Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google ranking

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Nov 11
Indlæg ialt: 4
Fra  Wagner & Lamp I/S Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino brugere

Vi er en nystartet virksomhed Playmobilbutikken.dk. Vi har oplevet, at vi faktisk er placeret dårligere på Google ranking efter, at vi har oprettet diverse links. Vi har oprettet forskellige tekster hver gang og fulgt de anvisninger, der er.

Er der nogen, der kan bekræfte om de har haft lignende erfaringer.

Mvh

Playmobilbutikken.dk

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 00:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Det kan godt være noget med at konkurrenterne evt. har fået bedre links imellemtiden. Hvilke ord er det, som I er faldet på?

Derudover, bare en anden ting, er i så sikre på at det er all right, at I hedder Playmobilbutikken? Ikke fordi det kommer mig ved, jeg tænker bare der måske kan blive problemer med det senere hen.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 02:09
Hvor mange stjerner giver du? :

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 26. Nov 11
Indlæg ialt: 4
Fra  Wagner & Lamp I/S Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper

Tak for dit svar

For os er det vigtigste ord PLAYMOBIL, da langt de fleste søgninger er på PLAYMOBIL. Vi sender kun varer til Danmark og derfor er det primært Google DK vi forkuserer på. Vi har ligget 10-11 i en længere periode, men er faldet tilbage og ligger nu ca. 28. Dette er primært sket efter vi er begyndt at oprette profiler på diverse Link kataloger og via Dandomain tilføjet metatags m.m.

Vi har været i gang i et år og navnet er det godkendt af Playmobil, så det håber jeg ikke vi får nogen problemer med. Smile

Venlig hilsen

Michael

Playmobilbutikken.dk

Tilmeldt 26. Nov 11
Indlæg ialt: 4
Fra  Wagner & Lamp I/S Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikael

Det er gode oplysninger som vi ikke har været bevidste om. Mange tak for oplysningerne.

 

Venlig hilsen

Michael

Playmobilbutikken.dk

Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 540
Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det kan med stor sandsynlighed skyldes at google "revurderer" jeres site i forbindelse med at de har registreret jeres inlinks. Dette sker også for gamle domæner, der pludselig får mange, nye inlinks. 

Så det er bare videre udover stepperne og husk nu for guds skyld at lave aktive links til jeres side når i kan 

OBS; lige en anden ting: I får problemer med dublicate content hvis jeres indhold ligger flere steder - som f.eks. jeres forside:

http://www.playmobilbutikken.dk/shop/frontpage.html

http://playmobilbutikken.dk/shop/frontpage.html

og alle jeres undersider - som f.eks.:

http://www.playmobilbutikken.dk/shop/playmobil-123-serien-50c1.html 

http://playmobilbutikken.dk/shop/playmobil-123-serien-50c1.html 

- det kan naturligvis også være årsagen til jeres faldende rangeringer (det skal rettes ved at 301 redirecter jeres dublikate sider til de URLer I ønsker at beholde - læs evt. mere her)

Tilmeldt 26. Nov 11
Indlæg ialt: 4
Fra  Wagner & Lamp I/S Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter

Tusind tak for svaret. Vi har forsøgt at rette det. Kan du se/søge på om dette nu også er tilfældet??

Vi er desuden godt i gang med at lave Metatags. Playmobil er det mest søgte ord og derfor vigtigst for os. Hvis vi skriver Playmobil i hvert eneste metatagfelt på samtlige varer, vil dette så blive opfanget negativt af google??

Venlig hilsen

Michael

Playmobilbutikken.dk

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 05:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du med metatags mener "Meta Keyword", er det ligegyldigt, hvad du skriver der. Det læses ikke af Google.

Fra Frederikssund
Tilmeldt 18. Sep 06
Indlæg ialt: 91
Fra  Urskiven.dk Skrevet kl. 09:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg kørte lige testen Mikael foreslog på Guldsmykket.dk og fik også at der ikke var anker tekst på forsiderne.  Jeg har læst Thomas' bog et par gange, men mener ikke at der står noget om hvordan man får anker tekster i fronten og troede egentlig at det klarede mine menuer ?

Vil det sige jeg skal til skrive en del tekst på min forside og linke ind i shoppen forskellige steder - eller er jeg helt gal på den ??

Finn

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Finn Koch:

Hej,

Jeg kørte lige testen Mikael foreslog på Guldsmykket.dk og fik også at der ikke var anker tekst på forsiderne.  Jeg har læst Thomas' bog et par gange, men mener ikke at der står noget om hvordan man får anker tekster i fronten og troede egentlig at det klarede mine menuer ?

Vil det sige jeg skal til skrive en del tekst på min forside og linke ind i shoppen forskellige steder - eller er jeg helt gal på den ??

Finn

du glemmer på din side anker tekst links

hvordan laves du beskriver i linket hvad siden omhandler altså ikke kun url der siger det der er kort tekst sammensat

anker links er sådan her du skiver i linket altså en lang god beskrivelse om side smykke handelsbetingelser.  vis du klikker nu ser du en beskrivelse i linket vis du klikket i menuen linket på din siden er der intet anker links , det er bedste i seo at man kan lave beskrivende links det gør siden lidt mere brugervenlig og dette elsker google

jeg kender ej muligheder i dit webshop cms men det er ikke ideelt vis ikke kan lave anker tekst

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)