Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  E-handel, Internet & Online marketing

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Giv mig feedback på mit website/webshop"

Hvad vil du gøre for under en plov?

Side 3 ud af 4 (40 indlæg) < Forrige 1 2 3 4 Næste >
Amino-karma 432
Fra Hedehusene
Tilmeldt 2. aug 11
Indlæg ialt: 113

Linda Lene Larsen
Skrevet 13-11-2011 kl. 22:14

Det kan jeg godt, men så får jeg bare besked om, at jeg ikke har uploaded et billede.

Find mere om mig her: Min webside 

Amino-karma 2.201
Fra København
Tilmeldt 30. okt 06
Indlæg ialt: 406

Linda Lene Larsen:
Det kan jeg godt, men så får jeg bare besked om, at jeg ikke har uploaded et billede.

Sikke en grim fejl :( Jeg har rettet den med det røde kryds der blev vist. Har du mulighed for at vælge filen (via 'Gennemse...' knappen) inden du gemmer?

Amino-karma 432
Fra Hedehusene
Tilmeldt 2. aug 11

Linda Lene Larsen
Skrevet 13-11-2011 kl. 22:23

Der står godt nok ikke gennemse, men browse ?Smile

Amino-karma 432
Fra Hedehusene
Tilmeldt 2. aug 11

Linda Lene Larsen
Skrevet 13-11-2011 kl. 22:25

Lige så snart jeg trykker på 'Gem', så forsvinder det der står i 'browse'?

Amino-karma 2.201
Fra København
Tilmeldt 30. okt 06
Indlæg ialt: 406

Jeg har sendt PM, og undersøger problemet :)

Amino-karma 13.419
Fra Middelfart
Tilmeldt 9. okt 08
Indlæg ialt: 2.811
Amino Plus

Mickey:

Syns sgu det et godt koncept, og allerede på forsiden vidste jeg hvad det drejede sig om. Jeg syns det er smart, og følte mig tryg, straks jeg kom ind på siden.

Jeg syns priserne er rimelige, og lette at gennemskue.

Thumbs op herfra.

Enig, Fed side og fedt koncept. Især den mulighed, at køberne også kan efterspørge. Yes

Amino-karma 2.038
Fra Hjørring
Tilmeldt 5. jul 08
Indlæg ialt: 463

Hej Mads,

Først og fremmest: Du har helt sikkert ramt et hul i det danske marked, godt spottet, og jeg tror det bliver en succes hvis du holder ved.

Problemer

Det vigtigste for mig når jeg bestiller over Fiverr, det er referencerne. Så vidt jeg kan se, er det ikke muligt at skrive en anmeldelse, af den ydelse man har fået? Hvis jeg ser en bruger der tilbyder en ydelse på Fiverr, og der ingen referencer er, så bestiller jeg ikke.

Design

Til venstre over kategorierne, der står der "Seneste" som linker til forsiden, umiddelbart giver det ikke mening for mig. Er det fordi de nyeste ydelser vises på forsiden?

Efter beskrivelsen af en ydelse, så skriver du (af Bruger). Hvad med at flytte den ned på linjen under beskrivelsen, hvor du også linker til kategorien?

Under dine kategorier, f.eks. her: http://underenplov.dk/c/artikler-tekster, der har du ikke en overskrift, man skal altså gætte sig frem til hvilken kategori, man er inde på.

Håber du kan bruge det!

YouthPortals.dk - GameGeeks.dk - CashITback.dk

Kontakt: admin@lasu.dk - 31 42 37 52- Gratisspil

Amino-karma 76
Tilmeldt 18. nov 09
Indlæg ialt: 21

jstenbaek
Skrevet 14-11-2011 kl. 03:44

for lige at være kritisk så synes jeg der er et ret højt gebyr du tager, 144 kr. i gebyr virker på mig ret højt, men ellers genial koncept.

Amino-karma 10.370
Fra København Ø
Tilmeldt 30. aug 08
Indlæg ialt: 1.596
Amino Plus
BZR
Fra Baltzer Tekst
Skrevet 14-11-2011 kl. 07:29

jstenbaek:

for lige at være kritisk så synes jeg der er et ret højt gebyr du tager, 144 kr. i gebyr virker på mig ret højt, men ellers genial koncept.

En del af cuttet går til PayPal, som håndterer betalingerne på siden. Men derudover mener jeg, at du har ret. Gebyret er højt sat, hvis tjenesten skal blive en holdbar konkurrent til for eksempel Aminos tilbudssektion. Her kan folk jo tjene penge 'helt' gratis (selvfølgelig koster Plus en hundredlap). 

En anden ting, som godt nok er i småtingsafdelingen. Formateringen er helt gal, når jeg modtager mails fra Underenplov.dk i Hotmail. Det ser ud som om, den ikke kan klare æ, ø og å:

Besked: Paypal tager et gebyr af det beløb der betales for opgaven, men det gebyr bliver dækket af det administrationsgebyr jeg tager som en del af brug af systemet. Så du vil få det fulde beløb udbetalt til din Paypal konto (300,- i det her tilfælde), og der er ikke gebyr i forbindelse med udbetaling fra Paypal til din bank (hvis du da bruger en dansk bank :)). Så du kommer til at få det hele udbetalt. Men jeg er helt enig i, at hele den Paypal process skal forklares bedre - og være mere synlig og ikke gemt i hjælpefunktionen som nu.

Jeg tweeter om journalistik, iværksætteri og en masse andet:

Amino-karma 432
Fra Hedehusene
Tilmeldt 2. aug 11

Linda Lene Larsen
Skrevet 14-11-2011 kl. 07:55

Så virker det sørme! Juhuu Big Smile

Med venlig hilsen

Linda

Side 3 ud af 4 (40 indlæg) < Forrige 1 2 3 4 Næste >