Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kommende t shirt virksomhed søger "how to" tips

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Nov 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle amino'er.

Dette er mit første indlæg på Amino, så håber det er forståeligt trods manglende erfaring inden for internet debat.

Jeg har haft en del tanker om at starte min egen virksomhed som skal sælge t shirts med prints jeg selv laver. Min plan er at have lavet 10-15 forskellige prints. Derefter vil jeg lave praktisk research så jeg har noget viden og kan komme med et salgsbart svar til de spørgende kunder. Jeg har dog ind imellem researchet lidt og har fundet ud af en masse ting omkring opstart af t shirt virksomhed. 

Problemet for mig er så, at jeg ikke kan finde hovede og hale i hvad jeg burde vide inden jeg kan sælge mine t shirts. Jeg hører ord som Vector-Grafik, Screen printing, DTG etc. etc. etc... Det kunne være rart hvis en erfaren inden for branchen kunne give nogen råd om "Must knows" og evt. hvor man kan få noget brugbart viden fra (Hjemmeside som bøger). 

Derudover har jeg fået fortalt at screen printing ikke er relevant til andet end eget brug. Heat-press er forholdvis billigt og med ok kvalitet og tager ikke lang tid at arbejde med. DTG er til seriøse virksomheder og koster en del (selv brugt). Så lige pt. vil jeg købe en heat-press til at starte med og senere opgradere til en DTG maskine. Har jeg forstået det rigtigt eller burde jeg starte ud anderledes.

Håber der kommer nogen brugbare svar, og skriv hvis i skal bruge mere information.

Med venlig hilsen

David S

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2186
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :) 

Velkommen til Amino stedet med svar på næsten alt :) Jeg har et trykkeri som hedder tex-tryk og jeg vil nok kunne svare dig på det meste. Men først vil jeg dele dette link med dig der finder du en smule omkring de ting du vil vide når du har set lidt på det vil du være bedre rustet til at spørge direkte om de ting min side måtte mangle 

http://toejdesigner.dk/

http://tex-tryk.dk/textiltryk/

Mine hjemmesider: Tryk på tøj -  Tryk på t-shirts

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2186
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Du må meget gerne ringe til mig på 98101088 hvis du syntes det er bedre :) 

Mine hjemmesider: Tryk på tøj -  Tryk på t-shirts

Tilmeldt 24. Nov 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for den hurtige hjælp. Du er nu tilføjet som kontakt på mobilen når jeg kommer til trykke delen eller skal bruge hjælp. Kigger straks på de linkede hjemmesider. :)

Fra Odense
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 60
Fra  Pineswine Clothing I/S Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm jeg synes at screen printing er den bedste trykmetode, den ville jeg da bestemt også overveje.. det giver et lækkert tryk, der holder længere end transfer - ved ikke om mit svar er for sent på den... men overvej lige om serigrafi (Screen printing) alligevel ikke er en mulighed..

Helt vildt mange virksomheder i USA benytter screen printing - og det er der en grund til - det er lækkert og holder.. og der er masser af tutorials på youtube og vimeo..

Medejer af Pineswine Clothing I/S: www.pineswine.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej David
Det lyder spændene og håber du får svar på alle dine spørgsmål. En ting vi ville have i baghovedet er også pasformen og str. Er dette ikke på plads, får kunden en dårlig oplevelse. Kontakt gerne www.pajpattern.dk for mere uforpligtende Info.
Mvh www.pajpattern.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)