Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

CRM og betalings system

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 6. Dec 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej aminoer!

En kammerat og jeg er ved at starte et service firma op. Vi er ved at lave hjemmeside hvorigennem vores kunder skal kunne tilmelde sig vores service.. Når man tilmelder sig oprettes man i et abonnement med månedlig betaling.
Vi mangler et CRM system til at håndtere vores kunder. Bla til følgende:
Når en kunde oprettes (betaler) gennem hjemmesiden skal kunden automatisk føres over i vores CRM system.

Vi tænker på at benytte dibs som betalings tjeneste.
Er der altså nogle af jer der har styr på hvilke systemer der spiller bedst sammen, mht betalings system og en form for CRM system?

Vi ser selvfølgelig helst at løsningen er så billig som mulig.

Håber meget at nogen kan hjælpe :)

Mvh
Lars
Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Oct 11
Indlæg ialt: 112
Fra  Clickmate ApS Skrevet kl. 18:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars

Vi hos Clickwork har udviklet CRM systemet Clickmate som måske kan være det system som i leder efter.

I øjeblikket står vi og mangler nogle pilotkunder men nye idéer og behov til CRM systemer. Clickmate CRM er et dansk udviklet online CRM system. Fokus i systemet er: nemt overblik over den enkle kunde. Integration er nøglen til succes med CRM systemer, så der er værktøjer til webform på hjemmeside, email både indgående og udgående, samt 2 vejs interface til e-conomic.

Prøv at kontakt mig på mandag via telefon 8734 5674 eller via emil jk@clickwork.dk

Jeg skal bruge mere info for at kunne afgøre om i passe ind i vores pilotkunde program 

/Jakob

Brugervenligt CRM system på dansk. Tjek det ud, Clickmate CRM, et online SalgsSystem

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :

www.podio.com 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)