Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan modtage betaling udenom NETS?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 10. Feb 11
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

hvad ville være de oplagte betalingsmuligheder, hvis ikke man kan tilbyde betaling med Dankort? Grunden er at jeg er registreret som dårlig betaler og derfor nok ikke vil kunne overtale NETS/PBS/Teller til at give mig mulighed for at tilbyde betaling med Dankort.

 

Tilmeldt 25. Jun 08
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :

ja mener jeg har hørt at der er et svensk firma.

Men Nets kan vel ikke have problemer med at du står som dårlig betaler?? de trækker det de skal have. De undersøger om det du har på din website er som de gældende regler.

der er krav på hvad der skal stå, f.eks synligt cvr nr, og returret, levering osv.. det skal være i orden, før de kan godkende din side.

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 17:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Jeg er i dette øjeblik ved at indgå aftale med euroline som kan hjælpe.

Jeg har selv haft nets, - men da jeg stiftede mig et selskab i 2009 ville de ikke længere handle med mig - eller jo - mod kontant sikkerhedsstillelse.

Skal jeg her i 2011 modtage Dankort skal jeg lægge 75.000 upfront som garanti for at jeg ikke snyder mine kunder.

Euroline er forresten også billigere end NETS.

Desværre har Nets monopoldankortet - jeg ville ønske konkurrencestyrelsen gav dem et rap over nallerne ! :-)

Tilmeldt 10. Feb 11
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :

bvhuset:

ja mener jeg har hørt at der er et svensk firma.

Men Nets kan vel ikke have problemer med at du står som dårlig betaler?? de trækker det de skal have. De undersøger om det du har på din website er som de gældende regler.

der er krav på hvad der skal stå, f.eks synligt cvr nr, og returret, levering osv.. det skal være i orden, før de kan godkende din side.

 

Hej bvhuset..

har været inde og tjekke det og der står at hverken virksomheden, ejeren eller medlemmer af bestyrelsen må være registreret af dårlige betaler. Desværre..

Nogen der ved noget om det svenske firma eller en anden mulighed?

Tilmeldt 10. Feb 11
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jørgen Olsen:

Hejsa.

Jeg er i dette øjeblik ved at indgå aftale med euroline som kan hjælpe.

Jeg har selv haft nets, - men da jeg stiftede mig et selskab i 2009 ville de ikke længere handle med mig - eller jo - mod kontant sikkerhedsstillelse.

Skal jeg her i 2011 modtage Dankort skal jeg lægge 75.000 upfront som garanti for at jeg ikke snyder mine kunder.

Euroline er forresten også billigere end NETS.

Desværre har Nets monopol på dankortet - jeg ville ønske konkurrencestyrelsen gav dem et rap over nallerne ! :-)

 

Hej Jørgen,

hvad er betingelserne hos Eurolines? Det med at man ikke kan modtage Dankort er jo også et mindre problem desværre.. Hvad med Paypal? Fungerer det og kræver de noget jeg ikke kan indfrie?

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :

coachsoeges:

Hej Jørgen,

hvad er betingelserne hos Eurolines? Det med at man ikke kan modtage Dankort er jo også et mindre problem desværre.. Hvad med Paypal? Fungerer det og kræver de noget jeg ikke kan indfrie?

Jeg tror ikke der er nogle særlige betingelser, - og umiddelbart tror jeg ikke din betalingsevne har det store at sige, - men ved det ikke helt.

Paypal er en god løsning i mange på bedre. Paypal var perfekt hvis det ikke var fordi de spolerede folks checkouts ved at pushe deres e-wallet. Det er altså ikke en rigtig kort-terminal du får på din side.

Paypal er ikke interesseret i at have webshops som kunder - de er interesseret i at få brugere til deres e-wallet/e-bank eller hvad det nu er.

Tilmeldt 10. Feb 11
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :

ok, tak, nu kan jeg se der ligger en tilsvarende tråd herinde, som jeg også følger med i.

Eurolines lyder også interessant. Gad vide om der er en åbning der.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Tjek swedbank og euroline. De fungerer begge super fint sammen med ePay, og har nogle nogenlunde fornuftige priser. Det kommer meget an på ens omsætning hvad der er billigst, men du kan skrive til dem og få et tilbud.

Tilmeldt 10. Feb 11
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Mathias Bak:

Tjek swedbank og euroline. De fungerer begge super fint sammen med ePay, og har nogle nogenlunde fornuftige priser. Det kommer meget an på ens omsætning hvad der er billigst, men du kan skrive til dem og få et tilbud.

 

Jo mere omsætning, jo billigere, kan jeg regne ud.. :-) Men tak for input, jeg vil kontakte dem og høre lidt nærmere omkring mulighederne.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :

coachsoeges:

Mathias Bak:

Tjek swedbank og euroline. De fungerer begge super fint sammen med ePay, og har nogle nogenlunde fornuftige priser. Det kommer meget an på ens omsætning hvad der er billigst, men du kan skrive til dem og få et tilbud.

Jo mere omsætning, jo billigere, kan jeg regne ud.. :-) Men tak for input, jeg vil kontakte dem og høre lidt nærmere omkring mulighederne.

Min kommentar med prisen var dem kontra NETS. Folk er meget hurtige til at sige at det er meget dyere at bruge NETS, men det kommer meget an på ens omsætning. De kender selvfølgelig også NETS priser, men deres strategi er forskellig. Nogen tager et fast gebyr + gebyr pr transaktion og nogen benytter kun gebyrer pr transaktion.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)