Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp jeg har lige modtaget en "trussel" på mit forum?

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 164
Fra  Ledz Media Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu ser jeg at domænet folk henviser til på dit forum ikke er oppe med nogen side, så jeg tror ikke der er meget at frygte :)

Fra Vejle
Tilmeldt 20. Nov 11
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 18:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror det er fordi du prøver aquadanmark.dk men du skal skrive aquadanmark.com

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :

der er vidste en del der ikke læser hvad betingelserne er ved køb hos dem , jeg kan se sådan set alle klager går over de kan sende noget andet vis de ikke har det og de er jo billige så man får hvad man betaler for , måske skulle de gøre mere ud ad deres betingelser men nogle folk findes der ikke læser hvad de går ind til og køber

jeg synes det er for dårligt de klager over de ikke læser betingelserne på siden grundigt nok før de køber en vare , folk forventer billige vare er samme pris og kvalitet og de betingelser på siden skal man klage over på din side og trustpilot.dk , jeg synes det var lettere at de læser betingelserne før køb end de klager bagefter

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Vejle
Tilmeldt 20. Nov 11
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo, men jeg tror ikke ret mange læse alle regler før de bestiller. Men du har ret, det bør man gøre.

Men der er jo også andre ting folk klager over, men ja hovedsaglig at man får nogle rejer med istedet som man i forvejen har mange af eller lign.

Det er lidt det samme som at bestille en ny hammer online og så får man en sav.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :

dahl1:

Jo, men jeg tror ikke ret mange læse alle regler før de bestiller. Men du har ret, det bør man gøre.

Men der er jo også andre ting folk klager over, men ja hovedsaglig at man får nogle rejer man i forvejen har mange af eller lign.

 

læser også kan få sendt erstartning fisk planter ved dårlige fisk og planter ,men folk klager det så koster penge ekstra vis de skal stå ansvar alt ville deres priser jo være mindste lige så dyrere som de andre steder og men en fiske anden shop koster den samme fisk 30 kroner og den shop 8,95 kroner ,vis skal have meget koster det måske over 10.000 kroner nu kan du få det for et par 1000 kroner jeg tjekket par  steder jeg kunne ikke finde nogle der kunne levere samme pris

det koster penge vis ønsker nye vare men prisen er jo billige , måske de sætte prisen op og de betalte hver gang vis kunden får dårlige i stedet de skal betale de 165 kroner

men reelt kunne jeg intet se klager der ikke gik på dårlige vare de kan jo bare sende retur igen og de får en ny vare , men det koster jo penge og det kan derved være at prisen kommer op på samme som vidste havde købt andet sted i sidste ende

det andet gik på de sender en anden vare det står også i betingelser hvor  mange klager er der tilbage så ingen vel ,jeg kan i hvert fald ingen  klager se på din side ,jeg kan læser de ikke læser hvad de køber

men folk vil jo have billigste og de vil jo gerne spare penge , men prøv lige en gang til læse det de klager over , hvorfor betaler de ikke bare det retur gebyr , nu har de nærmeste intet betalt i forvejen

 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Mar 11
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :

dahl1:

Det er på dette forum, hvor folk bare fortæller om deres oplevelse med en akvariefisk levernadør: http://akvariedyr.dk/forum/index.php

Jeg sælger selvfølgelig lidt rejer og anden fra http://akvariedyr.dk/, men jeg er jo ikke i ondsind?

Hvis det medlemmerne i forummet skriver er sandt, og den der bliver anklaget har mulighed for at forsvare sig, så kan jeg ikke se at det injurier. Den slags erfaringsudvekslinger foregå mange steder på nettet, og jeg har ikke hørt nogen blive dømt for injurier hvis det de skriver altså er sandt.

Men.

Det er et problem at forummet er en del af din webshop, for så begynder det(som jeg ser det) at blive en aktiv del af din markedsføring.

Her er du muligvis i konflikt med følgende i markedsføringsloven:

Den mest almindelige form for nedsættende omtale er hvor en virksomhed advarer mod en konkurrent uden der foreligger en reel grund. Sådanne omtaler rammes typisk efter Markedsføringslovens §2, stk. 2.

Kilde: http://www.retssal.dk/?page=emne&id=626&indexid=486

Hvis det havde været et selvstændigt forum vil jeg have ladet det stå.

Så længe det er et forum på din webshop vil jeg slette det, og skrive ind i retningslinierne at diskussion om konkurrenter ikke foregår i forummet.

Markedsføringslov eller ej, så er det er god stil at være en 'gentleman' over for konkurrenterne. Du vil vel også gerne behandles pænt af dine konkurrenter?

mvh

Lars Kristensen

Fra Vejle
Tilmeldt 20. Nov 11
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Men det ville også være ok, hvis et blot var en infoside om opdræt af akvariefisk, rejer osv.., samt mit forum?

Lige i øjeblikket har jeg f.eks droppet alt salg!

 

Det største problem jeg ser er, at jeg ikke kan vide om medlemmerne taler sandt? Men akvariefisk salg i danmark, er noget rådden nogen steder. Så jeg synes jo også det er godt, at sådan tilfælde kommer frem.

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Mar 11
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :

dahl1:

Men det ville også være ok, hvis et blot var en infoside om opdræt af akvariefisk, rejer osv.., samt mit forum?

Lige i øjeblikket har jeg f.eks droppet alt salg!

Jeg ser det som en stor forskel at du ikke har noget salg, for så er det ikke en nedgøring af en konkurrent, så er det diskussion og erfaringsudveksling.

Du kan selvfølgelig ikke vide om dine brugere taler sandt, men du kan overvåge forummet og vurdere om der er nogen der i 'ond tro' ,skriver løgne om andre, etc.

Du ved jo hvem brugerne er, og har kontaktoplysninger med navn, email, ip-adresse osv., og i tilfælde af en injuriesag kan du sende 'aben' videre til den der har skrevet det.

Hvis du synes der er nogen der skriver grovheder om andre kunne du evt. kontakte dem og få uddybbet deres påstande.

Hvis det der står på forummet er sandt, og det er skrevet i en sober tone, så er der ikke noget at komme efter.

mvh

Lars Kristensen

Fra Ringsted
Tilmeldt 19. Mar 10
Indlæg ialt: 266
Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Akvariefisk.dk har vidst haft ligende episoder og satte regler for at man ikke måtte nævne navne på akvarie butikker.

Og hvis det sker bliver det slettet med det samme.

Fra Vejle
Tilmeldt 20. Nov 11
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg forstår bare ikke hvis trustpilot må have alt stående, og et forum ikke må?

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)