Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Det fandme dyrt med en webshop forsikring?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 08:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Er ved at åbne en webshop og vil selvfølgelig gerne have en forsikring hvis nu jeg skulle få ubudne gæster eller fru Jensen skulle få en af mine varer galt i halsen. 

3446 kroner for et varelager på 60000 kr og en ansvarforsikring på 531 kr, altså 3977 kroner årligt. 

Er det helt i hampen? Hvad giver i? Nogle selskaber i vil anbefale? Jeg syntes prisen er lidt offensiv, når min almindelige indbo koster det halve og dækker 10 x mere? :-) Men er bare sådan det er?

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 489
Fra  Artik Skrevet kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det lyder dyrt.

Dengang jeg havde webshop, havde jeg et væsentligt større varelager, og jeg betalte cirka det samme. Det var hos det der engang hed Nord Forsikring. De har vidst skiftet navn efterfølgende.

Jeg havde dog også tyverialarm og videoovervågning, hvilket tog en del af prisen + noget rabat fra en aftale min bank havde, men alligevel virker det mærkeligt at du skulle betale det samme med så lille et varelager.

Arbejder lige pt. med et velgørenhedsprojekt som hedder The Turtle Poster, hvor jeg forsøger at samle penge ind til de truede havskildpadder.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret Rommy - Jeg tror jeg må på prisjagt, for det lyder til min pris er lidt få hård.

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 489
Fra  Artik Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Det skader aldrig at gå på prisjagt, og jeg vil gætte på at du kan finde det billigere!

Jeg fandt lige ud af at Nord Forsikring i dag hedder Concordia så der kan du jo starte Yes
Spørg lige hvad rabatten er hvis du har en tyverialarm - de er altså ikke særligt dyre!

Jeg havde dækket 2 porte og en lagerhal for 300 kr. eksl. moms om måneden, og det var hos G4S.

Arbejder lige pt. med et velgørenhedsprojekt som hedder The Turtle Poster, hvor jeg forsøger at samle penge ind til de truede havskildpadder.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)