Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt design

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Brørup
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 500
Fra  KitchenTech ApS Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Vi skal have nyt design til vores shop, www.sousvide.dk

Vi overgår til en ny shop-platform - en der er programmeret til os. En som spiller 100%, som er skræddersyet til vores behov.

I den forbindelse skal vi også have nyt design. Vi har selv mange idéer, men savner måske alligevel inspiration.

Vores tanker går på et simpelt design og opsætning, der afspejler at vi kun har cirka 12 varernumre. Noget lidt ekslusivt og lækkert.

Har i nogle idéer? Hvordan præsentere vi vores varer og den mængde information vi har på siden nu, bedst i et nyt design?

Vi ønsker at præsentere vores, relativt dyre produkter, bedst muligt. Og vi ønsker at fremstå prof. - hvilket vi ikke helt gør med et standard theme på en shop der skriger "Presta Shop".

Giv gerne eksempler på andre shops der gør det super godt.

Alle forslag er velkomne.
Fra Brørup
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 500
Fra  KitchenTech ApS Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Ingen idéer?

Vi mangler virkelig lidt input. Vi kunne meget godt bruge lidt hjælp. Når det kommer til egne projekter, ser man sig ofte blind på projektet.
Fra København
Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ronni

Jeg har lige kigget på jeres webshop, som den ser ud nu, samt søgt lidt på google efter andre webshops. Jeg fandt en oversigtsside over mange forskellige webshops, og der er en køkken-kategori, som du måske kan kigge på for at samle lidt inspiration.

En ting jeg tænkte i forhold til at sælge jeres lidt niche-prægede produkt, var om fokus skulle rykkes fra selve produktet. I stedet kunne man fokusere på slutproduktet, som man får ud af at bruge produktet samt fordelene ved at bruge dette produkt frem for at tilberede mad på den "almindelige" måde.

Altså, her tænker jeg - er det sundere, sparer man på tilsætning af fedtstoffer, undgår man at stege/koge nogle af næringsstofferne ud, er det mere hygiejnisk osv.

Og så kunne det være godt med nogle lækre billeder af mad, som er tilberedt med sousvide. Det ville måske være ekstra fedt, hvis man kan se en tydelig forskel på maden, hvis det er tilberedt på den ene eller anden måde. F.eks. hvis det bevarer mere farve ved at blive tilberedt med sousvide.

Jeg forestiller mig, at hvis man som uvidende kommer ind på jeres side, så ville jeg ikke ane, at jeg kunne bruge en vakuum-maskine til at tilberede mad med. Jeg ved det faktisk kun, fordi jeg helt tilfældigt så Brødrende Price bruge det i sidste afsnit Smile Derfor synes jeg det kunne være fedt at sælge den på, hvad man får ud af at bruge den i stedet for at sælge den som selve produktet. Giver det mening?

Venlig hilsen,

Sisse Hansen

Kommunikationskonsulent hos e-conomic

Fra Brørup
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 500
Fra  KitchenTech ApS Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for input Sisse.

Fra Brørup
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 500
Fra  KitchenTech ApS Skrevet kl. 18:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi søger specifikt nogle idéer til design/opsætning ud fra de meget få varer vi har.

Vi sælger jo kun et mærke. Og har kun ca 12 produkter.

Kunne være dejligt med et design, hvor der er taget højde for, at der ikke skal vises 500 produkter. Så shoppen ikke virker "tom".

Vi er dog gået død i brainstorm - så ethvert input, modtages med kyshånd.

Fra Årslev
Tilmeldt 9. Jan 08
Indlæg ialt: 294
Fra  Tino Cordes grafik Skrevet kl. 06:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ronni,

Det lyder som en rigtig god idé, at få lavet et skræddersyet webdesign til jeres webshop. Jeres produkter vil helt klart fremstå mere tydeligt og det hele vil virke mere professionelt.

Når I har så få produkter vil det virke godt at præsentere et produkt på forsiden med et stort billede og en grafisk opremsning af produktets muligheder. Man kunne eventuelt sætte det op til at skifte mellem 2-3 forskellige produkter eller tilbud.

Det skal fortsat være tydeligt at det er en webshop, men det vil virke mere eksklusivt hvis det hele er opbygget mere som en hjemmeside, der præsenterer produktet på en grafisk måde. 

Du er selvfølgelig velkommen til at kontakte mig, hvis du vil have et tilbud og et oplæg til ovenstående Smile

Fra Aarhus
Tilmeldt 6. Apr 11
Indlæg ialt: 486
Fra  Beneath » digital design Skrevet kl. 09:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)