Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Young Inc., snart på gaden!

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)
Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle.

 

Så er www.YoungInc.dk blevet sendt i trykken. Det skete i formiddags, hvor vi virkelig fik lov til at prøve at arbejde under deadlines.

 

Vi har fået vores lille, gode(synes vi da selv) iværksætterhistorie op, med nogle billeder, som så udgør en lille presseafdeling.

Tjek den på hjemmesiden - Hvad synes I?

 

Der er ved at blive læst korrektur på hele siden, så I behøver endelig ikke kommentere ting som kommafejl:-)

 

Vi er selv rigtig glade for det vi har lavet, og det var bare lækkert at få sendt det til trykkeriet.

 

Men vi vil selvfølgelig ikke ligge på den lade side. Derfor: Har I nogle forslag til hvordan vi kan promovere vores online flashudgave af magasinet?

 

Vi vil da også gerne have nogle gode forslag til PR, selvom vi selv arbejder på sagen:-)

 

 

Vi håber alle tre, at mange AMINOer vil læse vores magasin. Det vil, som sagt, kunne findes online, ved siden af den fysiske udgave.

 

 

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 23-04-2007 22:52:55 Forfatter: Lasse Burholt
Thumbs up!!


MVH
Hiro/Tahiro


 

Kan kun tilslutte mig Lasse. Glæder mig til at læse magasinet! - og se hvilke andre spændende mennesker I har kunne finde på at skrive om :-))

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 23:29
Hvor mange stjerner giver du? :
...i bedste Ekstra Bladet stil: Velkommen på forsiden, Steenbeck ;-)

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 23:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 23-04-2007 23:29:28 Forfatter: Lasse Burholt ...i bedste Ekstra Bladet stil: Velkommen på forsiden, Steenbeck ;-)

MVH

 

Jo tak Lasse, bliver spændende at læse hvad de har fået ud af det jeg har fortalt!

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 00:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 06:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Rigtig flot arbejde ;-)

Mht. promovering af magasinet online, kunne i da prøve at hive fat i Thorborg - og høre hvad der skal til for at få et banner i toppen ...

// Jesper Skov

 

Tilmeldt 15. Apr 07
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 09:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Nikolaj



Godt at se, at I allerede har fået brugt nogle af vores fotos



Jeg glæder mig meget til at se jeres blad.



"knæk og bræk" eller hvad man nu siger!



Fra 6920 Videbæk
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 904
Fra  EDZO Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Glæder mig til at se bladet Nikolaj. Jeg kan dog se at der mangler nogle afhentningssteder i det jyske. Hvis det har interesse, vil vi gerne have nogen liggende at dele ud af.

 

EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.

Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle.

 

Ja, det skal nok blive super - Bliver skønt at stå med magasinet i hånden efter 2 måneders arbejde.

 

Første omgang udkommer magasinet kun i Storkøbenhavn - Man kan da se magasinet i en lækker flashversion, som Dotminded fra AMINO står for - Vi har selvfølgelig allerede ekspansionplaner for 2. udgave(1. sep.). Magasinet kommer helt sikkert til Jylland - I hvor stort et omfang er dog endnu ikke afklaret.

 

Moskjær, du kan evt. smide mig en mail på nikolaj@younginc.dk!

 

Rigtig god tirsdag - Det er jo sommer!

Side 1 ud af 3 (27 indlæg)