Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søges: Erfaringer mede priser på annoncer på hjemmeside.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Nov 11
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lavet en hjemmeside, som kræver at jeg får et godt sammenarbejde med andre virksomheder.

De får så mulighed for at annoncere på min side, men vil gerne høre, hvor prislejet for annoncer og links ligger henne, der er selvfølgelig ikke det store besøgsantal endnu, da jeg er under opstart, så tænkte at det skulle være noget med at de betalte pr. klik på deres annonce el. link. Og vil derfor høre om der er nogen som har erfaring med, hvor man skal ligge prismæssigt.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilken hjemmeside er det post gerne linket her i tråden derved lettere at give feedback til dig om hvad du kan gøre 

Hvilken branchen er det ?

Får du meget målrettet indfor din branche besøgene derved mange relevante klik ud til andre 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 14. Nov 11
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er stadig ved at udvikle siden, så i kan ikke få et link.

Jeg formidler tilbud, fra fabrikanter og produktionsvirksmheder, ud til private forbrugere, jeg vil ikke sige så meget mere på nuværende tidspunkt

Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 00:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Cecilie,

Du skal kigge meget på hvem skal købe dine annoncer, og hvad er en kontakt værd for dem...

Især i starten kan det måske være svært få penge ind via clicks, da du måske ikke har så mange besøgende...

Samtidigt som nyt media skal du ikke under vurdere "lemming" effekten, altså er der en annoncør er det nemmere at få de næste...

Jeg vil foreslå dig at sælge faste sponsorater i starten med en månedspris, du skal selvfølgelig måle på hvor mange som klikker på dem etc, men det hjælper dig med at få lidt penge ind, samt du kan sætte en lav pris, hvor du bruger annoncøren som løfte stang til at få flere andre annoncører ind på dit site...

Men tænk meget på hvad slags annoncører du går efter, jo mere specifikt du kan sælge dit site, jo flere annonce kroner kan du få ind...

Et eksempel kunne være et baby/gravid/mor site, her er det oplagte jo klart baby/gravid ting, problemet er at de ofte ikke betaler så meget, med mindre du har rigtig mange besøgende...
Men her ville du kunne sælge ind til bil annoncer, der skal jo være plads til autostol i bilen, forsikringer etc...

Bare nogle af mine erfaringer....

/M

Tilmeldt 14. Nov 11
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar.

Men hvordan finder jeg ud af hvor, jeg skal ligge sådan en månedspris, jeg er meget afhængig af annoncer, da det er det hele siden handler om, men vil starte med at selve annoncen er gratis, men så skal det koste noget for link til deres side, og hvis de vil have en reklame med logo på siden også, men er helt på bar bund.

Er der nogen som kender andre virksomheder, som kan hjælpe en med markedsføring og annoncesalg?

Tilmeldt 16. Aug 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Cecilie

Du må finde sider som relaterer sig til dit produkt.

Der findes mange forskellige priser. Jeg sidder og prissætter på platforme med sport og her er dyrt at markedsføre med bannere. Dog findes der mange forskellige kreative muligheder som jeg gerne vil fortælle om men jeg må vide lidt mere.

Kan du sige hvad dit produkt handler om - er det tøj, udstyr eller hvad?

Hilsen Nina

Tilmeldt 14. Nov 11
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

det er primært tøj/sko, men også brugskunst.

Men jeg har ikke noget produkt selv, jeg formidler virksomheders tilbud ud til andre, så man har en overskuelig oversigt, hvor i landet man finder de bedste tilbud.

Så det er mig der skal tage penge for annoncer, og jeg vil jo gerne have så mange som muligt, da det vil give flere besøgende, så prisen skal ikke skræmme kunderne væk.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)