
The badge will then link back to that users profile here on Amino, which means you will have a very nice spread on links and it will continually grow. 
It is a win-win situation, a lot of the people that are active here would probably want others to see their Amino profile in business purposes, and you would get a lot more links back to the website. Maybe you can add some additional motivation to use the Badge (some extra feature or 1 month of free PLUS perhaps) 


Side 4 ud af 11 (101 indlæg)