Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook-sider købes

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 29. Aug 11
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,5 stjerner givet af 2 person
Hej!

Jeg er interesseret i at købe facebook-sider, helst med mindst 50000 fans, og gerne flere.

Jeg betaler godt, så hvis du har en side må du meget gerne kontakte mig på oskar.vedel@gmail.com eller på en PM
Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Bæhh Det er dig der ejer de der coinofferes sider hvor du spammer af H til og man skal lige like siden og lige se din film som du tjener kassen på.
Og så når man har gjordt det skal man ikke vente et godt svar fx på din side skal man alt det der bras og må man har gjordt kommer der du meget latterligt svar: hvis man ville gratis i biografen skal man bare gemme sig i biffen.

Venlig hilsen
Milos

Tilmeldt 29. Aug 11
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 18:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Korrekt. Men du virker lidt sur, hvor opstår problemet for dig?

Lad os lige slå fast at jeg ikke bryder nogle regler overhovedet, og at det eneste brugeren skal gøre for at undgå mine film er at melde sig ud af gruppen :)
Fra Fredericia
Tilmeldt 25. Nov 11
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 18:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Selvom at "gentofte" lige brækker sig udover tråden, vil jeg da gerne lige tilføje at jeg virkelig har respekt for den forretning du kører. :)

Desværre har jeg ikke nogen fansites med 50k+ fans..

Held og lykke med det :)

"I could never own a Samsung, I´m creative..."

Tilmeldt 29. Aug 11
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for respekten du, den værdsættes! Hvis du har fansites med 10000 fans eller mere er jeg dog stadig interesseret :)
Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har brudt Buzzamedia reglement sender mere info til din mail

Venlig hilsen
Milos

Tilmeldt 29. Aug 11
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er for længst stoppet med at reklamere for buzzamedia. Bruger andre affiliate og video-netværk.
Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :

22 november? Ikke lang tid siden, men hvis du mener det gid jeg ikke at diskutere det.

Forsat god dag.

Venlig hilsen
Milos

Tilmeldt 29. Aug 11
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er korrekt at min partner kan have lagt en kampagne frem fra buzzamedia og stadigvæk gør det, men jeg har intet at gøre med det. Jeg vil dog gerne vide hvilke retningslinjer jeg overskrider ved at bruge dem på min facebookside?
Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :

http://i.imgur.com/k0Jjk.png

Skal jeg fortælle mine brugere at der er tale om at jeg får penge for at sprede kampagner for Buzzamedia?

Ja. Som udgangspunkt skal du fortælle dine brugere at dit post er et betalt indlæg. Det kan du feks. gøre ved at skrive ”Betalt indlæg”, ”Sponsoreret af Buzzamedia” eller lignende i din blog eller på dit website.

Venlig hilsen
Milos

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)