Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Admind regnskabs, kassesystem?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Nov 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Er der nogen der har erfaring med Admind?

http://www.admind.dk/

Hvad er jeres holdning. Plus, Minus?

Vi overvejer at oprette det.

Tak,

Björn

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Björn.

Hvilket branche skal i bruge det til? :)

Så er det en smule nemmere at komme med input :) 

Tilmeldt 26. Nov 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Smith,

Det skal bruges til detail og engros af tekstil - tøj og sko.

:)

Håber du kan give mig nogle gode svar.

Mvh. Björn

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 23:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Björn.

Jeg vil foreslå at du sætter dig godt ind i hvad systemerne kan inden du vælger et.

Da du både skal have detail samt engros, er det vigtigt systemet håndterer forskellige salgspriser for hhv. detail samt engros. 

Jeg går ud fra du ønsker en lagerstyring? Skal denne foregå fra/på samme lokation som detail delen, eller er dine lagre fysisk adskildte - i så fald skal systemet jo understøtte det.

Skal dine varer fra detail forretningen også sælges på internettet? via webshop, og eller skal engros tingene også det?

Tilmeldt 26. Nov 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 00:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, der skal lagerstyring på og der er forskellige lokationer for detail hhv. engros lageret. Dog er kategorierne de samme, så systemet skal kigge begge steder.

Ja, både detail og engros skal også sælges via B2C (eksisterende) fra SUMOshop. Der skal så også oprettes en B2B til engros seperat. Smartest er så at varerne kun skrives ind ét sted, hvor man så kan lægge dem i de specifikke kategorier, så de placeres rigtigt i systemet.

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 00:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Så begynder det at give billeder i hvordan sådan en løsning dimensioneres... 

Jeg vil foreslå du skriver en form for kravspecifikation , som er mere uddybende - det gør det også nemmere for leverandører at byde på opgaven. 

Selv med en mindre gesjæft, kan de timer være rigtigt godt give ud i sidste ende på sparede arbejsgange.. her tænker jeg fx. fra webshop ordre, til plukseddel, til pakning, og forsendelse med transportør...

Tilmeldt 26. Nov 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 00:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det, Smith. Ved du ellers noget om Admind? - jeg ved de er ret nye på markedet.

Hvad er det du står for, det ligner også noget i den retning?

Vi bruger selv e-conomic som regnskabsprogram.

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 00:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ikke set deres løsning i drift - men har omvendt heller ikke hørt noget negativt om den. Og snakker vi frisører har jeg kun hørt godt :)

Vi har hos os forskellige software løsninger. Bla. FlexPOS, samt et nyt produkt vi snart lancerer.

E-conomic er ok til regnskab, men snakker vi udvidet lagerstyring som du forespørger på opfylder dette ikke kravene...

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)