i debat
Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  Alt det andet..

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Cafe og hygge"

Razzia - Arbejdstilsynet rykker ud?

Side 2 ud af 2 (18 indlæg) < Forrige 1 2
Amino-karma 446
Fra Århus
Tilmeldt 12. sep 11
Indlæg ialt: 109

AffiliatePro
Fra Push Media
Skrevet 25-11-2011 kl. 04:22

Jeg sad også og så det, og tænkte godt på om det mon var efter reglerne, men slog det ud af hovedet igen, indtil jeg læse dit indlæg på din blog.

Få alle nyhederne fra Big Brother 2012.

Amino-karma 34.075
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. jul 08
Indlæg ialt: 5.674
Amino Plus Mest Hjaelpsomme Debattor
Casper Schneidereit
Fra ..., .......
Skrevet 25-11-2011 kl. 04:33

Så vidt jeg husker fra min egen undervisning, er det en af de grovere overtrædelser du kan lave. Faktisk en af de virkelig, virkelig grove. Jeg husker selv en sikkerheds representant give en virkelig verbal røvfuld, af den anden verden på grund af selvsamme stunt. Det måske også derfor jeg virkelig bider mærke i det, når jeg ser det i TV :-)

Amino-karma 70.157
Tilmeldt 24. jun 07
Indlæg ialt: 12.984
flag
Amino Plus Amino Ekspert
Fashion-Seller
Fra Cosmos Co , Customfit.eu
Skrevet 25-11-2011 kl. 05:10

Casper Schneidereit:

Så vidt jeg husker fra min egen undervisning, er det en af de grovere overtrædelser du kan lave. Faktisk en af de virkelig, virkelig grove. Jeg husker selv en sikkerheds representant give en virkelig verbal røvfuld, af den anden verden på grund af selvsamme stunt. Det måske også derfor jeg virkelig bider mærke i det, når jeg ser det i TV :-)

Du kan ik lide SKAT, indrøm det nu bare Wink

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Amino-karma 305
Fra Aarhus
Tilmeldt 1. maj 06
Indlæg ialt: 74

Anders Friis
Skrevet 25-11-2011 kl. 07:10

Jeg fangede dette billede i Billund lufthavn sidste år ;D

Amino-karma 7.110
Fra Nimtofte
Tilmeldt 3. jan 11
Indlæg ialt: 1.153

Nu har jeg som sådan ingen problemer med Skat - men som de fremstilles i de programmer, er de bare yderst usympatiske.

I deres øjne er alle tilsyneladende svindlere indtil det modsatte er bevist - og selv når det modsatte bliver bevist, så mumler de noget om,at ja han nåede så at skjule det eller andet i den genre.

Jeg er faktisk lidt rystet over tonen i programmerne. Det er trods alt borgerne, der betaler deres løn - behandl os lige med respekt. 

Jeg sad selv igår og skrev denne her historie om Skat der tjekker, hvad vi køber rejser for - og jeg synes faktisk tingene begynder at kamme over. Jeg finder det grænseoverskridende, at de kan rode og rave i alt, hvad man foretager sig.

Nu vil nogen så sige "hvis du ikke har noget at skjule kan du da være ligeglad" - NEJ - det er netop derfor jeg ikke kan være ligeglad. Hvis jeg gjorde noget ulovligt måtte jeg finde mig i at være genstand for efterforskning - men når jeg IKKE gør noget ulovligt har jeg ret til et privatliv - også fra Skat.

Når de så oven i købet selv laver lovbrud på stribe - endda for åben skærm - så bliver det helt groteskt.

Amino-karma 70.157
Tilmeldt 24. jun 07
Indlæg ialt: 12.984
flag
Amino Plus Amino Ekspert
Fashion-Seller
Fra Cosmos Co , Customfit.eu
Skrevet 25-11-2011 kl. 08:15

Majbritt Jacobsen:

Du lever i et Big Brother samfund, og det har du gjort længe... De mangler kun at opsætte kameraer på gader og stræder, og så at lægge sporingschips i pengesedler, så man kan afsløre større kontante beholdninger... Det sidste er ved at blive indført i US...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Amino-karma 7.110
Fra Nimtofte
Tilmeldt 3. jan 11
Indlæg ialt: 1.153

Det er muligt - men jeg behøver jo ikke at bryde mig om det :)

Amino-karma 34.075
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. jul 08
Indlæg ialt: 5.674
Amino Plus Mest Hjaelpsomme Debattor
Casper Schneidereit
Fra ..., .......
Skrevet 25-11-2011 kl. 12:44

Åhåhh...

Side 2 ud af 2 (18 indlæg) < Forrige 1 2

RSS-feed