Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO vurdering og hjælp

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Ideer til SEO

Når man er inde på et indlæg, så bør du have indlæggets overskrift op i Title efterfulgt af "TestMax Community".

Ellers kig på www.demib.dk og læs hans artikler om SEO. Det har jeg selv gjort med min webshop.



Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 230
Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Med 100-500 (mener jeg den hedder) sørger jeg
for at brugeren får en side med at der er opstået en fejl og at
teknikeren har fået besked på mail, sms og brevdue ;)

Derefter får jeg hele fejlmeddelsen på mail med alt hvad serveren kan se. Derfor kan jeg hurtigt gå ind og rette fejlen.

Jeg
prøvede det ved en kunde jeg overtog fra en anden. Jeg satte fejlsiden
til og gik hjem igen. Om aftenen væltede det ind med fejl som de ikke
anede kom på siden.

Stor var deres forundring da jeg næste morgen fortalte dem at der var MEGET der skulle rettes....



Det er nemlig en rigtig god teknik, bruger den selv i alle mine projekter, ved ikke om du programmere asp.net, men den har en event i global.asax som kan håndtere alle fejl, så skal jeg ikke bruge mine fejlsider til noget, det kan blive et minus når du bruger de sider jo, tænkt hvis din mail sender eller lign. fejler og din kode går i loop fordi den henviser til en fejlside som generere fejl, det kan blive noget RIGTIGT rod :), derfor man altid skal have fejlsider i ren html og ikke noget dynamisk efter mit hovede.


Ideer til SEO

Når man er inde på et indlæg, så bør du have indlæggets overskrift op i Title efterfulgt af "TestMax Community".

Ellers kig på www.demib.dk og læs hans artikler om SEO. Det har jeg selv gjort med min webshop.


Det er også en af de ting jeg havde tænkt på, men godt du også nævner det, ville det være en fordel det med links har en title så som &title=<topic> eller vil det ikke blive brugt til noget ordenligt alligevel?

Forsat tak alle for svarene indtil videre :)

Omregn valuta på farten med denne smarte valutaomregner. Det er helt gratis og virker med live valutakurser.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg koder asp.net for dem der behøver det og asp.old for andre ;) og mener selv at jeg er rimelig ekspert på det område. (skulle lige have den med hvis der er andre der læser med ;))

Nu ved jeg så at mit mailscript ikke fejler. Hvis det sker, så bliver der skrevet en fil med fejlen på serveren og i sidste ende får jeg en sms med fejlen.

Du behøver ikke at føre title med over for det kan du jo hente i databasen. Eller misforstod jeg dig her? ;)

Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 230
Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg koder asp.net for dem der behøver det og
asp.old for andre ;) og mener selv at jeg er rimelig ekspert på det
område. (skulle lige have den med hvis der er andre der læser med ;))

Nu
ved jeg så at mit mailscript ikke fejler. Hvis det sker, så bliver der
skrevet en fil med fejlen på serveren og i sidste ende får jeg en sms
med fejlen.

Du behøver ikke at føre title med over for det kan du jo hente i databasen. Eller misforstod jeg dig her? ;)



Dejligt med nogen .net kodere, mener selv jeg er ok til det, har en masse erfaringer med det, hehe, har også selv kodet asp classic, men det har jeg næsten helt sprunget fra, det er alt for surt kodesprog i forhold til nyere teknologi :), men jeps, nogle kunder skal måske have hjælp til det, også kan jeg da stadig lidt når jeg er på lærepladsen osv.

Men mht. til titlerne var det ment som at når jeg linker til en tråd om det ville være brugbart at tilføje en titel også, altså om det er noget som search bot''s kan lide fordi der er nogle gode ord i måske, og nej selvfølgelig ville jeg ikke fyre det via querystring, kan lige så godt hente det direkte fra db når jeg alligevel henter det andet, hvis du forstår, så du misforstod mig lidt :)

Mht. til meta tags osv, ser det optimale ud til sitet eller er der nogle ting jeg kunne gøre bedre?.

ALLE TIPS modtages til forbedring og erfaring ;)

Omregn valuta på farten med denne smarte valutaomregner. Det er helt gratis og virker med live valutakurser.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Du skal lade titlen indgå som linktekst.
På næste side skal du lade titlen i indlægget indgå i title

Dette er ok læsning: meta koder fejl hos demib.dk

Jeg brugte hele påsken på at læse om søgeoptimering og jeg fik lavet en test med min webshop som gav gode resultater. Kan ikke lige huske websitet jeg brugte, men kan se det når jeg kommer hjem.

Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 230
Skrevet kl. 18:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa igen!

Og tak for forslagene Niels, dejligt med lidt hjælp.

Vil klart få lavet de ting der sådan de kan give bedre relationer fra trådene på TestMax.dk osv.

Har nogle flere forslag til TestMax.dk endelig kom med dem :)

Omregn valuta på farten med denne smarte valutaomregner. Det er helt gratis og virker med live valutakurser.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)