Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google bruger mærkelige ord i metadescription, fra en anden side..!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Herning
Tilmeldt 23. Feb 09
Indlæg ialt: 1017
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminos.

Jeg håber der er en som kan hjælpe mig her!

Jeg er faldet vildt meget tilbage på ordet tapet, hvor jeg førhen lagde nr. 2 på side 2. Nu ligger jeg ikke engang indenfor de første 20 sider...

Når jeg eks. søger på fototapet, (samme problem som med tapet) viser den denne side:

 

Læg mærke til den mærkelige metadescription (maler-maling.dk), som slet ikke er fra den side, den viser, men fra en side med maling.

Min leverandør af min side, har lavet en ændring på min side, med eks. fast visning af kategori i venstre side, og nogle ændringer i kurven osv. og siden da, syntes jeg google viser nogle mærkelige, meta betegnelser for de viste sider.

Er der sket noget i programeringen eller er det google som har fået virus..? HJÆÆÆLLLP!! Surprise

Problemet kommer igen på mange andre sider!

Dbh

Michael Haahr
www.maler-maling.dk

Fra Herning
Tilmeldt 23. Feb 09
Indlæg ialt: 1017
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Er der ikke nogen som kan hjælpe mig?

Dbh
Michael Haahr
Fra Århus
Tilmeldt 22. Dec 05
Indlæg ialt: 167
Fra  Illux.dk Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Da eksperten udebliver fra denne diskussion, vil jeg komme med et indlæg, der måske hjælper.

Metadescription fra siden du henviser til er: <meta name="description" content="Komar fototapet - Se alle de flotte fototapeter fra Komar"/>

Det passer godt overens med det google viser.

Jeg kan ikke forklare hvorfor der kommer det med hvid, farveløs og 6030-...., men kan se at det indgår i sidens kode.
Google suplerer sommetider selv metadecription med ting de syntes der er vigtig fra en side, hvilket ikke altid giver mening.

Jeg vil foreslå, at du laver metadescription længere, så det kommer til at fylde 2 linjer i googlesøgningen. Det kan måske gøre at google stopper med gætterierne på hvad der er vigtig at vise.

Håber det hjælper lidt, hvis eksperterne ikke melder sig på banen :)

Venlig hilsen Nees - Business Development Engineer Medejer af Illux A/S, Elefantprint.dk og AntHouse Production.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

På den side med komar fototapet har du det samme stående i både sidetitel og metabeskrivelse. Det er ikke optimalt, så få ændret det Smile

Det siger sig selv at Google ikke er interesseret i at det samme står 2 gange i træk ude i søgeresultaterne.

Fra Herning
Tilmeldt 23. Feb 09
Indlæg ialt: 1017
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay tak for den oplysning :-) det vil jeg lige tænke over næste gang.

Dbh

Michael

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det vil jeg helt klart anbefale.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)