Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har en drøm om og skabe nyt liv, men kan min webshop klare det???

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik

Du har helt ret - men hvis vi nu kigger på nogle af de største fora, så er der mange af dem som har fremragende information mv. - men der er samtidig mange der ikke er fulgt med tiden om hvordan man formidler denne information.

Det vi vil gøre er at gøre det mere levende, inddrage brugerne mere - og her synes jeg mange eksisterende sider halter noget - og ja det er klart at det tager tid og få opbygget en side med kød på, men alt har jo en start, og jeg håber da bestemt at dine ord må gøres til skamme med tiden. Men igen hvis vi giver siden mere vinkel end andre, så det ikke kun bliver en side hvor brugerne søger information, men hvor folk kan debattere og blive inddraget i livet på sitet - så tror jeg det vil skabe et helt unikt site, det er hvertfald målet.

Om vi vil det eller ej, så ved vi ikke alt indenfor vinens verden, men med en masse brugere der har deres favorit områder, yndlings vin, og med interessant special viden, ja så er målet og komme ud i alle afkroge af dette spændende univers :)

Bendtsen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bendtsen,

Jeg har ikke "lyst" til at være den negative i denne tråd, så tag min bemærkning som min oplevelse ved at være aktiv på en lang række udenlandske vinfora.

Selv på store udenlandske fora er det svært at skabe megen aktivitet. Det ender som ofte med en mindre gruppe "vinnørder" som de faste gæster, mens du meget sjældent får fat i de 80% af vindrikkerne.

Hvis man ser på vinsiderne generelt i Danmark har der været en afmatning på både fora, auktioner, debat mv. Mange nye har forsøgt men de færreste har haft tålmodigheden til det lange seje træk.

Held og lykke med projektet.

Henrik 

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 00:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik

Opfatter skam ikke dine indlæg negativt, kan godt lide og få input med andre og også kritiske vinkler :)

Vil meget gerne høre fra flere :)

Bendtsen

Fra Mern
Tilmeldt 21. Apr 08
Indlæg ialt: 144
Fra  bar-udlejning.dk Skrevet kl. 01:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Spændende projekt du bevæger dig ud i :-)

Jeg synes du skal holde de to ting adskildt. Hav community-delen for sig, og webshop-delen for sig - men forsøg for så vidt muligt stede at flette de to ting sammen, fx ved at sætte et link til hvor man kan købe den vin du "anmelder" i videoen, eller den nye glas serie du omtaler i artiklen.

Et eksempel kunne være Drinksmeister.
De har et community (drinksmeister.dk/), hvor de skriver artikler, kommer med opskrifter, og anmelder produkter.
Derudover har de også en webshop (mixmeister.dk/), hvor man kan købe mange af de omtalte produkter.

Jeg håber det giver mening ..

Udlejning af bartendere til din fødselsdag, firmafest, julefrokost eller bryllup.

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)