Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Magento Absolute pricing - Løsning?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Kolding
Tilmeldt 15. Jun 10
Indlæg ialt: 131
Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoland.

Jeg er ved at ændre kataloget i min webshop og skal i den forbindelse have flere forskellige priser for forskellige typer af samme produkt, uden at skulle oprette flere produkter i systemet.

Det vil sige at går man eksempelvis ind under fluesmækkere kan man så vælge den normale fluesmækker til 10 kroner eller den dyre luksus udgave til 50kr ved at vælge imellem dem i en drop down menu.  

Problemet er så, at jeg godt kan oprette to forskellige priser men de er ikke absolutte. 

Dvs. at jeg har grund prisen for en alm. fluesmækker listet hele tiden og at den ikke ændre sig ved valget af eksempelvis den dyrere luksus udgave, men forbliver den samme indtil man trykker sig ind i indkøbsvognen. 

Man kan godt få det til at fungere sådan at den tilføjer et +40kr foran den dyere luksus udgave, men når man vælger den forbliver grundprisen stadig den samme og +40 ser ikke ligefrem så godt ud.

Derfor har jeg søgt en måde at ændre det på sådan så at prisen skifter når man ændre produkt i drop down menuen, uden at der står hverken +/- et beløb foran. 

Men det er simpelthen umuligt at finde en løsning på, det eneste jeg har fundet er en hamrende dyr extension til $114 hvilket simpelthen er alt for dyrt iforhold til hvad man får.

http://www.absolutepricing.com/buy.html

Er der ikke nogen af jer magento guruer der har en mulig løsning eller som kan pege mig i den rigtige retning?

Mvh 

Lasse p. 

De nyeste spil til de bedste priser - CDKeys.dk

Fra Randers
Tilmeldt 9. Apr 10
Indlæg ialt: 114
Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Lasse

$114 er ca. 600 kr, hvilket ikke er i den høje ende af hvad Magentoudviklere generelt tager i timen, så det er ikke sikkert den er så dyr endda i forhold til at skulle få udviklet samme funktionalitet eksternt.

Magento er et komplekst system, og man kan muligvis nok hacke sig til en løsning på dit problem rimelig hurtigt, men at lave en holdbar og fornuftig løsning kan jeg forestille mig, uden at have set nærmere på det, tager mindst et par timer.

Full-service webburea: WebPilots.dk

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)