Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Underleverandører til transport af maling søges

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Nykøbing F
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 789
Fra  Glad Gruppen Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger samarbejdspartnere til at varetage store dele af Danmark i forbindelse med den kommende lancering af Malingo.dk.

I øjeblikket søger jeg interesserede der kunne have lyst til at varetage håndteringen af alle vore transporter i nedenstående områder.

Arbejdet består i at servicere de kunder vi skaffer vha. virksomhedens samlede markedsføring. Transporten foregår hver tirsdag og fredag, så der er ikke tale om at opgaven vil lægge beslag på hele ugen.

Malingo.dk tjener kun et minimum på pr. spand i de områder hvor vi har andre til at varetage leveringen. Størstedelen af indtjeningen vil gå til chaufføren/servicemedarbejderen. Vi køber ind til en pris der kan gøre de fleste forhandlere rundt omkring i DK misundelige, så der er mulighed for en fornuftig indtjening.

Jeg forventer at du er serviceminded og formår at overholde dine aftaler. Du skal have egen bil, da vi ikke stiller nogen til rådighed. Desuden skal du naturligvis kunne skrive en faktura til malingo for al transport, da der ikke er tale om en ansættelse, men et samarbejde.

Malingo kommer til at ligge i et prisleje, hvor det bedre vil kunne betale sig at handle online og bestille maling hos os, fremfor at rende ned i det lokale byggemarked. Så vi har store forventninger til salget, når vi går i luften i 2012.

Områder der søges samarbejdspartnere:

  • Nordjylland
  • Midtjylland
  • Syddanmark (- Fyn)
  • Fyn og Langeland
  • Sjælland og Lolland

Du er meget velkommen til at sende mig en besked.

Vh

Brian

Venligst

Brian Phillip

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :

tager du selv københavn. Det var kedeligt

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Jan 11
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Det lyder spændende. Kan desværre ikke hjælpe med fragten, men det er muligt at jeg bliver fremtidig kunde  :-)

funkywall.dk - Salg af wallstickers og vægdekoration.

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 789
Fra  Glad Gruppen Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja, det gør jeg af flere grunde.

1. Geografi - jeg bor i Kbh
2. Økonomi - Hovedstaden er afgørende for den sum penge der bliver lagt i markedsføringen.
3. Serviceniveau - Jeg kan kun sikre mig et højt serviceniveau ved selv at være den servicerende part. Jeg kan håbe på at samarbejdspartnere gør det samme, men har behov for et samarbejde over en periode, der viser deres indstilling.

Venligst

Brian Phillip

Tilmeldt 17. Jun 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej har læst at i søger en fragtmand der kan levere jeres produkter med god service og formår at overholde aftalerne.

Vores firma formår disse betingelser idet, vi stor indenfor god service og hurtig leverance alle steder i Sjælland. Vores team har mange års erfaring bag sig, så derfor kan vi både tag mod små og store opgaver. 

Vores mål er at lever den bedste service, hurtigste afhentning/levering til vores kunder samt vores samarbejdspartner.

Vores firma ser potentiale i at samarbejde med jer, idet i kan tilbyde os et større markedsandel inden for transport.

Vi ser ser frem til et langvarigt samarbejde mellem vores firmaer.

I kan kontakte os pr tlf eller kommer personligt til vores hovedafdeling i naverland.

Vh Quickflyt/ En del af MEC Multiservice Aps

Naverland 1c

2600 Glostrup

TLF: +4552915253

Tilmeldt 28. Feb 10
Indlæg ialt: 300
Skrevet kl. 23:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Quickflyt: Du er godt nok klar over at di svar på en tråd som er næsten 1 år gammel ik?:-)

Tilmeldt 23. Nov 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Eksisterer I stadigvæk ?

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 789
Fra  Glad Gruppen Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej. Da vi valgte at spille med helt åbne kort overfor vores leverandør, valgte de at skrue helt op for vores indkøbspriser, da de vil fastholde en meget høj pris på deres maling.

Venligst

Brian Phillip

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)