Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode hosted Webshop Løsninger med høj belagt smørrebrød?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino Folk.

Jeg har efterhånden set en del hosted webshopløsninger og falder virkeligt over det ene problem efter det andet.

Man kan ikke selv få adgang til kildekoden (hvis man nu selv skulle finde på at programmere noget, eller ligge kode i en headeren), eller også så er der ikke SEO optimering med, eller jeg kan ikke ændre på opsætning af det (ofte) grimme design, og flere små problemer som dette - eller at det simpelthen ikke kan måle konverteringer i adwords eller andre cpc løsninger, selvom man ligger de berømte koder op - så skal bureauer  ligepludseligt ind over for det virker og det koster hver gang...

Jeg ved jo godt at nogle shop løsning bureauer lever af disse løsninger - men jeg gad ikke betale for et hus hvor jeg ikke selv kan komme ned og rode i kælderen.  

Jeg synes ofte jeg ser kunden er "låst", også må man ellers betale sig fra det (hvor shoppen er hosted) - man kan jo også vælge en løsning og lave det selv, men det magter kunderne ikke, og kunderne får svært ved at skifte til et nyt system da man ofte skal starte forfra.

Kender i til nogle super hosted shop løsninger, som ja, simpelthen kan det hele? Eller bare nogle der er værd at anbefale i forhold til andre? Eller nogle man bare skal holde sig fra?

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi tilbyder hosted løsninger på Joomla + redSHOP som er fuldstændigt Open Source og du kan ændre alt, lave custom templates osv. og vi kan også være behjælpelige med det hvis du ønsker det.

Vi har 2 motto'er.

Kan det tegnes kan det laves

Vi løfter efter behov

De siger vist meget om den tilgang vi har til den slags - for du er helt sikkert inde på noget af det rigtige :)

 

Fra Aarhus/Aalborg
Tilmeldt 30. May 11
Indlæg ialt: 41
Fra  IMENO Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jesper

Jeg kan sagtens følge din frustration over de "låste" løsninger.

Jeg vil anbefale dig at holde dig fra hosted webløsninger og i stedet bruge Magento som din webshop platform, det er super brugervenligt i den forstand, det er let for dig at redigerer i og så er du heller ikke låst i designet. En Magento webshop kan du så få hosted på Magento Hotel. Magento sætter ikke nogen begrænsninger, men jeg vil anbefale at få lavet et super brugervenligt og lækkert re-design til platformen, da design delen netop heller ikke er låst.

Det er bare mine erfaringer, det kunne være rart at høre hvad andre har været tilfredse med...

Mvh

Søren

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Kører selv med Magento på vores egen webshop og vi hoster den selv som du omtaler, så har adgang til det hele.  

Søren Lander:
Det er bare mine erfaringer, det kunne være rart at høre hvad andre har været tilfredse med...

Men ja, det kunne være super at høre andre folks erfaringer med hostede webshop løsninger.

Tilmeldt 24. Oct 11
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

Vi har nogen helt enkle billige løsninger til dette.

Da vi startede firma var vi klar over problemet blandt de fleste løsninger. Derfor har vi nu valgt at tilbyde løsninger som er enkle og ikke låste. Prisen er den samme ingen ekstra omkostninger.

Du kan kontakte mig på 51933980 eller media@peistsales.dk. Så finder vi en billig løsning der passer dig.

MVH Jacob 

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

Vi arbejder på CloudSprout, som bliver frigivet i denne måned.

Formålet med CloudSprout er at sætte designeren fri, så han kan varetage hele processen med at bygge sitet selv. Det foregår via drag-n-drop og der er en direkte integration til Photoshop.

På den måde bliver kunden også mere fri, fordi hendes penge rækker længere. Men frihed afhænger meget af øjnene der ser, og mange programmører vil klart mene at man kun kan være fri hvis man har fuld adgang til kildekoden. Men efter vores erfaring, så er har både designerne og kunderne en anden oplevelse.

Pt. er vi ved at launche, og arbejder på højtryk på at blive klar. Indtil videre har vi haft meget stor succes, med vores test designere, og nu skal det blive spændende at se om vi kan få resten af verden med på vognen.

CloudSprout er jo en underdog, så vi har valgt at gøre det gratis for sites med under 3 Gb trafik og 200 Mb plads. Det håber vi kan hjælpe på vores udbredelse :-)

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hov, glemte helt at skrive at vi selvfølgeligt vil levere et åbent API, så man kan udvikle ovenpå CloudSprout, i de forhåbentligt få tilfælde hvor det er nødvendigt for at nå i mål.

Fra Egtved
Tilmeldt 22. Nov 11
Indlæg ialt: 84
Fra  eWebsystems.dk Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan prøve vores hosted shop, hvor du selv kan redigere i frontend'en og der er fuld SEO med Google Analytics og webmaster tools. 

Der er +30 designs og du kan rette i dem alle som du nu har lyst til.

Prøv at kigge ind på www.ewebsystems.dk/webshop og prøv en 30 dages gratis demo.

Systemet er på dansk.

Mvh

Morten

eWebsystems.dk udbyder hostede IT løsninger, bl.a. webshop, CMS-websites, MailMarketing, webhoteller, domænenavne, server hosting og hostede Microsoft produkter. Fx Exchange, Dynamic NAV og C5.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)