Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  E-handel, Internet & Online marketing

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Giv mig feedback på mit website/webshop"

Hvad vil du gøre for under en plov?

Side 4 ud af 4 (40 indlæg) < Forrige 1 2 3 4
Amino-karma 2.190
Fra København
Tilmeldt 30. okt 06
Indlæg ialt: 404

@Brian: Mange tak for ros! Jeg er glad for du kan lide den :)

@Lars: Der er skam også referencer på, der er bare ikke så mange der har købt endnu :) Du kan se en af dem jeg har købt her:
http://underenplov.dk/markedsfoering/13/give-10-gode-og-relevante-markedsfoeringsideer-til-dit-firma-din-webside-eller-dit-produkt

Jeg er meget enig med de design bugs du har nævnt, de vil blive rettet snarest.

Tak for god feedback :)

@jstenbaek: Jeg er enig i, at gebyr ligger i den høje endnu - også selvom det dækker Paypal gebyrerne. Prisen på 144 kr. ligger dog også i den højeste ende. Den bliver pålagt privatpersoner som sælger. Da jeg ikke må opkræve moms fra privatpersoners salg, er den del der ville gå til moms i stedet lagt oveni gebyret. Gebyret for den samme salgspris for virksomhedsheder (300,-) ligger på 96 kr.

Hele den del er - ligesom Paypal betalingsprocessen - noget der skal beskrives bedre ved oprettelse af en sælger profil.

Det gebyr ligger dog også i den høje ende. Jeg har haft nogle overvejelser omkring at lave en model hvor aktive sælgere kan få et højere provenu. F.eks. efter 5 solgte opgaver falder med XX kroner, og efter f.eks. 20 falder det med YY kr. Men det ligger stadig i overvejelses-fasen.

Prisernes opbygning for hhv. privatperson og virksomhed kan i øvrigt ses under Hjælp -> Hvordan man sælger? -> Indtjening og udbetaling. (man bør nok også kunne lave et direkte link til dem).

@BZR: Tak for fejlmelding, det vil også blive rettet i løbet af i dag.

@Linda: Super du fik det til at virke :)

Amino-karma 9.147
Fra Vejle
Tilmeldt 24. jan 10
Indlæg ialt: 2.110

Amino-karma 2.190
Fra København
Tilmeldt 30. okt 06

@Lars: Så blev de design fejl rettet til :)

@Phillip: Thank you for your video review, that was very cool :) I really like your idea of enabling login through social media. That will be implemented soon :)

Amino-karma 5.139
Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. aug 09
Indlæg ialt: 1.168
flag
Amino Plus

God idé med den her hjemmeside og fedt at se at du går "all in" ved at smide en pæn sum penge efter markedsføringen her til at starte med. 

Held og lykke med det! :)

Jeg er ekspert i SEO & Prestashop - Virksomheden, den driver jeg fra solrige Thailand af
Følg mig på Twitter:  >>>  <<<

Amino-karma 2.038
Fra Hjørring
Tilmeldt 5. jul 08
Indlæg ialt: 463

Cool - ser godt ud :-)!

YouthPortals.dk - GameGeeks.dk - CashITback.dk

Kontakt: admin@lasu.dk - 31 42 37 52- Gratisspil

Amino-karma 3.874
Fra Odense
Tilmeldt 7. jul 07
Indlæg ialt: 938

Mickey
Skrevet 15-11-2011 kl. 13:16

en "fejl" jeg dog har lagt mærke til, er at når jeg kommer ind på siden og skriver Jeg vil bla bla bla, og trykker opret opgave går den videre til login..

Så langt så godt. Jeg logger så ind eller opretter en bruger, men den fine salgstekst jeg lige har skrevet er væk og skal starte forfra. 

Det må være muligt at gemme det i en cache af en art, så det automatisk kommer frem når man er logget ind..

Amino-karma 2.190
Fra København
Tilmeldt 30. okt 06

Så kom der lidt flere fejlrettelser, og jeg er gået igang med lidt mere markedsføring. Det bliver spændende :)

@Philip: Facebook login has now been added :)

@Mickey: Tak for fejlmelding, den er også blevet rettet :)

Amino-karma 2.128
Fra København
Tilmeldt 10. jul 11
Indlæg ialt: 455
Amino Plus
Thomas Astrup
Fra PLUS Medie
Skrevet 18-11-2011 kl. 13:16

Mads Jensen:
og jeg er gået igang med lidt mere markedsføring.

Spot on med annonce og beskrivelse, der hvor jeg har bemærket det! :-) 

Hold dig opdateret på den seneste fra House Connect med brugskunst online eller følg House Connect

Amino-karma 2.190
Fra København
Tilmeldt 30. okt 06

Thasje:

Mads Jensen:
og jeg er gået igang med lidt mere markedsføring.

Spot on med annonce og beskrivelse, der hvor jeg har bemærket det! :-) 

Tak :) Det er spændende om der kommer en effekt ud af det.

Amino-karma 9.147
Fra Vejle
Tilmeldt 24. jan 10
Indlæg ialt: 2.110

Mads Jensen:

@Phillip: Thank you for your video review, that was very cool :) I really like your idea of enabling login through social media. That will be implemented soon :)

No worries mate :) I hope it helps :)

Side 4 ud af 4 (40 indlæg) < Forrige 1 2 3 4

RSS-feed

E-handel, Internet & Online marketing er venligst sponseret af: