Jeg vil foreslå at du sætter dig godt ind i hvad systemerne kan inden du vælger et.
Da du både skal have detail samt engros, er det vigtigt systemet håndterer forskellige salgspriser for hhv. detail samt engros.
Jeg går ud fra du ønsker en lagerstyring? Skal denne foregå fra/på samme lokation som detail delen, eller er dine lagre fysisk adskildte - i så fald skal systemet jo understøtte det.
Skal dine varer fra detail forretningen også sælges på internettet? via webshop, og eller skal engros tingene også det?
Ja, der skal lagerstyring på og der er forskellige lokationer for detail hhv. engros lageret. Dog er kategorierne de samme, så systemet skal kigge begge steder.
Ja, både detail og engros skal også sælges via B2C (eksisterende) fra SUMOshop. Der skal så også oprettes en B2B til engros seperat. Smartest er så at varerne kun skrives ind ét sted, hvor man så kan lægge dem i de specifikke kategorier, så de placeres rigtigt i systemet.
Så begynder det at give billeder i hvordan sådan en løsning dimensioneres...
Jeg vil foreslå du skriver en form for kravspecifikation , som er mere uddybende - det gør det også nemmere for leverandører at byde på opgaven.
Selv med en mindre gesjæft, kan de timer være rigtigt godt give ud i sidste ende på sparede arbejsgange.. her tænker jeg fx. fra webshop ordre, til plukseddel, til pakning, og forsendelse med transportør...