Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

”Jamen jeg er DK’s stærkeste på sociale medier og jeg stiller dig et spørgsmål…”

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:
meste afgørende i at vinde hele kampem om fleste kunder

Jo men hvad nu hvis det er som der skrives, at 90% af brugerne på FB ikke mener at virksomhederne er interessante på FB? Så risikerer man som virksomhed at spilde mange mange mange penge uden at have en strategi.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Men man kan vel også stille spørgsmålet om forbrugerne er klar til virksomhedernes repræsentation på de sociale medier?

For platforme som FB og Twitter var vel i sin vorden ikke udtænkte som reklamesøjler, men som brugeranvendte medier for privatpersoner eller?

Har lige set en side fra en Amino her, og der bruger man tilmeldingen til deres sociale medier for at brugerne skal få tilbud og kampagner oplyst. Så det er vel nok med en FB fanside eller Twitter, da det ikke lader til at der er planlagt yderligere interageren fra virksomhedens side..

 

Køb ren argan olie her

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Entrepreneur - Jan:

Mikael christiansen:
meste afgørende i at vinde hele kampem om fleste kunder

Jo men hvad nu hvis det er som der skrives, at 90% af brugerne på FB ikke mener at virksomhederne er interessante på FB? Så risikerer man som virksomhed at spilde mange mange mange penge uden at have en strategi.

 

jeg skrev også mere  mit indlæg  det meste afgørende at få folk overpå ens side lige som amino.dk gør flere gør den fejl at satse på facebook men der de flytter ikke kunder over egen side de burde satse mere målrettet på egen side

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Per Krabbe:
Mener du at jeg skal lægge min kundesupport ud på min Facebook side - og hvis det er korrekt forstået - hvorfor? og nu ikke for at se hullerne i osten - men hvordan skal jeg håndtere 4 sprog (måske flere) - jeg kan bare ikke lige forstå fordelen / mulighederne ?

Du kunne og blot vælge at have en overordnet kundeservice, som foregik på engelsk.

En af fordelene ved at varetage dine kunder på facebook er blandt andet den eksponering i dine kunders netværk dit brand får hver gang en bruger interagere med dig. Det kan godt virke banalt og som en meget lille ting, men det er ydermere også en langt mere dynamisk og brugervenlig platform at varetage dialog på.

Mit bedste råd, som jeg husker det igår, var at lukke siden ned og gentænke den overordnet kommunikation og strategi før man kastede sig i krig med facebook. Det er det stadigvæk her til morgen :)

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2665
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Casper Henningsen:

Du kunne og blot vælge at have en overordnet kundeservice, som foregik på engelsk.


En af fordelene ved at varetage dine kunder på facebook er blandt andet den eksponering i dine kunders netværk dit brand får hver gang en bruger interagere med dig. Det kan godt virke banalt og som en meget lille ting, men det er ydermere også en langt mere dynamisk og brugervenlig platform at varetage dialog på.


Mit bedste råd, som jeg husker det igår, var at lukke siden ned og gentænke den overordnet kommunikation og strategi før man kastede sig i krig med facebook. Det er det stadigvæk her til morgen :)

tak for din kommentar.

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)