Køb et Amino Sponsorlink
Hej
Jeg syntes det ser rigtig godt ud :)
Ta endelig for jer ? dette er en super god pris !
Thomas
T-shirts med tryk til i værksættervenlige priser. Jeg giver gerne en god pris med og uden tryk på, jakker i softshell
Og vi laver jo klart nok også tryk på tøj
Min amino profil Reberholt
Hej,
999 kr for en webshop - det var jo faktisk ret billigt.
Kan man i Prestashop lave det sådan, at man først skal logge ind for at kunne se, hvad der er i shoppen? og kan det sættes op til at man kan handle på konto - altså sådan, at det login man har fået tildelt indeholder xxx kr., som man så kan shoppe for og når de er brugt, kan man ikke købe mere?
Mvh
Det ser fint ud Lasse.. :)
Men sæt lige akismet op også. Dine indlæg er blevet voldtaget af spamkommentarer :)
Søgemaskineoptimering i København fra Visibile.dk. Hør om referencer !
Vicevært - snerydning - rengøringsfirma - Dette er mit andet firma - Aktiv 3
Køreskoler - du kan stole på - En portal for stabile køreskoler i Odense, København og Århus. Også mit
Find din køreskole på Amino Bizz
billigt, følger lidt med i tråden
Dennis Nissen: Ser meget fornuftigt ud. Er dette tilbud også gældende om ca to måneder?, for regner med at skulle have lavet en lille shop der.
Ser meget fornuftigt ud. Er dette tilbud også gældende om ca to måneder?, for regner med at skulle have lavet en lille shop der.
Ung iværksætter altid frisk på noget nyt eller bare en snak Skype: LykkeMedia
www.LykkeMedia.dk - www.LasseLykke.dk
Jimi Hove: Det ser fint ud Lasse.. :) Men sæt lige akismet op også. Dine indlæg er blevet voldtaget af spamkommentarer :)
Ved det, er ved at sætte det op! :)
Kristian Konradsen: Hej, 999 kr for en webshop - det var jo faktisk ret billigt. Kan man i Prestashop lave det sådan, at man først skal logge ind for at kunne se, hvad der er i shoppen? og kan det sættes op til at man kan handle på konto - altså sådan, at det login man har fået tildelt indeholder xxx kr., som man så kan shoppe for og når de er brugt, kan man ikke købe mere? Mvh
Det ved jeg faktisk ikke. Undersøger det lige! :)
På din reference står der Designed by changeformat for free-themes-complete. Hvordan kan du sige at det er dig der har designet hjemmesiden??
Tja, det sker jo når man bruger gratis themes ;)Det er ingen skam at lave et wordpress site bygget op over et gratis theme, det er der vist ret mange der gør, men at tage full credit ville nok være lidt dumt.Website created by xXx & xXx - ville nok være bedre.Stadig et godt tilbud :)
NAMoffers - Affiliate Marketing Done Right!
Lars85: På din reference står der Designed by changeformat for free-themes-complete. Hvordan kan du sige at det er dig der har designet hjemmesiden??
I det første indlæg nævner han, at det er gratis themes han sætter ind - og at det ikke er ham der designer..
Har du brug for en garvet oversætter? dansk-tysk eller tysk-dansk - send en mail og få en professionel oversættelse.