Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

QR-kode skaffer hurtigt en taxa, og omtale i lokale medier i Favrskov.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej med jer, Skype-Smile

Jeg synes altså, at jeg bliver nødt til at dele denne oplevelse med jer.

Som nogen måske har set, har jeg i et stykke tid været lidt facineret af de små QR-koder. (QR = Quick Respons)

For noget tid siden fik mit firma Nielco IT omtale hos vores alle sammens iværksætterguru Martin Thorborg på Martins fantastiske Thorborgs Talkshow, hvor jeg brugte nogle QR-koder.
(Du kan se eller gense Martins indlæg Få en let fordel her).

Ikke så længe herefter var jeg endnu en gang heldig, da jeg medvirkede til at inspirere eksperten i søgemaskineoptimering, SEO, Thomas Rosenstand, da han lavede sit fremragende blogindlæg, QR koder - se nu at komme i gang!

For noget tid siden hjalp jeg det lokale taxiselskab, Favrskov Taxa, med at iværksætte en ny service for taxikunderne. Historien om servicen, som bygger på en QR-kode, blev så i denne uge omtalt af hele to lokale medier, (artikel i Favrskov Posten og artikel i Favrskov Avisen).

Favrskov Taxa's QR-kode kan skannes af praktisk talt alle mobiltelefoner med QR-skanner, uanset om de benytter Android, Apples IOS, Nokias Symbian eller Microsofts Windows Mobile.

QR-koderne er ganske vist ikke epokegørende som sådan, og der findes efterhånden nogle apps, som tilbyder mulighed for at komme i kontakt med taxierne. Men dette lokale tiltag har alligevel giver ganske god respons. Der har allerede været flere henvendelser fra lokale virksomheder, der gerne vil høre mere om muligheden for at benytte QR-koder. Skype-Smile

Dbh. John

PS: I øvrigt en stor tak til med-amino'en Jesper fra MediaMouse.dk for hjælpen med at producere mærkerne med QR-koderne - og ikke mindst Nielco IT mærkerne på taxierne.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)