Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor forsigtig kan man tillade sig at være?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 141
Fra  ScanDix Skrevet kl. 07:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Tiden er ved at være inde til at jeg skal erkende mine egne grænser ud i søgemaskine optimering. Både hvad angår tid, kreativitet og kompetencer.

Men tanken om at lade andre gøre det gør mig nervøs. Primært fordi jeg frygter en masse ukontrollable omkostninger, og dernæst at investeringen viser sig at være fuldstændigt nytteløs.

Så derfor, hvor forsigtig kan man overhovedet tillade sig at være ift. opstart med søgemaskine optimering?

Jeg arbejdede engang i et reklamebureau, her var det normalt at vi tilbød nye kunder en lille afgrænset testopgave til stærkt nedsat pris, med et helt bestemt defineret mål. Blev det en succes, fortsatte samarbejdet. Hvis ikke, holdt vi et opfølgningsmøde hvor vi drøftede testresultatet og de videre muligheder. Sådan en test løsning kunne jeg umiddelbart godt være interesseret i.

Der er tale om http://www.scandix.dk

Skriv gerne direkte til mail : info snabela scandix punktum dk

Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 540
Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Ideen med en lille test er god, men egner sig ikke  nødvendigvis til at vurdere søgemaskineeksperter. De fleste brodne kar i branchen ved desværre godt hvordan man får en side til at rangere netop på keywords med mindre konkurrence - de tager først for alvor røven på dig efterfølgende hvor de trækker tiden med at love resultater mens de intet laver...

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 23:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det bliver opsat på en fornuftig måde for begge parter, så vil vi gerne lave et samarbejde, hvor vi foretager søgemaskineoptimering med afregning baseret på resultaterne vi leverer. Så slipper du for hovedpinen ved ikke at vide hvad du betaler for. Yes

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 851
Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis den var rettet mod mig, så kan jeg altså ikke meget andet end og trække på skuldrene. 

No cure/no pay løsninger kan sagtens være fake? Men det kan "almindelige" SEO eksperter da lige så vel? Fjollet argument Hmm

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)