Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Slip din indre energi løs den 9. maj 2007 (Kbh) - Skynd dig!

Side 1 ud af 8 (80 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Min gode ven jægersoldaten Nicolai Moltke-Leth, holder nu igen et af sine super fede foredrag på 3 1/2 time.
Jeg har selv set hans foredrag flere gange og jeg kan VARMT anbefale dem! Du vil gå derfra med en fornyet tro på at du kan alt!

Han har været så rar at give alle Amino''er en god rabat, så i stedet for at betale 250 kr. ex. moms, som faktisk i forvejen er møj billigt, så får du det for sølle 150 kr. + moms.

Han skriver selv om foredraget:
Med dette arrangement vil Nicolai Moltke-Leth påvirke dig på alle planer til at tage handling og ansvar i dit liv. Han vil gennem øvelser illustrere hvad du selv kan gøre for at ændre din tilstand, - dit fokus og handlen. Tit ved vi godt hvad vi burde gøre - forskellen i dit liv kommer når du får klarhed omkring hvad du brænder for - ser tingene som et must, og tager action.

Tidligere deltagere på dette seminar vender tilbage igen og igen, nu med deres kolleger, venner, koner og mænd, hele firmaet.

Nicolais budskab er enkelt. Vi rummer alle sammen meget mere end vi er klar over. Vores krop og sind er både vores bedste ven og værste fjende. Det handler om at lære nogle enkle værktøjer, der gør at du kan mobilisere alt det bedste i dig. Vi har alle muligheden, hvis vi tør tro på det.

Nicolai Moltke-Leth er et godt eksempel på en person, der er handlekraftig og har skabt sig et rigt liv. Han er tidligere jægersoldat, kaptajn af reserven. Han er kandidat i sociologi, coach og NLP-master. Desuden uddannet hos Anthony Robbins i USA, verdens førende coach og præstationsudvikler.

Dette intensive miniseminar er interessant for dig, hvis du ønsker

at styrke dit personlige lederskab
at finde ud af om du er på rette vej og justere kursen
at gøre status på "dit liv"
at udarbejde en plan for hvad du vil
at blive udfordret
at øge dine præstationer
at lære hvad andre mennesker med succes har gjort
at blive bedre til det du gør
at gøre en forskel
at give dig selv et "spark" bag i

Nicolai vil også kort fortælle om hans arbejde med realisering af Camp True North (personlig udvikling blandt unge), velgørenhedsprojektet "På med vanten" samt "Dit Personlige Lederskab", et revolutionerende 3-dages udviklingskursus for alle, der ønsker at styrke deres personlige lederskab.

Du vil også få et unikt tilbud på at deltage på kurset "Dit Personlige Lederskab", som kun tilbydes under foredraget. DPL er Nicolais succesfulde kursus, som tidligere kun har været forbeholdt ledere fra virksomheder på lukkede forløb.

For at få rabatten, skal du skrive "Martin Thorborg" i "Evt. Ref" når du bestiller. Skriv gerne her på Amino om du kommer, det er jo meget hyggeligt at se hvor mange vi bliver fra Amino.

Læs mere og meld dig til - Tryk her 

Husk at der bliver run på!

Dbh Martin

Ps. En lille skæg historie. Som du måske ved, så kom Nicolai slemt til skade med sin motorcykel i Marokko. Han brækkede begge arme, fik kraniebrud, brækkede nogle ribben + det løse. Han havde et foredrag et par uger efter for 500 mennesker og de fleste mennesker ville nok have aflyst. Men Nicolai gennemførte det i god stil med begge arme i gibs og bandager om hovedet. Så regn ikke med at det bliver aflyst :-)



Fra Frederikshavn
Tilmeldt 24. Oct 05
Indlæg ialt: 562
Fra  T-shirtshop.dk Skrevet kl. 08:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Martin

 

Når man klikker på linket er der kun en side med nogle streger på, bliver det virkeligt så kedeligt :-)

mvh Bent

T-shirtshop.dk

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 08:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Lyder sgu spændende - en tilmelding sendt afsted. Er der grundlag for at mødes et sted inden og spise en hurtig bid mad?

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 08:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 23-04-2007 08:24:03 Forfatter: Bent A.
Hej Martin


Når man klikker på linket er der kun en side med nogle streger på, bliver det virkeligt så kedeligt :-)



Hej Bent

Det viser fint her.

Dbh Martin

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Lyder sgu spændende - en tilmelding sendt afsted. Er der grundlag for at mødes et sted inden og spise en hurtig bid mad?

Et styk tilmelding mere sendt afsted. Lyder rigtigt spændende.

 

Cygnet: Jeg er frisk, oplagt lejlighed til at møde med-aminoer.

 

Som 15''årig var jeg til foredrag med Carsten Mørch (Ex. Jægersoldat og forfatter til "Sådan"), og det var et gevaldig spark i røven til mig.

Tilmeldt 14. Aug 06
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmelding også afsendt herfra, er også frisk på at møde succesrige iværksættere inden fordraget. 
Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Succesrige? Hvad så med os andre....

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 24. Oct 05
Indlæg ialt: 562
Fra  T-shirtshop.dk Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 23-04-2007 08:46:20 Forfatter: Martin Thorborg
Dato: 23-04-2007 08:24:03 Forfatter: Bent A.

Hej Martin






Når man klikker på linket er der kun en side med nogle streger på, bliver det virkeligt så kedeligt :-)






Hej Bent




Det viser fint her.

Dbh Martin







 



Nå det var lige mandag morgen :-) pc'en skulle lige genstartes



mvh Bent

T-shirtshop.dk

Fra Taastrup
Tilmeldt 5. Nov 05
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

 

Jeg er frisk, og har netop tilmeldt mig. Ved ikke pt. om  jeg er med på noget mad før foredrag..

 

 

M.v.h.

 

Stones


Dit e-byggemarked

Tilmeldt 6. Jun 06
Indlæg ialt: 189
Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Øv, igen sker de spændende ting i København

 

Nå men jeg tror nu alligevel jeg vil overveje at køre den lange tur, det kan jo være jeg kan kombinere det med noget andet.

 

Det lyder i hvertfald super spændende og det er da en utrolig fantastisk pris.

Side 1 ud af 8 (80 indlæg)