Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til paypal

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Nov 11
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ved at sætte paypal op på min hjemmeside men har lige nogen spørgsmål, jeg kan jo vælge at sætte en betalings moms på paypal til 25% men så ligger den momsen oveni den pris jeg har oplyst på min hjemmeside... kan man ikke oplyse om der er betalt 25% på den pris man har oplyst på sin hjemmeside? eller er jeg nødtil at oplyse den som Eksl. moms på min side så den rigtige pris bliver den som er vist på paypal?

Man skal jo oplyse momsen på sine kvitt til folk som køber en ydelse på nettet ikke? det er ikke nok at oplyse på selve min hjemmeside at priserne er med moms?

Fra København Ø
Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 109
Fra  Aargrassiv Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis den fulde pris (inkl. moms) er den på din hjemmeside, så træk de 25% fra der og så bliver lagt til igennem PayPal. Er det ikke bare det?

Tilmeldt 1. Nov 11
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo det kan man sagtens ville dog bare synes det var bedre at prisen er vist med moms på hjemmesiden da det er til privat forbruger...

Fra København Ø
Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 109
Fra  Aargrassiv Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Forståeligt nok. Nu ved jeg ikke hvad du bruger, men vil anbefale dig at skrive eksl. moms pris, og inkl. moms pris på varen så kunderne er helt oplyste.

Tilmeldt 1. Nov 11
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Men det er jo lige præcis det som er problemet, jeg ville jo bare kunne skrive prisen inkl. moms på siden også at paypal ikke smider momsen oven i det beløb..

Men jeg ved ikke jeg må jo bare gøre som du siger der, det bare lidt ærgeligt hvis jeg skal oplyse det på den måde..

Tilmeldt 1. Nov 11
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal man oplyse om moms på den kvitt. som køberen får på mail?? eller skal der bare stå det beløb som de har betalt i alt?

 

Jeg synes det virker mærkeligt man ikke kan få lov at tage den pris man har på siden side med moms at man er nødtil at skrive prisen uden moms får at den passer til paypal??

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)