Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis website tilbydes

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 12. May 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg studerer til web-integrator og i forbindelse med et skoleprojekt, Ud i Virksomheden, skal vi finde et firma, en forening eller en privatperson (dog skal det nok speciel godkendes) at lave et website for. Websitet er gratis og vi har godt 3½ til at lave projektet. Man sørger selvfølgelig selv for at købe et domæne, men jeg vil gøre mit bedste for at hjælpe. Projektet opstarter fra på mandag den 21. november.

Sitet vil medfølge et CMS-system lavet af mig, så du selv kan logge ind og fortage ændringer på sitet.

Dog er der følgende ting, der skal tages højde for:

  • Jeg må ikke love et færdigt website.
  • Jeg koder i ASP.NET C# og MSSQL, så i tilfælde af at sitet bliver færdigt, skal der altså findes et webhotel, der støtter dette. (Surftown og Addnet er lige de eneste jeg selv kender).
  • Hvis jeg kun mangler en smule, vil jeg godt bruge lidt fritid efter projektet er slut, til at gøre det færdigt, men jeg vil ikke love noget.
  • Da jeg stadig kun studerer, er der selvfølgelig begrænsninger på, hvad jeg kan.
  • Møder skal foregå i Århus, via telefon eller over mail.

Processen kommer til at være nogenlunde således:

  • Vi snakker lidt frem og tilbage, om hvordan sitet skal se ud, hvor mange sider der skal være, osv..
  • Små tegninger (evt. bare i Paint) sættes stor pris på, så jeg ved hvordan siderne skal sættes op.
  • Jeg laver et udkast af layoutet i Photoshop og venter på at det bliver godkendt eller om der skal laves noget om.
  • Jeg går i gang med at kode websitet.

Jeg vil selvfølgelig gøre mit bedste for at efterleve krav om både design og funktionalitet.

Lidt eksempler på hvad jeg har lavet:

Så skriv endelig hvis du er interesseret, og kom gerne med en kort lille beskrivelse af, hvordan dit website skal være.

Jeg håber der er interesse.

Med venlig hilsen

Maria Frisk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har altid fået mine sider lavet i php wordpress 

hvordan ser siderne ud i asp net er der også rss - feed lige som wordpress ?

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aarhus
Tilmeldt 12. May 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad mener du med hvordan siderne ser ud?

RSS feed har vi haft om en enkelt dag, så jeg har ikke prøvet det så meget.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:
hvordan ser siderne ud i asp net er der også rss - feed lige som wordpress ?

RSS feeds er blot html. Det der laver det kan være enten php eller asp.net (eller andre serversprog).

Mikael - Wordpress er et system lavet i php... asp.net er et sprog (som php) så i teorien kunne man sagtens lave wordpress i asp.net

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels Henriksen:

Mikael christiansen:
hvordan ser siderne ud i asp net er der også rss - feed lige som wordpress ?

RSS feeds er blot html. Det der laver det kan være enten php eller asp.net (eller andre serversprog).

Mikael - Wordpress er et system lavet i php... asp.net er et sprog (som php) så i teorien kunne man sagtens lave wordpress i asp.net

jeg vil i hvert helst have wordpress nogle af købe tema de kan rigtigt meget og jeg er meste vant til det cms system 

vis rss - feed også kan komme der er jeg interesseret i tilbudet

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København Ø
Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 109
Fra  Aargrassiv Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :

RSS er ikke HTML. RSS er XML.

Det som Maria sikkert vil gøre er at programmere sit eget administrations-system til dig Mikael, så der kommer ikke noget som helst CMS med ind i billedet.

/Anders

Fra København Ø
Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 109
Fra  Aargrassiv Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Udover det er RSS utrolig simpelt at lave.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)