Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på bytteside

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 39
Fra  Drømmeriet v/ Jens Bøndergaard Skrevet kl. 23:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg programmerede for et par måneder siden kvikbyt.dk fra bunden, og jeg synes selv, at det er en genial side, der kan bruges til gratis at bytte/sælge ens gamle ting. Jeg har haft rigtigt mange besøgende, men ikke mere end nogle få oprettelser af brugere, og endnu færre ting til bytte. Jeg tænker på, om siden er for kompliceret/rodet? Er just nu begyndt at følge med på google's analytics, og det ser ud til, at de fleste besøgende ikke kommer meget længere end til forsiden..

Håber på nogle gode inputs, og vender tilbage i morgen aften :)

Mvh Jens

JegUdbyder.dk Her kan du gøre reklame for dig selv og det du udbyder. En søster-side til Lektiehjaelperne.dk.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:03
Hvor mange stjerner giver du? :

frem med kontakt info på kontakt siden telefon nummer og cvr nummer det skaber troværdighed.

blogger på siden med nyheder og en siden om jer og lav mere ligge  forklaringer om alt hvad i kan udnyttes altså lille mini ordbogom jeres side lige som amino.dk en wiki side det skaber interne orden på siden og indholdpå siden

titlen væk der står velkommen ret den til noget mere sigende siden omhandler det giver flere klik til jer

social aktive det er en gode ide også med google plus logo på siden

 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Jun 10
Indlæg ialt: 131
Skrevet kl. 01:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Skulle den side fange mig skulle du ligge noget mere tid i Designet, jeg mangler det der super spændende trækplaster der får mig til at kigge videre på hvad det mon er for noget det der. 

Istedet syntes jeg lidt at dit "kvik køkken" logo og den store google Text annonce i højre side er med til at trække oplevelsen ned til..."Nårrh.. sådan en side...Videre.." 

Det er ikke for kun at være en negativ stodder som kommer og træder i morgenmaden men noget mere spral, farver,  et lokkende design som ikke afsløre alting lige med det samme ville være godt tror jeg.

For jeg tror slet ikke det er en dårlig ide det der ;) 

De nyeste spil til de bedste priser - CDKeys.dk

Tilmeldt 11. Feb 09
Indlæg ialt: 23
Fra  MULTIMEQ Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :

God idé, men mit første indtryk er, at den er kedelig .. og så skal der nok være en bedre billedfunktion.. zoomede ind på et billede af passat´en derinde og intet skete ..

 

Ellers er det klart en god idé med sådan en side ...

 

/Morten

Fra København S
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 309
Fra  Rosenlund Media Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Super sjov idé.-

Du kunne lave en "lille" investering. Jeg kan se at en allerede har lagt et billede af en 100 kr. seddel ud. Du kunne jo gøre det samme med 5x100,- kr.

Der skulle nok være nogle villige folk til at bytte den vej.
Derfra får du jo så bare en masse produkter du igen kan bytte videre.

Så er der måske lidt mere gang i den :)

Sammenligning af TV pakker.

Søg om et af de hurtige lån på laankontanter.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)