Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tudekiks ønskes, SEO tekst på webshop er skræmmende.....

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Jordrup
Tilmeldt 3. May 10
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 08:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lært rigtig meget her på Amino, tak....

Som du måske har læst tidligere, har jeg et firma til at lave hele webshop pakken for mig.

Programmering, design og seo.

Vi har haft en lang og god debat om ansvaret for konverteringen på en webshop.

Jeg fik en masse input vedr. seooptimering her på Amino, det gjorde at jeg kunne sætte spørgsmål til deres arbejde.

Måske godt på seo delen, men prøv at tjek på www.dinsten.dk og se hvad de har lagt ind af tekster i de 3 kategorier

Plænesten, urnesten og gravsten.

Konverteringen var NUL inden de startede med at rette, kan man mon komme under?????

Og en lille hygger:

De mener at jeg ikke har taget højde for sæson udsving og det er årsagen til at jeg ingen salg har....

Måske er der nogen der har fundet det evige liv...

Peter

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 09:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 8 person

Hej Peter

Jeg har ingen kiks - men jeg kan godt følge dig - det er godt nok en irriterende situation du er blevet sat i :/

Jeg skriver gerne en af dine tekster om uden beregning - du sender mig bare en mail på mail@djurskommunikation.dk hvor du skriver, hvilken tekst, jeg skal kigge på, så har du en frisk tekst mandag morgen.

Fra Davao
Tilmeldt 14. Sep 05
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Ville bare lige se rigtig fed attitude Majbritt!

Held of lykke med shoppen Peter, ting tager tid, bare blive ved med at arbejde på det.

Fra Grindsted
Tilmeldt 8. Jan 11
Indlæg ialt: 320
Fra  CRC Scriptor Skrevet kl. 09:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Peter

Jeg vil gerne skrive dine 3 tekster om, ganske gratis!

Salgstekster med øje for detaljen og ganske læsbare med god keyword density.

Du kan skrive en pm, hvis det har interesse

Og kiksen får du heller ikke herfra, lidt hjælp er noget helt andet!

Carsten

Vil du gerne have stærke, konvertérbare tekster - klikker du her 

Fra Hørsholm
Tilmeldt 19. Oct 05
Indlæg ialt: 451
Fra  NoTanShop.com Skrevet kl. 09:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan godt se dit problem, men tror ikke at SEO vil ændre ret meget på din konvertering, der i mod skal du have de rette kunder til at kommet til din webshop. En ide er at få lavet en trykt brochure med fede billeder af dine sten og sende den til alle bedemandsforretninger. Brochuren skal indrettes så bedemanden vil tage den frem og vise til hans "kunder" hvilke sten der findes og hvordan de ser ud. Bedemanden, så så have en procent sats for hvert salg han generer hos dig. Dvs. din kunde er bedemanden. Så tror jeg du hurtigt vil få succe, da du vil bruge allerede eksisterende kunde kanalere og ikke vil konkurrere med bedemanden som jo sidder på hele markedet. 

Fra Århus
Tilmeldt 18. Oct 11
Indlæg ialt: 19
Fra  Designportalen.dk Skrevet kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter husk mælken ellers bliver kiksen bare for tør. ;) Amino er bare et lækkert sted og få gode gode råd og vejledning!! god stil af Majbritt Jacobsen  tag imod dette, det da et godt tilbud.

Synes ellers din hjemmeside er behagelig og nem for kunderne at gå til. Held og lykke!! Seo er en helt verden for sig selv. Du kan også prøve og studerer SEO-Lex light udgaven den er ganske gratis, men der står faktisk en masse gode fif i den.

Mvh.: Per D. Sønderby 

Tilmeldt 28. Jul 10
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :

@Carsten og Majbritt: Fedt at i tilbder at hjælpe ham på den måde, det er lige i Aminos ånd!

Peter:

Konverteringen var NUL inden de startede med at rette, kan man mon komme under?????

Og en lille hygger:

De mener at jeg ikke har taget højde for sæson udsving og det er årsagen til at jeg ingen salg har....

Det er sgu en træls situation de er kommet i. At dømme ud fra din webshop, virker det jo til at webshop-leverandøren ikke ved mere om websites end de gør om sæsonsvingninger i antallet af dødsfald...

Nu ved jeg jo ikke hvad dit budget er, men min umiddelbare tanke er om det ikke ville være bedre at bide i det sure æble, og starte forfra med en ny leverandør? Hvis din nuværende webshop ikke sælger en eneste sten, så er alt den tid du bruger på den (og alt det stress den forvolder dig), jo spildt.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Som andre også siger: tag imod Majbritts tilbud - hun har skrevet tekster til mig, og jeg anbefaler hende gerne.

MVH

Thomas

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes måske også siden er forkert bygget op, hvis jeg besøger en side som din så leder jeg efter en gravsten eller mindesten og  så spørger jeg hvorfor er det ikke lige op i mit hovede når jeg kommer ind på siden.

Jeg skal ud til højre fandt jeg ud af for at finde det jeg søger, og det er ikke i tråd med hvordan største delen af vi mennesker i vesten læser en side, det ville jeg lave om. Jeg kan forestille mig at der er mange følelser på spil for dine kunder, og derfor er de måske ikke lige gearet til at rode rundt for at finde det de søger.

Men det er måske bare mig der ser det sådan

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 742
Fra  Bureau Kronberg Slagelse.News Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter,

Naturligvis må det være begrænset, hvor sæsonbaseret dødsfald er, men jeg giver Tim ret i, at det er bedemanden, som er kunden.

Jeg tror, at det er de færreste, som har ressourcer til at surfe på internettet efter diverse produkter, som indgår i en begravelse eller en bisættelse. Der er mange elementer, som indgår i sådan et arrangement, sten, kiste (måske urne), ligklæder, avisannoncer, kirke, salmevalg, gravkaffe, huske at invitere alle osv, og på ganske få dage.

Jeg tror, at de fleste forventer, at bedemanden ordner det hele og kommer med nogle tilbud og priser, og hvis bedemanden vie en brochure kan henvise til en hjemmeside, så kan familien jo sidde hvert i sær i deres hjem og se på mulighederne.

Hilsen, Robert

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)